loading...
injust
afra بازدید : 27 شنبه 06 آبان 1402 نظرات (0)

10 مدل لباس مجلسی با پارچه کرپ باربی + عکس

انتخاب یک استایل جذاب که بتواند شما را زیباتر جلوه دهد، کار بسیار هیجان انگیزی است. برای داشتن یک استایل زیبا چند آیتم مهم را باید در نظر داشته باشید. برای مثال مدل لباس، نکته بسیار مهمی است که شاید شما در زمان انتخاب آن کمی گیج و سردرگم شوید. لباس های آماده موجود در بازار، بعضا قیمت گزاف و غیر معقولی دارند. در این موارد تهیه پارچه و دوخت آن با مدل لباس مورد علاقه شما بهترین کار است. اگر قصد دوختن یک لباس را داشته باشید، باید به جنس پارچه نیز دقت کنید. در میان پارچه های متنوع موجود در بازار انتخاب کار سختی خواهد بود. یکی از پارچه هایی که می تواند انتظارات شما را به خوبی مرتفع کند، پارچه کرپ باربی است.

با خرید پارچه کرپ باربی و انتخاب یک مدل جذاب می توانید لباس مورد علاقه خود را تهیه کنید. پارچه کرپ باربی از جمله پارچه هایی محسوب می شود که برای دوخت مدل های متنوع مناسب است. این پارچه با خاصیت ایستایی متوسط برای دوخت مدل های ریزش دار، یک گزینه ایدئال محسوب می شود. از طرفی تنوع در طرح و رنگ این پارچه می تواند شما را شگفت انگیز کند. از همین رو می تواند برای شما لباسی زیبا و در عین حال باکیفیت، فراهم کند. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با 10 مدل لباس مجلسی و خاص با پارچه کرپ باربی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

استایل شیک و فاخر با کت و دامن کرپ باربی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لباس ها در فروشگاه لباس های زنانه، کت و دامن های زیبا و جذاب هستند. شما نیز حتما تاکنون تجربه پوشیدن آیتم کت و دامن را داشتید. اگر این تجربه را ندارید، با خرید پارچه کرپ باربی اقدام به دوخت کت و دامن مد نظر خود کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

استایل شیک و فاخر با کت و دامن کرپ باربی

پارچه کرپ باربی یکی از ایدئال ترین پارچه ها برای دوخت کت و دامن محسوب می شود. ایستایی مناسب، خوش دوخت بودن و قابلیت اجرا برای اکثر مدل ها از خصوصیات این پارچه می باشد، که آن را برای دوخت کت و دامن به یک گزینه ایدئال تبدیل کرده است. یقه های انگلیسی، آمریکایی و آرشال را می توانید با این پارچه زیبا بدوزید. همچنین دوخت مدل دامن های مختلف نیز با پارچه کرپ باربی امکان پذیر است. برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند و میخی می توانید بهره ببرید.

 

 

 

پیراهن های کوتاه و فانتزی با پارچه کرپ باربی

پیراهن های کوتاه و فانتزی با پارچه کرپ باربی

پیراهن های کوتاه انتخاب دختران و خانم های خوش سلیقه است. این پیراهن ها می توانند به یکی از پرکاربردی ترین آیتم ها در بین لباس های شما تبدیل شوند. تنوع مدل در این پیراهن ها بسیار زیاد است. از مدل های بدون آستین گرفته تا مدل های آستین دار همگی با پارچه کرپ باربی قابل اجرا هستند. اگر می خواهید لباس شما کمی پوشیده تر باشد، می توانید برای روی لباس خود، کت کوتاهی از همین جنس تهیه کنید. از وست های بلند و دکمه دار نیز می توانید به عنوان پیراهن های کوتاه استفاده کنید. فرم پذیری بالای پارچه کرپ باربی آن را برای دوخت انواع مدل یقه، به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. می توانید پیراهن خود را با یک صندل زیبا و یا کفش های پاشنه کوتاه ست کنید.

پیراهن بلند ماکسی، انتخاب لوکس پسندان

پیراهن ماکسی ظاهر زیبا، خاص و بی نظیر دارد. این پیراهن بهترین انتخاب برای مهمانی ها بزرگ است. پیراهن ماکسی بلند، ظاهر فاخر و لوکسی را برای شما فراهم می کند، که با سایر آیتم ها قابل قیاس نیست. پیراهن های بلند شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. اگر تاکنون اقدام به خرید پیراهن های بلند کرده باشید، متوجه متنوع بودن آن ها شدید. همچنین به خوبی متوجه شدید که قیمت این پیراهن ها کمی زیاد و شاید نامعقول است. شما می توانید با انتخاب یک پارچه درست اقدام به دوخت این پیراهن ها کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پیراهن بلند ماکسی، انتخاب لوکس پسندان

شاید برای شما سوال ایجاد شود که پارچه مناسب برای دوخت این پیراهن ها چه خصوصیاتی باید داشته باشد. پارچه پیراهن شما باید ریزش دار باشد تا بتواند فرم دامن شما را زیباتر نشان دهد. پارچه های خشک و آهاردار زیبایی لازم را به دامن لباس شما فراهم نمی کنند. از آنجایی که برای دوخت این پیراهن ها به متراژ زیادی از پارچه مورد نظر نیاز دارید، پس باید پارچه شما قیمت مناسب و معقولی نیز داشته باشد. پارچه کرپ باربی تمامی ویژگی های گفته شده را دارد.پارچه شانل باقت پرینت

پیراهن پرنسسی و زیبایی بی حد و مرز این پیراهن ها

 

انتخاب پیراهن های پرنسسی مناسب خانم های شجاع و جسور است. این افراد ریسک پذیری بالایی دارند و به سراغ مدل های خاص و متفاوت می روند. مدل های پرنسسی در یک قسمت از لباس شما ویژگی زیبا و جذابی دارد که، نظر مخاطب را به خود جلب می کند. به طور مثال در قسمت یقه پیراهن شما از یقه های خاص استفاده می شود. اگر می خواهید در قسمت دامن خود کمی تفاوت ایجاد کنید می توانید از چین، پیلی و یا حلزونی استفاده کنید. با این تکنیک ها می توانید یک پیراهن پرنسسی زیبا و خاص را برای خود بدوزید. در بیشتر پیراهن های پرنسسی از دامن و آستین های پفکی استفاده می شود.

پیراهن پرنسسی و زیبایی بی حد و مرز این پیراهن ها

برای دوخت این پیراهن های زیبا می توانید از پارچه کرپ باربی بهره ببرید و زیبایی پیراهن خود را چندین برابر کنید. این پارچه برای دوخت دامن های کلوش و چین دار بسیار ایدئال است. اگر مایل به استفاده از پارچه های آهاردار و خشک، مثل تور هستید، باز هم پارچه کرپ باربی یک گزینه ایدئال برای ترکیب شدن با این پارچه ها است. اگر پیراهن های پرنسسی را برای خود انتخاب کردید سعی کنید در دیگر قسمت های استایل خود، از آیتم های ساده و کژوال استفاده کنید و به سراغ آیتم های پر زرق و برق نروید.

پیراهن های دکلته و یقه رومی جذاب، با پارچه کرپ باربی

یکی از پرطرفدارترین های لاین پیراهن زنانه، پیراهن هایی با یقه دکلته هستند. پیراهن های دکته، زیبایی خاصی را به شما هدیه می دهند. خانم های خوش پوش به خوبی به این امر واقف هستند و از کنار این پیراهن ها ساده عبور نمی کنند. اگر می خواهید لباستان ثابت بر روی تن شما بایستد، اما در قسمت سرشانه ها کمی باز باشد می توانید به جای دکلته از یقه رومی در پیراهن خود استفاده کنید. یقه های رومی نیز از دیرباز در بین خانم های طرفداران زیادی داشته است. امروزه پیراهن های متنوعی با این یقه تولید و در بازار عرضه می شود.

پیراهن های دکلته و یقه رومی جذاب، با پارچه کرپ باربی

برای دوخت پیراهن های دکلته و یقه رومی به پارچه ای نیاز دارید که، خیلی ریزش دار نباشد. پارچه هایی که ریزش زیادی دارند فرم یقه شما را خوب نمایش نمی دهند و بر روی تن شما فرم جذابی ایجاد نمی کنند. از طرفی پارچه هایی که آهار بالایی دارند نیز در قسمت یقه و دامن خیلی خشک می ایستند و ظاهر زیبایی را به شما ارائه نمی دهند. پس شما به یک پارچه با ایستایی متوسط نیاز دارید و مسلما پارچه کرپ باربی بهترین انتخاب است. پیراهن های یقه رومی و دکلته برای شما ظاهری سلطنتی را ایجاد می کنند. برای ست کردن این پیراهن ها بهتر است از یک کیف دستی کوچک و کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و مانند یک ملکه بدرخشید.

شنل های پرفروش و ترند با پارچه کرپ باربی

شنل های پرفروش و ترند با پارچه کرپ باربی

در دنیای مد و فشن امروزی در بین لباس ها شنل مخاطبان زیادی دارد. این آیتم جذاب توسط برندها زیادی و با پارچه های متفاوتی تولید و در دسترس عموم قرار می گیرد. اگر شما نیز به دنبال یک لباس خاص و زیبا هستید که بتوانید آن را در مراسم های رسمی استفاده کنید، بهتر است مستقیما به سراغ شنل های جذاب و ترند این روزها بروید. برای دوخت شنل کار شما بسیار راحت است. دوخت شنل ها کار راحتی است و پیچیدگی زیادی ندارد. با خرید پارچه کرپ باربی کار دوخت شما بسیار آسان تر نیز می شود. پارچه کرپ باربی جزو پارچه های خوش دوخت است و بعد از دوخت به پارچه مورد علاقه شما تبدیل می شود.

لباس های خاص با آستین های خاص

لباس های خاص با آستین های خاص

یکی از بخش های که در زیبایی لباس شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود، انتخاب مدل آستین آن است. همه ما مدل آستین های زیادی را می شناسیم. آستین های کلوش و چند طبقه از معروف ترین آن ها هستند. اگر می خواهید لباس متفاوت تری داشته باشید، می توانید از آستین های پفدار استفاده کنید. اگر به دنبال یک پارچه همه فن حریف برای دوخت آستین های خاص و فانتزی می گردید، بهتر است مستقیما به سراغ غرفه پارچه کرپ باربی بروید. این پارچه بسیار فرم پذیر است و دست شما را برای دوخت آستین ها مختلف باز می گذارد.

لباس های سنگ دوزی شده با پارچه کرپ باربی

یکی از آیتم های که می تواند زیبایی لباس شما را چندین برابر کند، دوخت اکسسوری بر روی آن است. سنگ دوزی از گذشته طرفداران زیادی داشته است و امروزه نیز در لباس های متنوعی به کار می رود. می توانید از این ایده جذاب در قسمت آستین ها، یقه و یا کمری لباس خود بهره ببرید. توجه داشته باشید، که در هر قسمت از لباس خود از سنگ دوزی و اکسسوری استفاده کنید، توجه مخاطب بیشتر به آن قسمت جلب می شود. پس سعی کنید روی بخش خاصی از لباس خود که می خواهید آن را بیشتر نشان دهید، از سنگ دوزی استفاده کنید.

لباس های سنگ دوزی شده با پارچه کرپ باربی

پارچه ای که می خواهید بر روی آن از سنگ دوزی یا دوخت اکسسوری استفاده کنید باید مقاومت مطلوبی داشته باشد. اگر پارچه شما خیلی ظریف و نازک باشد برای دوخت اکسسوری مناسب نخواهد بود. پارچه کرپ باربی مقاومت لازم برای سنگ دوزی را دارد و از خرابی و کشیدگی پارچه بعد از دوخت جلوگیری می کند.

پیراهن های پاپیون دار

پیراهن های پاپیون دار

پیراهن های پاپیون دار برای خانم های خوش لباس، که به دنبال یک استایل شیک اما ساده می گردند بسیار مناسب است. از این آیتم جذاب می توانید در قسمت یقه، کمری و یا آستین پیراهن خود بهره ببرید. پارچه ای که برای دوخت پاپیون استفاده می کنید باید قابلیت فرم پذیری داشته باشد. از طرفی پارچه شما باید در عین منعطف بودن، ظاهر پاپیون شما را به خوبی حفظ کند. پارچه کرپ باربی با قابلیت فرم پذیری و ایستایی مناسب هر دو ویژگی را دارد.

 

 

 

اورال مجلسی

اگر از مدل های همیشگی و تکراری خسته شدید و می خواهید در استایل خود تنوع ایجاد کنید، بهتر است به سراغ مدل های جدید و خاص بروید. یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران و خانم های جوان اورال است. اورال یا سرهمی می تواند استایل شما را از سایر حضار در جمع متمایز کند و باعث درخشش شما بشود. اورال ها را می توانید به صورت تنگ یا اورسایز بدوزید.

اورال مجلسی

با انتخاب پارچه درست و مناسب دست شما در انتخاب مدل باز خواهد بود. اما نکته مهم دیگری که در زمان انتخاب پارچه باید به آن دقت کنید، چروک پذیری کم آن است. اورال شما ممکن است در قسمت آرنج و زانو چروک شود. با انتخاب پارچه درست می توانید از این امر جلوگیری کنید. پارچه کرپ باربی چروک پذیری کمی دارد و می تواند ساعات طولانی از زیبایی استایل شما محافظت کند.

منبع : 10 مدل لباس مجلسی با پارچه کرپ باربی + عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 4,806
  • بازدید کلی : 9,081