loading...
injust
afra بازدید : 25 شنبه 27 آبان 1402 نظرات (0)

7 مدل شوميز زنانه با پارچه وال خامه دوزي + عکس

براي داشتن يک استايل زيبا و جذاب نياز به رعايت چند نکته مهم داريد. به عنوان مثال شما بايد مشخص کنيد که اين استايل را براي حضور در چه مراسمي مد نظر داريد. استايل هاي کژوال، کلاسيک، اسپرت و غيره، هر کدام براي حضور در مکان هاي بخصوصي کاربرد دارند. نکته بعدي اين است که بايد هارموني و ترکيب رنگي درست را رعايت کنيد. انتخاب مدل و آيتم هاي به کار رفته در آن استايل نيز، براي خانم هاي شيک پوش اهميت بالايي دارد.  بعد از مدل چيزي که براي شما يک استايل زيبا مي سازد، انتخاب پارچه درست است و به عنوان نکته آخر براي داشتن يک استايل جذاب، بايد به ترندهاي روز جهاني توجه زيادي داشته باشيد. آيتمي که مي تواند تمامي اين نيازها را مرتفع کند شوميز است. از اين رو قصد داريم شما را با چند مدل شوميز زنانه آشنا کنيم.

چرا بايد پارچه وال خامه دوزي را براي دوخت شوميز انتخاب کنيم؟

پارچه اي که براي دوخت شوميز خود انتخاب مي کنيد بايد داراي ظاهري زيبا و در عين حال کيفيت بالا باشد. پارچه وال خامه دوزي، با ظاهري زيبا و خاص، و درعين حال کيفيت بالايي که دارد به خوبي اين انتظارات را برآورده مي کند. خصوصيت ديگري که از پارچه شوميز خود انتظار داريد، قابليت اجرا، براي دوخت مدل هاي متنوع است. پارچه انتخابي شما بايد قابليت ترکيب شدن با ساير پارچه ها را داشته باشد. وال خامه دوزي با اکثر پارچه ها ست مي شود.

پارچه-وال-خامه-دوزي-رنگي

پارچه وال خامه دوزي براي دوخت اکثر مدل ها مناسب است و مي توانيد بسته به سليقه خود، مدل دلخواه خود را انتخاب کنيد، و آن را با اين پارچه جذاب بدوزيد.اين پارچه جزو پارچه هاي ترند و پرفروش در جهان است، که امروزه طرفداران زيادي دارد. از ويژگي هاي مهمي که يک شوميز زنانه بايد داشته باشد، کاربردي بودن آن در استايل هاي مختلف است. شما نيز مي توانيد با خريد اين پارچه و دوخت يک مدل شوميز زنانه زيبا صاحب يک آيتم خاص و کاربردي شويد. اگر شما نيز از آن دسته افرادي باشيد که به دنياي مد و فشن علاقمند هستند، اين پارچه مي تواند براي شما گزينه مناسب و ايدئالي باشد.

مدل شوميز زنانه پرطرفدار با پارچه وال خامه دوزي

با پارچه وال خامه دوزي دست شما در انتخاب مدل باز است. مي توانيد مطابق با سليقه خود و استايلي که مي پسنديد، مدل شوميز زنانه خود را انتخاب کنيد. در ادامه قصد داريم شما را با چند مدل شوميز زنانه زيبا و پرطرفدار آشنا کنيم. مطمئنا در پايان اين مقاله مي توانيد راحت تر در مورد مدل شوميز خود تصميم بگيريد.

مدل شوميز زنانه ساده و مينيمال در کنار يک استايل کژوال جذاب

مدل-شوميز-زنانه-ساده-و-مينيمال

وقتي اسم از شوميز زنانه به ميان مي آيد، در ذهن همه ما شوميزهاي ساده و زيبا نقش مي بندد. شوميز هاي مينيمال در عين سادگي مي توانند تحول جدي را در استايل شما ايجاد کنند. اگر طرفدار سبک هاي ساده و در عين حال جذاب هستيد، اين مدل شوميز زنانه براي شما است. اين مدل شوميز زنانه به تنهايي زيبايي زيادي دارد. مي توانيد از مدل شوميزهاي ساده و مينيمال در استايل هاي کژوال بهره ببريد. پايه و اساس استايل کژوال سادگي و دوري از زرق و برق است. پس براي اين مدل شوميز زنانه، بهتر است از اکسسوري استفاده نکنيد. همچنين استفاده از رنگ هاي ختنثي و نود (nude) بهترين گزينه است. کافي است آن را با يک کفش اسپرت و شلوار جين، يا کالج و شلوار پارچه اي کرپ ست کنيد و از زيبايي آن لذت ببريد.

شوميزهاي کراپ کوتاه و جذاب در استايل مونوکرم

شوميزهاي-کراپ-کوتاه-و-جذاب

استايل مونوکروم از جمله استايل هايي است که در آن سادگي زيادي ديده مي شود. اما اين استايل با استايل کژوال تفاوت زيادي دارد. در استايل مونوکروم شما مي توانيد تنها از يک رنگ در استايل خود بهره ببريد. همچنين مي توانيد با کمي خلاقيت از سادگي زياد شوميزهاي مينيمال فاصله بگيريد و استايل منحصر به فرد خود را طراحي کنيد. براي دوخت اين مدل شوميز زنانه مي توانيد از پارچه وال خامه دوزي استفاده کنيد. اين پارچه دست شما را در انتخاب رنگ و مدل باز مي گذارد.

اگر به دنبال يک استايل ساده و در عين حال زيبا مي گرديد مستقيما به سراغ شوميزهاي کراپ پرطرفدار برويد و از آن در استايل مونوکروم خود بهره ببريد. شوميز کراپ خود را مي توانيد با دامن هاي کوتاه و ميدي ست کنيد. همچنين از زيبايي اين شوميزهاي زيبا در کنار شلوارهاي فاق بلند و دم پا گشاد غافل نشويد، که مي توانند براي شما يک استايل جذاب بسازند. بعد از استفاده از اين شوميزها به خوبي متوجه نگاه هاي تحسين برانگيز اطرافيانتان خواهيد شد. از شوميزهاي کراپ در استايل هاي اسپرت نيز مي توانيد بهره ببريد. کافي است اين شوميز جذاب را با يک شلوار جين آبي روشن و کفش اسپرت ست کنيد.

شوميزهاي فانتزي با آستين هاي پفکي، مناسب استريت استايل

شوميزهاي-فانتزي-با-آستين-هاي-پفکي

يکي از زيباترين مدل شوميزها براي خانم هاي جوان و دختران، شوميزهاي آستين پفکي و فانتزي هستند. در دوخت اين شوميزها تمرکز طراح لباس بر روي آستين هاي آن است. بعد از دوخت نيز بيشترين قسمتي از شوميز که جلب توجه مي کند، آستين آن است. اين مدل شوميز زنانه، امروزه بسيار در بين دختران جوان محبوب شده است. آستين هاي پفکي ظاهري بامزه و زيبا دارند. همين ظاهر منحصر به فرد در آستين ها مي تواند به تنهايي استايل جذابي را براي شما فراهم کند.

لبه هاي آستين هاي پفکي را مي توانيد با کش يا مچي جمع کنيد. پارچه وال خامه دوزي به دليل آهار نسبي که دارد براي دوخت اين مدل آستين بسيار مناسب است. اين مدل شوميز زنانه به دليل ظاهر غير رسمي که دارد براي استايل هاي خياباني بهترين گزينه است. بهتر است براي ست کردن اين مدل شوميز زنانه به سراغ شلوارهاي جين و کفش هاي اسپرت برويد و يک استايل خياباني جذاب را تجربه کنيد.مدل کت و شلوار ژاکارد

مدل شوميز زنانه چين دار و استايل اسپرت همه پسند

مدل-شوميز-زنانه-چين-دار

چين و پيله آپشن هايي هستند که مي توانند ظاهر لباس شما را به خوبي تغيير دهند. با به کاربردن اين دو مي توانيد ظاهر شوميز ساده خود را به يک شوميز خاص و همه پسند تغيير دهيد. کافي است کمي خلاقيت داشته باشيد. از چين و پيله مي توانيد در قسمت هاي مختلف شوميز خود بهره ببريد. برندهاي لباس سالانه تعداد زيادي شوميز توليد مي کنند که در بسياري از آن ها چين هاي زيبا و دوست داشتني را مي توانيد ببينيد. اين موضوع به خوش سليقه بودن طراح و باهوش بودن او برمي گردد. آن ها متوجه شدند که چين هاي ريز و درشت ظاهر منحصر به فردي را براي محصولات آن ها ايجاد مي کنند، که براي همه سنين جذابيت دارد و به عبارتي همه پسند است.

جالب است بدانيد استايل اسپرت نيز، يک استايل مورد پسند همگان است و طرفداران زيادي دارد. پس بهتر است براي داشتن يک استايل اسپرت زيبا و بدون دغدغه همين حالا اقدام کنيد. پارچه وال خامه دوزي آهار متوسطي دارد و مي تواند چين ها لباس شما را به بهترين شکل نشان دهد. براي تکميل استايل خود مي توانيد از کفش هاي اسپرت، شلوار جين و يک کيف دستي کوچک بهره ببريد.

شوميزهاي يقه رومي نامتقارن در کنار استايل هاي کلاسيک

شوميزهاي-يقه-رومي-نامتقارن

براي داشتن يک شوميز زيبا، بايد کمي ابتکار عمل داشته باشيد. همچنين از مدل هاي تکراري و هميشگي فاصله بگيريد. اين مدل شوميزها مناسب افرادي است که به سبک هاي ساده و مينيمال علاقه اي ندارند. آن ها بيشتر طرفدار مدل هاي پيچيده و پرکار هستند. اين افراد براي دوخت شوميز خود جسارت بالايي دارند و به سراغ مدل هاي نامتقارني مثل مدل رومي مي روند. مدل رومي يکي از مدل هاي پرطرفدار است. در اين مدل يکي از سرشانه هاي شما پوشيده و ديگري باز است. براي زيباتر شدن مدل شوميز زنانه خود مي توانيد از چين در قسمت يقه، دامن و آستين لباس خود استفاده کنيد.

استايل کلاسيک جزو شيک ترين و فاخرترين استايل هاي دنياي فشن است. استايل کلاسيک بايد بتواند براي شما ظاهري برازنده و لوکس فراهم کند. پارچه وال خامه دوزي به سبب ظاهر زيبا و موجه اي که دارد مي تواند براي ساخت اين استايل مناسب باشد. از طرفي مدل هاي نامتقارن مثل مدل رومي نيز گزينه بسيار مناسبي براي ساخت يک استايل کلاسيک شيک و جذاب هستند. در استايل کلاسيک از شلوارهاي پارچه اي ساده و چارخونه استفاده مي شود. شما نيز بهتر است براي آيتم شلوار، از شلوار هاي راسته و پارچه اي، در کنار يک کيف دستي کوچک بهره ببريد.

مدل شوميز زنانه پاپيون دار و استايل هنري دوست داشتني

مدل-شوميز-زنانه-پاپيون-دار

استايل هنري برگرفته از احساسات و خلاقيت بالاي طراح لباس است. افرادي که اين سبک را مي پسندند نيز معمولا افرادي جسور و با اعتماد به نفس هستند. اين افراد با ورود به يک مکان اکثر نگاه ها را به خود جلب مي کنند. راز اين افراد داشتن خلاقيت و هوش هيجاني بالا است. شما نيز اگر مي خواهيد در استايل هنري خود از يک مدل شوميز زنانه زيبا بهره ببريد، بايد بي پروا عمل کنيد. لازمه داشتن يک استايل هنري فاصله گرفتن از کليشه و مدل هاي تکراري است. يکي از چيز هايي که باعث مي شود مدل شوميز زنانه شما زيباتر به نظر برسد، پاپيون است. پاپيون مي تواند رنگ بوي تازه اي به شوميز شما ببخشد و شما را براي ساخت يک استايل هنري ياري کند.

بسته به سليقه خود، مي توانيد اين مدل شوميز زنانه را با دامن يا شلوار ست کنيد. اما توجه داشته باشيد، هسته اصلي استايل شما، شوميزتان است. پس براي طراحي ديگر آيتم هاي خود زياده روي نکنيد و به سراغ مدل هاي پر زرق و برق نرويد. تنها کافي است، استايل خود را با يک شلوار جين و کفش اسپرت، يا دامن پارچه اي و کالج ساده تکميل کنيد.

شوميز آف شولدر زيبا مناسب براي اکثر استايل ها

شوميز-آف-شولدر

اگر بخواهيم يک مدل شوميز داشته باشيم که بتوانيم از آن در اکثر استايل ها استفاده کنيم، بدون شک شوميزهاي آف شولدر يا دکلته بهترين گزينه هستند. مدل دکلته در بين خانم هاي جوان طرفداران زيادي دارد. از اين مدل در پيراهن هاي مجلسي، تاپ ها و شوميزها به فراواني استفاده مي شود. شما نيز مي توانيد با خريد پارچه وال خامه دوزي و دوخت آن يک مدل شوميز دکلته زيبا داشته باشيد. از اين شوميز زيبا مي توانيد در استايل هاي متنوع و مراسم هاي مختلف استفاده کنيد.

اگر اين شوميزها را با يک شلوار جين و کفش اسپرت ست کنيد مي توانيد يک استايل اسپرت دخترانه و زيبا داشته باشيد. در صورتي که مايليد از شلوارهاي پارچه اي بهره ببريد مي توانيد به استايل هاي کژوال يا کلاسيک فکر کنيد. اگر از پارچه وال خامه دوزي بهره ببريد شوميز و دامن ست و همرنگ بدوزيد، استايل مونوکروم شما خيره کننده خواهد بود.

منبع : 7 مدل شوميز زنانه با پارچه وال خامه دوزي + عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 4,810
  • بازدید کلی : 9,085