loading...
injust
afra بازدید : 24 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

7 مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ کنزو

همه خانم هاي شيک پوش به خوبي مي دانند که ظاهر و استايلشان چقدر در روابط اجتماعي آن ها اهميت دارد. آن ها معتقدند زماني که در يک جمع دوستانه و يا کاري قرار مي گيرند، اولين چيزي که توجه مخاطب را جلب مي کند، استايل و ظاهرشان است. از اين رو همه خانم سعي دارند تا هميشه زيبا و آراسته به نظر برسند. آيتم هاي زيادي در دنياي مد و فشن امروز وجود دارد که مي تواند به خوش لباس بودن شما کمک کند. اما در اين ميان آيتم هايي وجود دارند که مي توانيد از آن ها استفاده بيشتري ببريد. يکي از اين آيتم ها ست هاي کت و شلوار زنانه هستند. با داشتن يک مدل کت و شلوار زنانه از جنس پارچه کرپ کنزو مي توانيد مطمئن باشيد که صاحب يک استايل بي نظير و جذاب شديد.

مزاياي پارچه کرپ کنزو براي دوخت کت و شلوار

مزاياي-پارچه-کرپ-کنزو-براي-دوخت-کت-و-شلوار

براي داشتن يک مدل کت و شلوار زنانه زيبا بايد به جنس پارچه آن توجه زيادي داشته باشيد. پارچه کرپ کنزو ويژگي هايي دارد که آن را به يک پارچه فوق العاده براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه تبديل کرده است. در ادامه اين ويژگي ها را با هم مي بينيم.

  • زيبايي ظاهري خاص
  • کيفيت بي نظير
  • ايستايي منحصر به فرد
  • امکان دوخت مدل هاي متنوع
  • چروک پذيري بسيار کم
  • لطافت زياد
  • خوش دوخت
  • ثبات رنگي بالا

چند مدل کت و شلوار زنانه جذاب با پارچه کرپ

با توجه به نکات گفته شده به خوبي متوجه شديد که پارچه کرپ کنزو يکي از ايدئال ترين پارچه ها براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه است. در ادامه با چند مدل کت و شلوار زنانه زيبا آشنا خواهيم شد. شما مي توايند با ايده گرفتن از اين مدل ها چندين کت و شلوار زنانه جذاب براي خود طراحي کنيد.

مدل کت و شلوار زنانه زيبا با يقه انگليسي

استايل هاي ساده و کژوال از جمله استايل هاي محبوب در ميان خانم ها هستند. يکي از زيباترين و ساده ترين مدل هاي کت و شلوار زنانه ست هايي هستند که در آن ها از يقه انگليسي استفاده شده است. يقه انگليسي از پرطرفدارترين يقه ها است. اين يقه مي تواند استايل شما را زيباتر کند. براي جذاب تر شدن استايل خود مي توانيد از جيب يا کمربند در کت خود استفاده کنيد. مي توانيد با استفاده از کفش هاي پاشنه بلند و يا صندل هاي پاشنه دار، استايل خود را تکميل کنيد. اما بايد دقت داشته باشيد که براي دوخت اين يقه بايد از پارچه اي استفاده کنيد که ايستايي خوبي دارد. دوخت يقه انگليسي با پارچه هاي ريزش دار و لخت نتيجه خوبي به شما نمي دهد.

مدل-کت-و-شلوار-زنانه-زيبا-با-يقه-انگليسي

پارچه کرپ کنزو به دليل ايستايي خوبي که دارد مي تواند بهترين گزينه براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه باشد. اکثر خياطان و طراحان لباس معتقد هستند که دوخت يقه انگليسي نياز به مهارت بالايي دارد.  پارچه کرپ کنزو يک پارچه خوش دوخت و خوش اتو است. به همين دليل مي تواند کار شما را براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه بسيار راحت کند.

کت و شلوارهاي زنانه خاص با نواردوزي هاي زيبا

يکي از چيزهايي که مي تواند مدل کت و شلوار زنانه شما را از يک ست ساده به يک ست خاص تبديل کند، نواردوزي بر روي آن است. نواردوزي مي تواند استايل شما را از يک استايل کژوال به يک استايل رسمي تبديل کند. پس اگر قصد داريد از ست کت و شلوار خود براي شرکت در جلسات رسمي استفاده کنيد، بهتر است به جاي استفاده از اکسسوري هاي پرزرق و برق، از نواردوزي بهره ببريد.

کت-و-شلوارهاي-زنانه-خاص-با-نواردوزي-هاي-زيبا

نواردوزي بر روي کت و شلوار زنانه مطمئنا ظاهر شيکي را مي تواند برايتان فراهم کند. اما توجه داشته باشد که دوخت اين نوارها وقت و دقت زيادي را مي طلبد. پس بايد از يک پارچه خوش دوخت براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه خود استفاده کنيد. از طرفي بعد از صرف وقت و انرژي زياد، مطمئنا شما انتظار يک ست جذاب و بادوام را داريد. پارچه کرپ کنزو مي تواند تمامي انتظارات گفته شده را برطرف کند. اين پارچه بسيار خوش دوخت بوده و در دراز مدت کيفيت اوليه خود را حفظ خواهد کرد.پارچه شانل ترک

کت و شلوارهاي جذاب با يقه هاي رومي

يقه يکي از مهم ترين مواردي است که در زيباتر به نظر رسيدن کت و شلوار شما تاثير دارد. از اين رو سعي کنيد براي اين قسمت لباس خود از زيباترين يقه ها استفاده کنيد. يکي از زيباترين و جذاب ترين يقه ها از نظر طراحان لباس يقه هاي رومي هستند. يقه هاي رومي براي دوخت لباس هاي مجلسي نيز به فراواني استفاده مي شوند. به طور کلي ظاهري که اين يقه ها دارند مي توانند استايل شما را به يک استايل مجلسي تبديل کنند. پس اگر قصد داريد از يک مدل کت و شلوار زنانه براي ساخت يک استايل مجلسي استفاده کنيد، از اين مدل يقه غافل نشويد.

کت-و-شلوارهاي-جذاب-با-يقه-هاي-رومي

زماني که براي خريد لباس به بازار مراجعه مي کنيد به خوبي مي توانيد در بين رگال ها، لباس هايي که از يقه رومي براي آن ها استفاده شده است را پيدا کنيد. اگر اين لباس ها را تاکنون امتحان کرده باشيد، مي دانيد که لباس هايي که پارچه آهاردار دارند بر روي تن شما خوش فرم تر مي ايستند. پارچه کرپ کنزو يکي از پارچه هايي است که آهار و ايستايي لازم براي دوخت يقه هاي خاص نظير يقه هاي رومي را دارد. از جمله پارچه هاي پرفروش و پرمخاطب براي دوخت ست کت و شلوار، پارچه کرپ کنزو است. از اين رو مي توانيد از اين پارچه استفاده کنيد و از استايل زيباي خود لذت ببريد. با اين کار شما صاحب يک مدل کت و شلوار زنانه جذاب و باکيفيت مي شويد.

استايل هاي جذاب با کراپ کت هاي کرپ

از جمله آيتم هايي که به تازگي به يک ترند جهاني در دنياي مد تبديل شدند، کراپ کت ها هستند. زيبايي و جذابيت اين کراپ کت ها مي توانند به خوبي استايل شما را دگرگون کنند. اگر قصد داريد براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه خود از کراپ کت ها استفاده کنيد بهتر است از اکسسوري ها براي زيباتر ساختن آن غافل نشويد. مي توانيد از تعداد زيادي دکمه به عنوان اکسسوري در ست خود استفاده کنيد. بهتر است در کنار کراپ کت خود از شلوارهاي بگ يا دمپا بهره ببريد و از شلوارهاي جذب استفاده نکنيد.

استايل-جذاب-با-کراپ-کت-هاي-کرپ

براي داشتن يک استايل جذاب پارچه نقش بسيار مهمي دارد. اگر پارچه شما کيفيت و استحکام لازم را نداشته باشد به راحتي خراب مي شود و ديگر نمي توانيد از آن استفاده کنيد. کراپ کت يکي از آيتم هايي است که به تازگي در بين خانم ها باب شده است. پس قاعدتا تا ساليان سال در دنياي مد حضور خواهد داشت. براي اينکه بتوانيد از ست کت و شلوار خود در دراز مدت بهره ببريد، بايد به کيفيت پارچه توجه زيادي داشته باشيد. پارچه کرپ کنزو ايستايي لازم براي دوخت شلوارهاي بگ را دارد. از طرفي کيفيت اين پارچه بي نظير است. دقت داشته باشيد به دليل ايستايي عالي اين پارچه مي توانيد به راحتي بر روي آن اکسسوري بدوزيد و نگراني از بابت پارگي يا خراب شدن آن نداشته باشيد.

مدل کت و شلوار زنانه خاص و ژورنالي

اگر به استايل هاي خاص و متفاوت علاقه داريد اين قسمت براي شما است. يکي از چيزهاي که مي تواند استايل شما را به يک استايل فوق العاده در چشم مخاطب تبديل کند، متفاوت بودن آن است. براي داشتن يک استايل متفاوت بايد نهايت خوش سليقگي خود را به کار ببريد. استفاده از مدل هاي ژورنالي از مواردي هستند که مي توانيد براي جذاب تر کردن کت و شلوار خود از آن ها استفاده کنيد. از آنجايي که اين مدل ها به خودي خود زيبايي منحصر به فردي دارند، بهتر است از اکسسوري در کنار آن ها استفاده نکنيد و اجازه دهيد اين مدل کت و شلوار زنانه شما در عين سادگي چشم نوازي کند.

کت-و-شلوار-زنانه-خاص-و-ژورنالي

همانطور که گفته شد براي داشتن استايل متفاوت بايد به سمت مدل هاي خاص برويد. به عبارتي بايد از مدل هاي هميشگي و تکراري فاصله بگيريد و ايده هاي جديد را بر روي کت و شلوار خود پياده کنيد. اما براي اين کار نياز به پارچه اي داريد که اجازه اين کار را به شما بدهد. به بيان ديگر پارچه شما بايد امکان اجرا و دوخت مدل هاي متنوع را داشته باشد. از نکات مهم ديگر آهار و ايستايي پارچه انتخابي شما است. اگر پارچه شما آهار مناسبي نداشته باشد ممکن است نتواند شکل اوليه خود را حفظ کند و پس از مدت کوتاهي زيبايي اوليه خود را از دست بدهد. از بهترين پارچه هاي موجود در بازار که در عين خوش دوخت بودن و آهار بالا، اجازه ايده پردازي و اجراي مدل هاي ژورنالي را به شما مي دهد، پارچه کرپ کنزو است.

مدل کت و شلوار زنانه با آستين هاي فانتزي

يکي از قسمت هاي کت و شلوار که تاثير زيادي در زيباتر شدن آن دارد، آستين هاي کت است. آستين هاي ساده و يا کتي زيبايي خاصي دارند. اما اگر قصد داريد اين قسمت از مدل کت و شلوار زنانه خود را در چشم مخاطب پررنگ تر جلوه دهيد، بهتر است به سراغ مدل آستين هاي فانتزي تر برويد. از جمله آستين هاي زيبايي که مي توانيد از آن استفاده کنيد، آستين کلوش است. آستين کلوش از ديرباز در بين خانم ها طرفدار زيادي داشته است. مي توانيد آستين خود را به شکل نامتقارن طراحي کنيد و يک طرف آن را بلندتر در نظر بگيريد.

مدل-کت-و-شلوار-زنانه-با-آستين-هاي-فانتزي

براي دوخت اين مدل آستين ها نمي توانيد از پارچه هاي خشک با آهار بالا استفاده کنيد. از طرفي براي دوخت يک مدل کت و شلوار زنانه نمي توانيد به سراغ پارچه هاي ريزش دار برويد. پس بايد از يک پارچه با آهار متوسط استفاده کنيد. پارچه کرپ کنزو از جمله پارچه هايي است که در عين حال که مي تواند ايستايي لازم براي دوخت کت و شلوار شما را فراهم کند، مي تواند آستين کلوش شما را به بهترين فرم نمايش دهد. از اين پارچه مي توانيد براي دوخت آستين هاي پفکي نيز استفاده کنيد و از جذابيت آن ها لذت ببريد.

جليقه، آيتمي بي نظير براي خانم هاي شيک پوش

يکي از زيباترين و خاص ترين آيتم ها براي خانم هاي جسور و خوش پوش جليقه است. از جليقه مي توانيد در آيتم هاي کژوال، کلاسيک و رسمي استفاده کنيد. زماني که اين آيتم در کنار ست کت و شلوار شما قرار مي گيرد زيبايي آن چندين برابر مي شود. ايجاد اشکال تيز به جاي اشکال صاف مي توانند در لاغر به نظر رسيدن شما تاثير داشته باشند. پس براي لاغرتر به نظر رسيدن بهتر است پايين جليقه خود را به شکل هفت طراحي کنيد. از طرفي دوخت دکمه هاي براق با رنگ متضاد بر روي اين جليقه ها مي تواند نماي زيبايي به استايل شما ببخشد.

جليقه،-آيتمي-بي-نظير-براي-خانم-هاي-شيک-پوش

ست کردن اين مدل کت و شلوار زنانه بسيار راحت است. زيرا شما نياز به استفاده از شوميز نداريد. تنها کافي است از يک کفش پاشنه بلند در کنار ست کت و شلوار خود بهره ببريد. از طرفي جذابيت کرپ کنزو به قدري زياد است که شما را از هر آيتم اضافي بي نياز مي کند.

منبع : 7 مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ کنزو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 4,823
  • بازدید کلی : 9,098