loading...
injust
afra بازدید : 17 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

8 مدل کت و شلوار مجلسي با پارچه ساتن آمريکايي + عکس

داشتن يک استايل جذاب و زيبا مي تواند تاثير زيادي در اعتماد به نفس شما داشته باشد. از اين رو بهتر است براي داشتن ظاهري زيبا زمان بيشتري را صرف کنيد. يکي از آيتم هايي که مي توانيد در کمد لباس خانم ها پيدا کنيد، ست هاي کت و شلوار است. کت و شلوار در استايل هاي زيادي کاربرد دارد. اگر از پارچه درست و مناسبي براي دوخت کت و شلوار استفاده شود، مي توانيد از آن در استايل هاي مجلسي نيز استفاده کنيد. امروز و در اينجا قصد داريم شما را با چند مدل کت و شلوار مجلسي که در آن ها از پارچه ساتن آمريکايي استفاده شده است، آشنا کنيم. اگر به داشتن استايل هاي لوکس و مدرن علاقه داريد، خواندن اين متن به شما کمک زيادي خواهد کرد.

علت استفاده از ساتن آمريکايي براي دوخت کت و شلوار

پارچه ساتن آمريکايي يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. علت اين استقبال و فروش بالاي اين پارچه به ويژگي هاي منحصر به فرد آن باز مي گردد. پارچه ساتن آمريکايي يکي از با کيفيت ترين و مرغوب ترين پارچه ها براي دوخت پيراهن، دامن و کت و شلوار است. به همين دليل از اين پارچه در استايل هاي مجلسي استفاده زيادي مي شود.

مدل هاي کت و شلوار زنانه با پارچه ساتن آمريکايي

در ادامه قصد داريم شما را با زيباترين مدل کت و شلوارهايي که مي توانيد با اين پارچه بدوزيد آشنا کنيم. پس با ما همراه باشيد.

مدل کت و شلوار مجلسي با يقه انگليسي

اگر بخواهيم از پرفروش ترين مدل کت و شلوار مجلسي اسم بياوريم قطعا کت هايي که در آن ها از يقه انگليسي استفاده شده، بهترين انتخاب است. سادگي و درعين حال زيبايي اين مدل کت و شلوار مجلسي باعث درخشش شما در جمع دوستانتان خواهد شد. ست کردن اين آيتم زيبا بسيار راحت است. مي توانيد از يک شوميز ساده در استايل خود بهره ببريد. بهتر است رنگ پارچه شوميز خود را از بين رنگ هاي خنثي و يا رنگ هايي که با پارچه کت و شلوار شما همخواني دارد انتخاب کنيد. کفش هاي پاشنه بلند بهترين انتخاب براي تکميل استايل شما هستند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-با-يقه-انگليسي

تنها نکته اي که بايد به آن توجه داشته باشيد پارچه انتخابي شما است. پارچه اي که براي دوخت مدل کت و شلوار مجلسي خود انتخاب مي کنيد بايد ويژگي هاي منحصر به فردي داشته باشد. يکي از ويژگي هاي مهم اين پارچه زيبايي ظاهري آن است. اگر قصد داريد از اين پارچه در استايل هاي مجلسي استفاده کنيد بهتر است به سراغ پارچه هايي برويد که درخشندگي خوبي دارند. يکي از پارچه هاي مجلسي و درخشان که براي دوخت کت و شلوار مناسب مي باشد، پارچه ساتن آمريکايي است. پارچه ساتن آمريکايي در عين حال که زيبايي خيره کننده اي دارد از آهار خوبي نيز برخوردار است. به همين دليل براي دوخت کت يقه انگليسي و شلوارهاي راسته بسيار مناسب است.

کت هاي کراپ با پارچه ساتن آمريکايي

يکي از جديدترين مدل کت هايي که اين روزها در دنياي مد و فشن طرفدار پيدا کرده، کراپ کت است. کراپ کت به سبب ظاهر فانتزي و خاصي که دارد مورد توجه دختران و خانم هاي جوان قرار گرفته است. برندهاي لباس و مزون هاي بزرگ نيز به خوبي به اين موضوع را مي دانند. از اين رو در طي سال هاي گذشته سعي کردند که آيتم کراپ کت را در بين محصولات خود قرار دهند. زيبايي اين مدل کت و شلوار مجلسي مي تواند هر کسي را براي خريد اين ست زيبا مجاب کند.

کت-هاي-کراپ-با-پارچه-ساتن-آمريکايي

اين مدل کت و شلوار مجلسي به دليل ظاهر خاص و متفاوتي که دارد به تنهايي مي تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. پس تنها موردي که بايد براي آن وقت صرف کنيد انتخاب پارچه است. پارچه هاي زيادي در بازار وجود دارد که مي توانيد از آن ها براي دوخت کراپ کت بهره ببريد. اما دقت کنيد که تمام آن ها نمي توانند ظاهر مجلسي و لوکسي را براي شما رقم بزنند. يکي از بهترين انتخاب ها براي دوخت اين مدل کت و شلوار مجلسي پارچه ساتن آمريکايي است. پارچه ساتن آمريکايي ايستايي مناسب براي دوخت اين مدل کت را دارد. از طرفي ظاهر نيمه براق و زيباي اين پارچه مي تواند استايل شما به زيباترين شکل ممکن نشان دهد.

مدل کت و شلوار مجلسي و ژورنالي

اگر از مدل هاي تکراري و هميشگي خسته شديد، اين قسمت براي شما است. مدل هاي ژورنالي و خاص هميشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. بسياري از خانم ها دوست دارند با تيپ و استايلي متفاوت از سايرين در مراسم ها حاضر شوند. اگر شما نيز جزو اين دسته از افراد هستيد، بهتر است مدل کت و شلوار مجلسي و ژورنالي را اين بار امتحان کنيد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-و-ژورنالي

دوخت اين مدل کت و شلوارها نياز به مهارت بالايي دارد. اگر شما در هنر خياطي مبتدي هستيد بهتر است از پارچه هايي استفاده کنيد که دوخت آسان تري دارند. پارچه ساتن آمريکايي يکي از پارچه هايي است که شما را در زمان دوخت به زحمت نمي اندازد. پس بهتر است براي دوخت اين مدل کت و شلوار مجلسي پارچه ساتن آمريکايي را امتحان کنيد. از طرفي پارچه ساتن آمريکايي جزو پارچه هاي آهاردار محسوب مي شود. به همين دليل مي تواند مدل هاي پفکي را به بهترين شکل نشان دهد.عمده فروشي پارچه

کت و شلوارهاي پاپيون دار با پارچه ساتن آمريکايي

يکي از اکسسوري هايي که کت و شلوار شما را مي تواند از حالت يکنواخت و ساده خارج کند و به آن ظاهر مجلسي تر بدهد، پاپيون است. پاپيون هاي پارچه اي مي توانند ظاهر و فرم استايل شما را زيباتر کنند. اگر شما هم جزو دسته افرادي هستيد که به استايل هاي ساده و کژوال علاقه داريد و در عين حال ترجيح مي دهيد از يک آيتم خاص براي زيباتر ساختن مدل کت و شلوار مجلسي خود استفاده کنيد، بهتر است يک بار اين پاپيون ها را امتحان کنيد.

کت-و-شلوارهاي-پاپيون-دار-با-پارچه-ساتن-آمريکايي

از اين آيتم بسته به سليقه خود مي توانيد در کت خود بهره ببريد. براي مثال مي توانيد در قسمت سر آستين ها، روي جيب ها و يا کمري کت خود استفاده کنيد. پارچه ساتن آمريکايي نه تنها براي دوخت کت و شلوار که براي دوخت اين پاپيون هاي تزئيني نيز بسيار مناسب است. از آنجايي که  پارچه ساتن آمريکايي يک پارچه آهاردار محسوب مي شود، مي تواند فرم پاپيون لباس شما را به بهترين شکل نشان دهد. همچنين اين پارچه چروک پذيري بسيار کمي دارد. از اين رو هيچ نگراني بابت خراب شدن و چروک شدن پاپيون هاي لباس شما وجود نخواهد داشت.

کت هاي کاربردي با شلوارهاي بگ

انتخاب يک مدل کت و شلوار مجلسي کاملا بستگي به سليقه و نظر شخص شما دارد. مدل کت هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد از آن ها در استايل خود بهره ببريد. اما براي قسمت شلوار انتخاب مدل کمي دشوار است. پيدا کردن مدل شلواري که در عين زيبايي بتواند استايل مجلسي شما را نيز حفظ کند کار راحتي نيست. اما در اين ميان مدل شلوارهايي وجود دارند که به فراواني در بين محصولات برندهاي برتر دنيا آن ها را مي بينيد. يکي از اين شلوارها، شلوار بگ است. همانطور که مي دانيد اين روزها شلوار بگ در بين جوانان طرفدار زيادي پيدا کرده است. اين شلوار مي تواند مدل کت و شلوار مجلسي شما را به زيباترين شکل نشان دهد.

ترکيب-زيباي-کت-هاي-کژوال-و-شلوارهاي-بگ

دوخت شلوارهاي بگ کار بسيار راحتي است. اما پارچه ساتن آمريکايي کار شما را راحت تر هم مي کند. کافي است از اين پارچه براي دوخت مدل کت و شلوار مجلسي خود استفاده کنيد تا متوجه خوش دوختي آن بشويد. زيبايي شلوارهاي بگ با ايستايي پارچه ساتن آمريکايي چندين برابر مي شود.

کت و شلوار مجلسي دوبل، همه پسند و زيبا

همانطور که گفته شد مدل هاي ساده و يقه انگليسي در بين مدل هاي کت و شلوار طرفدار زيادي دارد. اما طراحان لباس ترجيح مي دهند با کمي خلاقيت اين مدل ساده را به يک مدل متفاوت تر تبديل کنند. براي مثال مدل کت را به شکل دوبل طراحي مي کنند. همين ترفند ساده مي تواند در چشم مخاطب استايل فرد را زيباتر جلوه دهد. دوخت اکسسوري هاي متفاوت نيز يکي ديگر از ترفندهايي است که طراحان لباس به آن علاقه زيادي نشان مي دهند. آن ها به خوبي مي دانند اين اکسسوري ها چقدر مي تواند نظر مخاطب را به سمت محصولات آن ها جلب کند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-همه-پسند-و-زيبا

پارچه ساتن آمريکايي براي دوخت يک مدل کت و شلوار مجلسي و خاص گزينه بسيار مناسبي است. با اکسسوري هاي متنوع مي توانيد اين کت و شلوار را تزئين کنيد. پارچه ساتن آمريکايي به راحتي نخ کش نمي شود به همين دليل به آساني با اکسسوري هاي مختلف ترکيب مي شود.

اکسسوري مجلسي با ساتن آمريکايي

دوخت اکسسوري هاي تزئيني و خاص مي توان براي شما يک مدل کت و شلوار زيبا و متفاوت را فراهم کند. دقت داشته باشيد مي توانيد براي اين اکسسوري ها از پارچه مکمل استفاده کنيد. اگر پارچه اصلي کت و شلوار شما ايستايي لازم براي دوخت اکسسوري را ندارد، بهتر به سراغ پارچه هايي برويد که امکان دوخت مدل هاي مختلف را به شما مي دهد و دست شما را در اين زمينه باز مي گذارد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-و-اکسسوري-هاي-ساتن-آمريکايي

يکي از بهترين پارچه ها براي دوخت اکسسوري پارچه ساتن آمريکايي است. اين پارچه بسيار خاص و متفاوت است. از اين رو مي توانيد آن را به هر شکلي که دوست داريد فرم بدهيد. پس مي توانيد مطمئن باشيد اين پارچه امکان دوخت مدل هاي مختلف را به شما مي دهد. از طرفي آهار مناسب اين پارچه فرم نهايي اکسسوري دوخته شده را به خوبي حفظ مي کند و از اجازه خراب شدن و دفرمه شدن را به آن نمي دهد. پارچه ساتن آمريکايي به راحتي شسته مي شود و بعد از شستشو چروک زيادي بر روي آن ايجاد نمي شود. از اين رو نگراني از بابت خراب شدن مدل کت و شلوار مجلسي خود نخواهيد داشت.

مدل کت و شلوار مجلسي با آستين هاي خاص

آستين يکي از مهم ترين و اصلي ترين قسمت هاي لباس است. مدل آستين تاثير زيادي در زيباتر ديده شدن مدل کت و شلوار مجلسي شما خواهد داشت. از اين رو بهتر است نهايت خوش سليقگي خود را براي اين قسمت به کار ببريد. داشتن آستين هاي زيبا و خاص نياز به کمي خلاقيت و ايده پردازي دارد. پس بهتر است در انتخاب مدل و پارچه دقت لازم را داشته باشيد تا بتوانيد از نتيجه مورد نظر را از آن ها دريافت کنيد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-با-آستين-هاي-خاص

براي اينکه بتوانيد مدل آستين دلخواه خود را بر روي پارچه پياده کنيد بايد به جنس پارچه دقت داشته باشيد. پارچه هاي زيادي در بازار وجود دارند. اما همه آن ها اجازه دوخت مدل هاي خاص و ژورنالي را به شما نمي دهند. پارچه ساتن آمريکايي يکي از پارچه هايي است که دست شما را براي دوخت انواع مدل هاي آستين باز مي گذارد. با اين پارچه مي توانيد تمامي مدل هايي که مد نظر داريد را بر روي مدل کت و شلوار مجلسي خود پياده کنيد و از زيبايي آن لذت ببريد.

منبع : 8 مدل کت و شلوار مجلسي با پارچه ساتن آمريکايي + عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 4,895
  • بازدید کلی : 9,170