loading...
injust
afra بازدید : 17 یکشنبه 10 دی 1402 نظرات (0)

با پر فروش ترين طرح هاي پارچه ژاکارد مانتويي آشنا شويد + ايده استايل 

مانتو پوششي است که خانم هاي ايراني به صورت روزمره در محيط هاي مختلف از آن استفاده مي کنند. امروزه پارچه هاي متنوعي براي دوخت مانتو در بازار وجود دارند. يک پارچه مناسب براي مانتو علاوه بر کيفيت بالا و راحتي پوشش بايد طرح و رنگ زيبايي هم داشته باشد. اگر پارچه مانتويي مطابق با آخرين ترندهاي دنياي مد باشد، استايل شما هم خاص و منحصر به فرد خواهد بود. يکي از پارچه هاي مانتويي که امروزه در بازار طرفداران زيادي دارد، پارچه ژاکارد مانتويي است.

پارچه ژاکارد مظهر زيبايي و ظرافت بوده و براي دوخت انواع مانتوهاي رسمي، کژوال و مجلسي بسيار مناسب است. در اين مطلب قصد داريم درباره پرفروش ترين طرح هاي پارچه ژاکارد مانتويي صحبت کنيم. همچنين استايل هايي که مي توانيد با اين پارچه ها طراحي کنيد، بررسي خواهيم کرد، پس تا انتها همراه ما باشيد. 

پارچه ژاکارد مانتويي چيست؟

وقتي صحبت از دوخت مانتو مي شود، پارچه هاي خاصي وجود دارند که به دليل ظاهر مجلل و تطبيق پذيري خوب طرفداران زيادي در دنياي مد دارند. يکي از پرفروش ترين پارچه هاي مانتويي موجود در بازار پارچه ژاکارد است. به طور کلي، ژاکارد پارچه اي است که طرح بافت آن بسيار پيچيده است. تمام نقش هايي که روي پارچه ژاکارد مشاهده مي شوند، در ساختمان بافت آن قرار دارند و اثري از چاپ يا گلدوزي روي آن ديده نمي شود. اين پارچه‌ ها اغلب از ترکيبي از الياف مختلف مانند ابريشم، پنبه يا مواد مصنوعي ساخته مي ‌شوند. بنابراين دست طراحان براي خلق مدل هاي مختلف مانتو با اين پارچه باز است.

پارچه ژاکارد مانتويي چيست؟

 براي اينکه يک پارچه ژاکارد مناسب دوخت مانتو باشد بايد ويژگي هاي خاصي داشته باشد. براي مثال ظاهر خشک و آهاردار، دوام و استحکام بالا خصوصياتي هستند که از يک پارچه مانتويي انتظار داريم. همچنين از آن جايي که مانتو پوششي است که به صورت روزانه استفاده مي شود، پارچه مناسب آن بايد راحتي پوشش بالا و چروک پذيري کمي داشته باشد. پارچه هاي ژاکارد به دليل استحکام بالا، تنفس پذيري خوب، راحتي، طرح و نقش هاي جذاب و منحصر به فرد و مواردي از اين دست، به يک گزينه بسيار جذاب براي مصرف کنندگان تبديل شده اند.

پرفروش ترين طرح هاي پارچه ژاکارد مانتويي 

بدون شک پارچه ژاکارد يکي از جذاب ترين پارچه هاي مانتويي بازار است. اين پارچه از الياف طبيعي و مصنوعي در طرح ها و رنگ هاي متنوعي توليد مي شود و طراحان و مصرف کنندگان را مجذوب خود کرده است. براي اين که يک پارچه ژاکارد در دسته پرفروش ترين ها قرار بگيرد، بايد از نظر طراحي ظاهري و ويژگي هاي ساختاري به نيازهاي خريداران پاسخ دهد. در ادامه بعضي از طرح هاي پرفروش پارچه ژاکاردپرفروش ترين طرح هاي پارچه ژاکارد مانتويي  را به شما معرفي خواهيم کرد.

با پارچه ژاکارد مانتويي گلدار، يک استايل جذاب و شاد طراحي کنيد

با پارچه ژاکارد مانتويي گلدار، يک استايل جذاب و شاد طراحي کنيد

يکي از طرح هاي پرفروش پارچه ژاکارد مانتويي، ژاکارد گلدار است. طرح هاي طبيعي و جذابي که در بافت پارچه ژاکارد گلدار استفاده مي شود، آن را براي دوخت انواع مانتوي مجلسي مناسب مي کند. از ژاکارد گلدار مي توانيد براي دوخت انواع کت کوتاه و مانتوهاي کوتاه يا بلند در فصل بهار استفاده کنيد. توجه داشته باشيد که اگر از کت يا مانتوي ژاکارد گلدار استفاده مي کنيد، بقيه بخش هاي استايل خود را ساده انتخاب کنيد تا استايلي شيک و مرتب داشته باشيد. همچنين مي توانيد همراه با مانتو گلدار خود از شال يا کمربند همرنگ با نقش آن استفاده کنيد. 

ژاکارد داماسک، يک انتخاب شيک و لوکس 

ژاکارد داماسک يکي از طرح هاي پرفروش پارچه ژاکارد مانتويي است که به صورت دو رو بافته مي شود. براي بافت اين پارچه از اليافي مثل ابريشم، پنبه، لينن، ويسکوز و… استفاده مي شود. اين پارچه به دليل داشتن ويژگي هايي از جمله ايستايي مطلوب، نرمي و لطافت، استحکام بالا و همچنين سطح نيمه براق و مات کاربردهاي زيادي دارد. نکته جالبي که درباره اين پارچه وجود دارد، اين است اغلب به صورت تک رنگ يا مونوکروم توليد مي شوند.

بنابراين اگر قصد دوخت يک مانتو جذاب با پارچه ژاکارد داماسک را داريد، بهتر است در طراحي آن عناصري مثل آستين فانتزي، يقه ايستاده و همچنين دامن کلوش يا نيمه کلوش را به کار ببريد. علاوه بر اين مي توانيد پارچه ژاکارد داماسک را همراه با خرج کارهايي با رنگ هاي ديگر ترکيب کنيد. مثلا در بخش هاي خاصي از مانتو مثل يقه، سرآستين يا پيش لباس از پارچه هايي با رنگ مکمل استفاده کنيد.

با پارچه ژاکارد مانتويي هندسي يک استايل کژوال و راحت بسازيد

با پارچه ژاکارد مانتويي هندسي يک استايل کژوال و راحت بسازيد

ژاکارد هندسي يکي ديگر از طرح هاي ژاکارد پرفروش در بازار است. طرح بافت اين پارچه ها از اشکال هندسي مختلف مثل مربع، دايره، مثلث و… تشکيل شده است. شما مي توانيد از اين پارچه هم به صورت تکي و هم به صورت ترکيبي با پارچه هاي ساده استفاده کنيد. ژاکارد هندسي براي دوخت انواع مانتوي کژوال و روزمره مناسب بوده و استايل شما را زيباتر مي کند. علاوه بر اين، ترکيب پارچه ژاکارد هندسي با پارچه هايي مثل کرپ مازراتي، استايل شما را رسمي تر نشان مي دهد. نکات کاربردی دوخت پارچه پولکی

ژاکارد پتينه، انتخابي خاص و چشمگير 

پارچه پتينه هم يکي از طرح هاي پرطرفدار و پرفروش پارچه ژاکارد مانتويي است. پتينه طرحي شيک و منحصر به فرد است که بيشتر براي مهماني ها و فضاهاي رسمي کاربرد دارد. ظاهر پارچه ژاکارد پتينه آهار دار است و ايستايي مطلوبي دارد، بنابراين مي توانيد از اين پارچه براي دوخت انواع مانتوي کتي استفاده کنيد. در بافت پارچه ژاکارد پتينه از الياف ويسکوز براي زمينه و از نخ هاي سيم براي ايجاد طرح و نقش هاي روي آن استفاده مي شود. ضخامت اين پارچه متوسط بوده و براي دوخت مانتوهاي مجلسي بلند با برش آزاد، يکي از بهترين گزينه ها است. 

ژاکارد پتينه، انتخابي خاص و چشمگير 

از آن جايي که در طراحي اين پارچه از طرح بافت هاي شلوغ تري استفاده شده، پيشنهاد مي شود که ساير بخش هاي استايل خود را مينيمال و ساده انتخاب کنيد تا ظاهرتان آشفته به نظر نرسد. همچنين مي توانيد ژاکارد پتينه را همراه با پارچه هاي ساده استفاده کنيد و مانتوهاي ترکيبي و جذابي بدوزيد. ترکيب کردن پارچه ژاکارد پتينه با پارچه هاي ساده و خنثي به شما کمک مي کند که يک استايل کژوال شيک طراحي کنيد. 

سخن پاياني

همان طور که ديديد در اين مطلب درباره پرفروش ترين طرح هاي پارچه ژاکارد مانتويي صحبت کرديم. اغلب خانم هاي ايراني از مانتو به عنوان يک پوشش هميشگي استفاده مي کنند. بنابراين انتخاب پارچه مناسب براي آن اهميت زيادي دارد. ژاکارد يکي از پرطرفدارترين و پرفروش ترين پارچه هاي مانتويي است. از اين پارچه براي دوخت مانتوهاي مجلسي، کژوال و رسمي استفاده مي شود.

هر کدام از طرح هاي مختلف پارچه ژاکارد براي طراحي يک استايل خاص مناسب هستند. به عنوان مثال اگر مي خواهيد يک استايل مجلسي زيبا و لوکس داشته باشيد، از پارچه ژاکارد گلدار يا پتينه استفاده کنيد. همچنين براي طراحي يک استايل کژوال روزمره، داماسک و يا هندسي يک انتخاب عالي براي شما خواهند بود. از آنجايي که خانم ها به انوع پارچه ژاکارد علاقه زيادي نشان مي دهند، به توليدکنندگان مانتو زنانه توصيه مي کنيم از کار با اين پارچه پرفروش غافل نشوند. شما به عنوان يک توليدکننده پوشاک زنانه مي توانيد از طريق فروشگاه اينترنتي پارچه نگار طرح هاي مختلف پارچه ژاکارد مانتويي را مشاهده و به صورت عمده خريداري کنيد. براي خريد عمده پارچه ژاکارد مانتويي، اينجا کليک کنيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 4,874
  • بازدید کلی : 9,149