loading...
injust
afra بازدید : 29 دوشنبه 06 آذر 1402 نظرات (0)

استايل زنانه با هودي هايي از جنس دورس + 30 ايده براي پوشيدن هودي

اگر بگوييم بسياري از افراد عاشق پاييز و زمستان هستند تنها براي اينکه بتوانند هودي بپوشند، اغراق نکرديم. هودي ها لباس هاي نوظهوري هستند که در چند سال اخير به شدت مورد توجه قرار گرفتند. در واقع در گذشته هودي تنها يک لباس گرم ورزشي بود. سلبريتي ها معمولا هودي را در مسير باشگاه يا براي خريد روزانه مي پوشيدند. اما امروزه هودي به يک آيتم پرکاربرد تبديل شده است و شما مي توانيد بي نهايت استايل متنوع با آن داشته باشيد. هودي ها به طور معمول به جنسيت خاصي تعلق ندارند. به همين دليل خانم ها و آقايان بسياري هستند که به اين لباس گرم و راحت علاقه دارند. اما ما قصد داريم در ادامه اين مطلب به بررسي استايل زنانه با هودي هايي از جنس دورس بپردازيم. به اين ترتيب مي توانيد استايل هاي بهتري با هودي خود داشته باشيد.

هودي چيست

اگر متعلق به نسل جوان نباشيد، شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که هودي چيست. هودي يک لباس گرم با کلاه متصل و آستين بلند است. هودي ها کاملا جلو بسته هستند و بايد آنها را از گردن، بپوشيد. قد هودي متغير است و مي توانيد مدل هاي مختلف آن را به شکل کراپ يا هودي هاي لش و بلند در بازار مشاهده کنيد. به طور معمولا از پارچه دورس براي طراحي و دوخت هودي استفاده مي شود. زيرا اين پارچه گرم بوده و تنفس پذيري بالايي دارد. علاوه بر اين، کشساني دارد و با ضخامت هاي مختلف مي توانيد آن را در بازار پيدا کنيد. تمام اين ويژگي ها باعث شده پارچه دورس به پارچه اي ايدئال براي دوخت هودي تبديل شود.

کاربرد هودي معمولا در استايل کژوال است. يعني شما مي توانيد آن را در استايل روزمره خود استفاده کنيد. مدل هاي بلند آن مي تواند جايگزين مانتو نيز باشد. اما اگر کمي بيشتر خلاقيت به خرج دهيد، خواهيد ديد اين آيتم پرکاربرد را مي توانيد به صورت هاي مختلف بپوشيد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به چندين استايل زنانه با هودي بپردازيم. در نتيجه خواهيد ديد اين لباس ساده و دوست داشتني تا چه حد به بهترين شکل با لباس هاي مختلف ست مي شود. اگر به دنبال ايده استفاده از هودي در استايل خود هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

هودي را جذاب و متنوع بپوشيد

اگر ايده اي نداريد که چطور يک استايل زنانه با هودي داشته باشيد، توصيه مي کنيم خلاق باشيد. جسارت و خلاقيت در ترکيب لباس هاي کژوال و رسمي مي تواند يک ترفند فوق العاده براي داشتن استايلي خاص باشد. با ايده هاي زير مي توانيد هودي خود را به اشکال مختلف بپوشيد و استايلي منحصر به فرد داشته باشيد.

استايل زنانه با هودي و دامن

يکي از جذاب ترين لباس هايي که مي توانيد در فصول سرد به استايل خود اضافه کنيد، دامن است. دامن هاي گرم زمستاني دنياي متنوعي دارند. مدل هاي بلند، کوتاه، پليسه، پشمي و … جزو گزينه هايي هستند که مي توانيد از آنها در استايل خود بهره ببريد. معمولا به اين دليل که دامن لباسي خنک و تابستاني محسوب مي شود، استفاده از آن در استايل پاييز يا زمستان، جذابيت بيشتري به ظاهر شما مي بخشد. حالا تصور کنيد، اين آيتم متنوع و جذاب را در استايل زنانه با هودي ترکيب کنيد. دو آيتمي که در نگاه اول متضاد به نظر مي رسند را در کنار هم قرار مي دهيد. به اين ترتيب مي توانيد استايلي خيره کننده داشته باشيد.

استايل-زنانه-با-هودي-و-دامن

بسته به نوع استايل، مي توانيد از دامن هاي چرم يا پشمي استفاده کنيد. حتي دامن هاي کتان همراه با جوراب شلواري نيز انتخاب خوبي براي شما خواهد بود. کفش نيز بهترين مکمل يک استايل به حساب مي آيد. در يک استايل خاص زنانه با هودي مي توانيد از کفش کتاني يا پاشنه بلند همراه با دامن استفاده نماييد.

هودي و کاپشن چرم زنانه

هودي-و-کاپشن-چرم-زنانه

استايل زنانه با هودي و کاپشن چرم مي تواند ظاهري خاص به شما بدهد. مخصوصا اگر به استايل هاي کژوال مردانه علاقه داريد. کاپشن چرم يک آيتم کلاسيک است که هرگز قديمي نمي شود. در ميان آقايان پوشيدن هودي و کاپشن چرم کاملا رايج است. شما نيز به عنوان يک خانم شيک پوش مي توانيد از اين استايل ايده بگيريد. در چنين استايلي از شلوارهاي جين تيره و کفش چرم غافل نشويد. حتي مي توانيد بوت هاي پاشنه بلند را در اين استايل به کار ببريد و به اين ترتيب ظاهر متفاوت و خاص خود را تکميل کنيد.

استايل زنانه با هودي و کت و شلوار

استايل-زنانه-با-هودي-و-کت-و-شلوار

استايل زنانه با هودي و کت و شلوار را به خانم هاي طرفدار مد و جسور در انتخاب لباس پيشنهاد مي کنيم. معمولا هودي يکي از بهترين گزينه ها براي پوشيدن همراه با کت هاي اورسايز زنانه است. اما ترکيب اين آيتم اسپرت با کت و شلوار ست زنانه که کاملا رسمي است، استايل متفاوتي براي شما مي سازد. براي انتخاب کت و شلوار بهتر است به سراغ مدل هاي اورسايز و مينيمال برويد. زيرا طبعا نمي شود يک کت شلوار مجلسي را با هودي ست کرد. اين کت و شلوارها معمولا در استايل روزمره مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر طرفدار استايل اسپرت هستيد، کفش هاي اسپرت بزرگ را براي پوشيدن در اين ترکيب به شما توصيه مي کنيم. اما اگر مايليد استايل زنانه شما با هودي کمي شيک و رسمي باشد، کفش يا بوت پاشنه بلند را نيز مي توانيد در نظر داشته باشيد. يک کيف دستي کوچک مي تواند به بهترين شکل اين استايل را براي شما تکميل کند.ویژگی های پارچه بارانی پشت باندینگ

هودي با کت اورسايز

هودي-با-کت-اورسايز

مي توان گفت کت هاي اورسايز زنانه نيز به اندازه هودي در استايل روزمره شما کاربردي هستند. به همين دليل هر خانمي به يک کت با اين مدل در کمد خود نياز دارد. اگر کت شما با پارچه هاي سبک و خنک دوخته شده باشد، در فصول گرم هم مي توانيد از آن استفاده کنيد. در ابتداي پاييز نيز تنها کافي است اين استايل زنانه را با هودي تکميل کنيد. البته بايد در نظر داشته باشيد، اگر پارچه کت شما جزو پارچه هاي پشمي باشد، در فصول سرد کاربردي تر خواهد بود. زيرا مي توانيد آن را همراه با تي شرت و شوميز نيز در روزهاي خنک بپوشيد.

براي انتخاب شلوار ست با کت اورسايز، توصيه مي شود به سراغ شلوارهاي تنگ برويد. انواع لگ و شلوار جين هاي اسليم فيت براي چنين استايلي مناسب هستند. به اين ترتيب مي توانيد تناسب را در استايل خود ايجاد کنيد. زيرا شلوارهاي گشاد و وايد لگ همراه با يک کت اورسايز ممکن است باعث شود چاق به نظر برسيد.

استايل زنانه با هودي کراپ

استايل-زنانه-با-هودي-کراپ

قصد داريم در اين بخش از مطلب به شما يک استايل زنانه با هودي کراپ پيشنهاد کنيم. اين استايل هيجان انگيز و دوست داشتني براي مهماني هاي دوستانه شما در فصل سرما مناسب تر است. البته که اگر آن را همراه با شوميز يا کت هاي بلند بپوشيد، در استايل روزمره نيز کاربردي خواهد بود. هودي کراپ کلاه و آستين هاي بلند خود را دارد، تنها قد آن تا زير سينه است. هودي هاي کراپ را مي توانيد همراه با شلوار جين يا شلوارهاي بگ کتان و پارچه اي بپوشيد. اضافه کردن يک شوميز زير يا روي اين هودي کراپ، استايل شما را جذاب تر خواهد کرد.

هودي با شلوار کارگو

هودي-با-شلوار-کارگو

همانطور که مي دانيد، شلوار کارگو در تابستان گذشته بسيار مورد استقبال خانم هاي جوان قرار گرفت. اين شلوارهاي راسته و اندکي گشاد با جيب هايي روي آن، سابقا با عنوان شلوار شش جيب نيز شناخته مي شد. اين شلوارها معمولا در استايل کژوال دختران نوجوان بسيار کاربردي است. خبر خوب اينکه نياز نيست شلوارهاي راحت و ترند خود را تا تابستان آينده در کمد نگه داريد. مي توانيد اين شلوارهاي را با هودي هاي بلند و گشاد در زمستان امسال بپوشيد. اضافه کردن کلاه و شالگردن مي تواند به راحتي استايل خاص و دوست داشتني براي شما بسازد.

هودي با جاگر و شلوار ورزشي

جاگر-و-شلوار-ورزشي

شلوار جذاب ديگري که مي توانيد در استايل زنانه با هودي ست کنيد، شلوار جاگر و گرم کن هاي ورزشي است. همانطور که اشاره شد، هودي در ابتدا بخشي از لباس گرم ورزشي بود که به استايل روزمره طرفداران استايل کژوال و اسپرت اضافه شد. به اين ترتيب، يکي از بهترين استايل هايي که مي توانيد با هودي داشته باشيد، ترکيب آن با شلوار جاگر است. شلوار جاگر نيز معمولا با پارچه دورس طراحي مي شود و در قسمت دم پا، کش دارد. شلوارهاي ورزشي راسته نايکي و آديداس نيز مي توانند ظاهري اسپرت و ورزش دوست براي شما بسازند. اين استايل را براي فعاليت هاي روزمره مانند باشگاه و خريد و ديدار دوستانه توصيه مي کنيم.

هودي دورس با شلوار لگ

هودي-دورس-با-شلوار-لگ

هر زمان ايده اي نداشتيد که چطور مي توانيد يک استايل زنانه شيک و ساده با هودي داشته باشيد، پيشنهاد مي کنيم يک شلوار لگ به آن اضافه کنيد. اگر هودي شما به اندازه کافي بلند است، مي تواند جايگزين مانتو براي شما باشد. وگرنه مي توانيد يک شوميز با قد مناسب زير هودي خود بپوشيد. براي روزهاي سرد نيز يک کت اورسايز و بوت هاي بلند به اين ترکيب اضافه کنيد. همانطور که مي دانيد براي بوت هاي بلند به شلوارهاي کاملا تنگ نياز داريد. دنياي متنوع شلوار لگ مي تواند استايلي کاربردي و کژوال را براي شما تضمين کند.

کاپشن و پافر با هودي

کاپشن-و-پافر-با-هودي

همانطور که گفتيم، هودي مي تواند انگيزه علاقه شما به زمستان و فصول سرد باشد. زيرا در روزهاي سرد تنها به يک هودي و يک کاپشن گرم نياز داريد. پافرها نيز گزينه هاي بسيار خاص براي روزهاي زمستان پيش رو هستند. ترکيب اين دو آيتم گرم و کاربردي به شما کمک مي کند بتوانيد به راحتي با حضور در فضاهاي گرم و بسته، تنها با هودي احساسي خوشايند داشته باشيد. پس از خروج از محيط گرم نيز تنها کافي است کاپشن يا پافر خود را بپوشيد. نيم بوت ها بهترين گزينه براي اين استايل فوق العاده هستند.

پالتو بلند با هودي زنانه

پالتو-بلند-با-هودي-زنانه

پالتوهاي بلند معمولا با پارچه فوتر طراحي مي شوند. البته يکي از ويژگي هاي استايل زنانه با هودي در اين است که مي توانيد پالتوي بلند با هر پارچه اي به آن اضافه کنيد. به عنوان مثال، پالتوهاي بلند با پارچه تدي يا حتي کشمير چهارخونه نيز در اين استايل کاربرد دارند. اگر قد بلندي داريد يا مايليد کشيده تر به نظر برسيد، اين استايل براي شما فوق العاده خواهد بود. زيرا علاوه بر اينکه مي توانيد آن را در هر فضايي بپوشيد، بسيار سبک و همزمان گرم است.

منبع : استايل زنانه با هودي هايي از جنس دورس + 30 ايده براي پوشيدن هودي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 4,849
  • بازدید کلی : 9,124