loading...
injust
afra بازدید : 27 یکشنبه 01 بهمن 1402 نظرات (0)

9 مدل لباس با پارچه کار شده مجلسي + عکس و ايده استايل

همه خانم هاي خوش پوش و باوقار به خوبي به اين موضوع را مي دانند که ظاهر آن ها چقدر در روابط اجتماعيشان تاثيرگذار است. اين موضوع هميشه و همه جا براي خانم ها اهميت دارد. آن ها سعي مي کنند بهترين استايل ها را براي خود رقم بزنند. اين حساسيت زماني که خانم ها به يک مراسم بزرگ مثل عروسي دعوت مي شوند، چندين برابر مي شود. اگر شما نيز به استايل خود اهميت زيادي مي دهيد و قصد داريد براي شرکت در مراسم هاي مهم از يک استايل جذاب بهره مند شويد اين مقاله مي تواند به شما کمک زيادي بکند. امروز و در اينجا قصد داريم شما را با يک پارچه زيبا و پرطرفدار آشنا کنيم. پارچه کار شده مجلسي يکي از پرمخاطب ترين پارچه هاي مجلسي موجود در بازار است. در ادامه با اين پارچه و مدل هايي که مي توانيد با آن بدوزيد آشنا خواهيم شد.

مدل لباس هاي زيبا و خاص با پارچه کار شده مجلسي

همانطور که از اسم پارچه کار شده مجلسي مشخص هست، بيشترين استفاده از اين پارچه براي دوخت لباس هاي مجلسي است. در ادامه زيباترين مدل لباس هاي مجلسي که مي توانيد با اين پارچه براي خود فراهم کنيد را بررسي خواهيم کرد.

پيراهن هاي مجلسي با آستين هاي کلوش

از ديگر قسمت هاي مهم و اساسي در پيراهن هاي مجلسي آستين ها هستند. براي دوخت آستين ها دست شما باز است. مي توانيد مدل هاي متفاوتي را براي پيراهن خود انتخاب کنيد. بهتر است از آستين هاي ساده فاصله بگيريد و به سراغ مدل هاي فانتزي تر برويد. يکي از زيباترين مدل آستين ها براي لباس هاي مجلسي، آستين هاي کلوش هستند.

پيراهن-هاي-مجلسي-با-آستين-هاي-کلوش

آستين هاي کلوش با بيشتر پارچه ها قابل دوخت هستند. اما بهتر است به سراغ پارچه هايي برويد که آهار کمتري دارند. پارچه کار شده مجلسي يکي از بهترين پارچه ها براي دوخت آستين هاي کلوش است. پارچه هاي کار شده مجلسي موجود در فروشگاه ها اکثرا آهار کمي دارند. به همين دليل مي توانيد اين مدل آستين را بر روي پارچه کار شده مجلسي پياده کنيد و از زيباي آن لذت ببريد.

اورال هاي ترند و زيبا

يکي از ترندترين آيتم ها در فروشگاه هاي لباس زنانه اورال است. اورال مي تواند شما را از استايل هاي هميشگي و تکراري دور کند و براي شما استايلي خاص و منحصر به فرد را رقم بزند. استفاده از اورال در استايل هاي مجلسي ايده اي جسورانه و متفاوت است. اگر شما نيز از جمله افرادي هستيد که به استايل هاي متفاوت و خاص علاقه داريد، بهتر است اورال هاي مجلسي را امتحان کنيد.

اورال-هاي--ترند-و-زيبا-با-پارچه-کار-شده-مجلسي

براي داشتن يک استايل زيبا با اورال کار شما بسيار راحت است. مدل انتخابي شما بسيار لوکس و جذاب بوده و حال نوبت آن است که در انتخاب پارچه نهايت خوش سليقگي خود را نشان دهيد. پارچه کار شده مجلسي يکي از بهترين و هوشمندانه ترين انتخاب ها براي دوخت اورال هاي مجلسي است. از اين پارچه مي توانيد به عنوان خرجکار نيز در اورال خود استفاده کنيد. از آنجايي که پارچه کار شده مجلسي به راحتي با ساير پارچه هاي ترکيب مي شود، مي توانيد از پارچه کرپ يا ساتن به عنوان پارچه مکمل در طراحي اورال خود استفاده کنيد.

پيراهن هاي شيک با پارچه کار شده مجلسي و کرپ حرير

بسياري از خانم ها به استايل هايي که در آن ها از دو يا چند پارچه استفاده شده است علاقه زيادي دارند. آن ها ترجيح مي دهند به جاي استفاده از يک پارچه پرزرق و برق، آن را با يک پارچه ساده ترکيب کنند. اين انتخاب مي تواند بسيار هوشمندانه و حرفه اي باشد. بسياري از طراحان لباس نيز از اين تکنيک در لباس هاي خود استفاده مي کنند.

پيراهن-هاي-شيک-با-ترکيب-پارچه-کار-شده-مجلسي-و-کرپ-حرير

يکي از بهترين پارچه هاي مجلل براي ترکيب شدن با پارچه هاي ساده، پارچه کار شده مجلسي است. اگر قصد داريد از مدل هاي ريزش دار و چند لايه استفاده کنيد بهتر است پارچه کرپ حرير را به عنوان پارچه دوم انتخاب کنيد. با اين کار دست شما در انتخاب مدل لباس بازتر است. از طرفي از آنجايي که پارچه کرپ حرير نسبت به پارچه کار شده مجلسي ارزان تر است در هزينه هاي شما نيز صرفه جويي مي شود.عمده فروشی پارچه

پيراهن شيک با آستين هاي شنلي

آستين هاي شنلي از پرطرفدارترين مدل لباس هاي زنانه موجود در بازار هستند. اين آستين ها به تنهايي مي توانند توجه مخاطب را به استايل شما جلب کنند. آستين هاي شنلي در انواع مختلفي طراحي و دوخته مي شوند. براي مثال شما مي توانيد تنها يکي از آستين هاي خود را به شکل شنل بلند طراحي کنيد.

آستين-هاي-شنلي-با-پارچه-کار-شده-مجلسي

اگر از پارچه کار شده مجلسي براي دوخت شنل رويي خود استفاده کنيد، زيبايي پيراهن شما چندين برابر مي شود. پارچه هاي مجلسي آهار متوسطي دارند. از اين رو براي دوخت شنل هاي رويي يک گزينه ايدئال و مناسب هستند. زماني که از اين پارچه زيبا براي دوخت شنل خود استفاده مي کنيد بهتر است ساير قسمت هاي لباس خود را نيز از همين پارچه در نظر بگيريد. با اين کار هارموني جذابي در استايل شما ايجاد مي شود و ست کردن آن راحت تر است.

پيراهن هاي جذب زنانه با پارچه کار شده مجلسي

پيراهن هاي ماکسي با يقه دکلته از معروف ترين و پرفروش ترين مدل هاي پيراهن زنانه هستند. کمتر کسي در ميان خانم ها وجود دارد که در کمد لباس خود اين مدل پيراهن را نداشته باشد. ترکيب مدل آستين هاي مختلف با يقه دکلته يکي از طرح هاي مورد علاقه طراحان لباس و برندهاي معروف دنيا است.

پيراهن-هاي-دکلته-زنانه-با-پارچه-کار-شده-مجلسي

براي دوخت پيراهن هاي يقه دکلته نهايت خوش سليقگي خود را در انتخاب پارچه به کار ببريد. پارچه شما بايد باشکوه و خاص باشد تا بتواند استايل شما را به زيبايي هرچه تمام تر نشان دهد. يکي از پرکاربردترين پارچه ها براي دوخت لباس هاي شب و عروس پارچه کار شده مجلسي است. ايستايي مناسب اين پارچه باعث زيباتر به نظر رسيدن يقه لباس شما مي شود. مي توانيد از شال هاي تزئيني نيز براي زيباتر ساختن يقه خود بهره ببريد.

بلوز و شلوارهاي مجلسي براي خانم هاي شيک پسند

اگر از پوشيدن لباس هاي بلند خسته شديد و به دنبال يک آيتم جديد و متفاوت هستيد، اين قسمت براي شما است. بلوز و شلوار يک از زيباترين ست هاي مجلسي براي شرکت در مراسم هاي مهم است. از آنجايي که فراواني اين ست زيبا نسبت به ساير پيراهن هاي مجلسي کمتر است، ممکن است نتوانيد ست دلخواه خود را در بازار پيدا کنيد. اما هيچ جاي نگراني نيست. شما مي توانيد با خريد پارچه کار شده مجلسي اقدام به دوخت يک ست بلوز شلوار زيبا و خاص کنيد.

بلوز-و-شلوارهاي-مجلسي-براي-خانم-هاي-شيک-پسند

پارچه کار شده مجلسي زيبايي لازم براي دوخت اين ست دوست داشتني را دارد. از طرفي اگر مهارت زيادي در خياطي نداشته باشيد اين پارچه به شما کمک بزرگي مي تواند بکند. از آنجايي که پارچه کار شده مجلسي نياز به مدل هاي پيچيده سخت براي دوخت ندارد و حتي ساده ترين مدل ها را به زيباترين شکل نشان مي دهد، شما نيز مي توانيد بلوز و شلوار خود را به شکل ساده بدوزيد. با اين کار شما صاحب يک اثر هنري زيبا و خاص خواهيد شد.

پيراهن هاي ژورنالي زنانه

مدل هاي ژرنالي و خاص از جذاب ترين و در عين حال گران ترين مدل لباس هاي موجود در بازار هستند. از اين رو خريد آن ها ممکن از نظر شما مرقون بصرفه و منطقي نباشد. اما زيبايي اين مدل لباس هاي ژورنالي چيزي نيست که بشود از کنار آن به راحتي عبور کرد. در نتيجه بهترين کار خريد پارچه مناسب و دلخواه و دوخت آن است.

پيراهن-هاي-ژورنالي-زنانه-با-پارچه-کار-شده-مجلسي

پارچه کار شده مجلسي در بيشتر لباس هاي مجلسي موجود در بازار به کار رفته است. کافي است سري به فروشگاه هاي لباس بزنيد تا به خوبي متوجه اين موضوع بشويد. اين پارچه به خوبي فرم مي پذيرد. از طرفي اين پارچه امکان دوخت مدل هاي ژورنالي و خاص را به شما مي دهد. به همين دليل يکي از پارچه هاي محبوب و پرطرفدار براي دوخت پيراهن هاي ژورنالي و زيبا پارچه کار شده مجلسي است.

پيراهن هاي کوتاه و فانتزي با پارچه کار شده مجلسي

مدل لباس هاي فانتزي و کوتاه در بين خانم هاي جوان و دختران طرفدار زيادي دارد. اين پيراهن ها مي توانند به راحتي براي شما يک استايل زيبا و دوست داشتني را فراهم کنند. بيشترين استفاده از اين پيراهن ها براي جشن هاي تولد يا مراسم هاي کوچک است. اگر از پارچه مناسب و زيبايي براي دوخت اين پيراهن ها استفاده شود، به خوبي خواهيد ديد که يک پيراهن کوتاه فانتزي در زيبايي چيزي از يک مدل پيراهن بلند و لوکس کم ندارد.

پيراهن-هاي-کوتاه-و-فانتزي-با-پارچه-کار-شده-مجلسي

يکي از خاص ترين پارچه ها براي دوخت اين پيراهن پارچه کار شده مجلسي است. اين پارچه مي تواند لباس شما را به يک شاهکار هنري تبديل کند. مي توايند از اين پارچه به عنوان خرجکار يا پارچه اصلي در لباس خود استفاده کنيد. دوخت مدل آستين هاي پفکي براي اين پيراهن هاي فانتزي ايده اي جذاب و همه پسند خواهد بود. از آن جايي که اين پارچه نياز به شست شوي زيادي ندارد و به ندرت احتياج به اتوکشي پيدا مي کند، يکي از بهترين پارچه هاي براي دوخت پيراهن هاي فانتزي است.

پيراهن هاي مجلسي زيبا با دامن هاي ماهي

ايده پردازي و داشتن خلاقيت در طراحي مدل هاي مجلسي يکي از نکات مهم و ضروري است. از اين رو با خريد پارچه و دوخت آن نه تنها در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود، بلکه مي توانيد مطابق سليقه و دلخواه خود لباستان را طراحي کنيد. يکي از ايده هاي جذاب که مي توانيد آن را در ميان کارهاي فاخر مزون هاي لباس و برندها ببينيد، پيراهن هايي هستند که بر روي آن ها از شال هاي تزئيني استفاده شده است. اين شال هاي تزئيني خلاقيت و خوش ذوق بودن طراح لباس را نشان مي دهند.

پيراهن-هاي-مجلسي-زيبا-با-دامن-هاي-ماهي

پارچه کار شده مجلسي براي دوخت دامن هاي ماهي بسيار مناسب هستند. اين پارچه مي تواند فرم و استايل شما را به بهترين شکل نشان دهد. براي روي پيراهن هاي خود مي توانيد از يک پارچه مکمل مثل پارچه ساتن بهره ببريد. بهتر است براي ايجاد تضاد و مشخص کردن مدل پيراهن خود، شال تزئيني روي دامن ا با پارچه مکمل بدوزيد تا زيبايي لباس شما چندين برابر شود.

منبع : 9 مدل لباس با پارچه کار شده مجلسي + عکس و ايده استايل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 4,888
  • بازدید کلی : 9,163