loading...
injust
afra بازدید : 19 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

6 مدل لباس مجلسی با پارچه وال خامه دوزی

داشتن استایل زیبا برای خانم های شیک پوش یکی از بزرگترین دغدغه ها است. آن ها برای حضور در همه جلسات و ملاقات های سعی می کنند زیباترین ورژن از استایل خود را به نمایش بگذارند. شما نیز حتما برای شرکت در مراسم های بزرگ و مهم به دنبال یک استایل مجلسی و خاص هستید. اکثر افراد تصور می کنند که برای شرکت در این مراسم ها حتما باید از پارچه های شاین دار و براق در استایل خود استفاده کنند. اما بسیاری از خانم های جوان و دختران شیک پوش طرفدار پارچه های مات و ساده هستند. اگر شما نیز پارچه های مات و بدون زرق و برق را ترجیح می دهید، بهتر است از یک پارچه زیبا و خاص مثل پارچه وال خامه دوزی بهره ببرید. پارچه وال خامه دوزی یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین پارچه های موجود در بازار است.

زیباترین مدل های لباس مجلسی با پارچه وال خامه دوزی

در ادامه این مطلب با زیباترین مدل لباس های مجلسی که می توانید با این پارچه برای خود تهیه کنید، آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

مدل پیراهن زیبا با آستین های پفکی

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین عناصر در یک پیراهن آستین است. آستین نقش زیادی در زیباتر دیده شدن پیراهن و نهایتا زیباتر دیده شدن استایل شما دارد. مدل آستین های زیادی وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه خود از آن ها برای پیراهن خود استفاده کنید. اما برای داشتن یک استایل مجلسی بهتر است به سراغ مدل های خاص و متفاوت بروید. حتما با مراجعه به فروشگاه ها و مزون های لباس متوجه شدید که یکی از پرکاربردترین مدل آستین ها برای پیراهن های مجلسی، آستین های پفکی هستند. ظاهر فانتزی و متفاوت این آستین ها می تواند برای شما یک استایل زیبا و خاص را ایجاد کند.

مدل-لباس-زیبا-با-آستین-های-پفکی

توجه داشته باشید که پارچه انتخابی شما نقش زیادی در زیباتر دیده شدن آستین پیراهنتان دارد. برای دوخت آستین های پفکی به پارچه های آهاردار نیاز دارید. پارچه هایی که آهار کمی دارند، بر روی تن شما می خوابند و نمی توانند ظاهر پفداری را برای پیراهن شما ایجاد کنند. یکی از پارچه های جذاب و پرمخاطب که ایستایی لازم برای دوخت این مدل آستین را دارد، پارچه وال خامه دوزی است. پارچه وال خامه دوزی برای دوخت مدل های پفدار مناسب بوده و می تواند در دراز مدت شکل اولیه خود را حفظ کند.

پیراهن ها بلند و کاربردی با پارچه وال خامه دوزی

پیراهن های بلند یکی از پرفروش ترین آیتم ها در مزون های لباس هستند. در کمد لباس هر خانم شیک پوشی می توانید چندین مدل متنوع از پیراهن های بلند را پیدا کنید. پیراهن بلند کار شما برای ساخت یک استایل مجلسی بسیار راحت می کند. کافی است از یک جفت کفش که با لباس شما همخوانی دارد برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. بخش زیادی از زیبایی این پیراهن های بلند به دامن آن ها بستگی دارد. می توانید از دامن های چین دار و برش خورده برای زیباتر دیده شدن پیراهن خود بهره ببرید. کمربند، دکمه های تزئینی و اکسسوری ها از جمله مواردی هستند که می توانید برای زیباتر ساخت پیراهن خود از آن ها بهره ببرید.

پیراهن-ها-بلند-با-پارچه-وال-خامه-دوزی

پارچه ای که برای دوخت پیراهن های بلند و مجلسی استفاده می کنید، باید ظاهری خاص و متفاوت از سایر پارچه ها داشته باشند. از آنجایی که هدف شما استفاده نکردن از پارچه های پرزرق و برق است، بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که در زمینه خود طرح های برجسته و سوزندوزی دارند. یکی از زیباترین پارچه های مات و مجلسی موجود در بازار پارچه وال خامه دوزی است. از آنجایی که این پارچه بسیار خوش دوخت است و نیاز به اتوکشی زیادی ندارد، یکی از محبوب ترین پارچه ها از نظر طراحان لباس است.

پیراهن های عروسکی با دامن کلوش

دامن یک پیراهن مجلسی تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن آن دارد. به طور کلی می توان گفت دامن در زیباتر دیده شدن پیراهن های کوتاه و عروسکی مهم ترین نقش را ایفا می کند. مدل دامن های زیادی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید از آن ها بهره ببرید. اگر به دنبال یک مدل دامن زیبا با ظاهر عروسکی هستید، بهتر است مدل دامن های کلوش را امتحان کنید. شاید تصور کنید دوخت این مدل دامن کار سختی است. اما برخلاف تصورتان دوخت دامن های کلوش بسیار راحت بوده و با داشتن حداقل مهارت خیاطی می توانید اقدام به دوخت این مدل دامن زیبا کنید. برای دوخت این مدل پیراهن مجلسی و کوتاه بهتر است آن را تا خط کمر جذب و تنگ در نظر بگیرید. این کار باعث باریک تر دیده شدن کمر شما می شود و فرم زیباتری به استایل شما می بخشد.

پیراهن-های-عروسکی-با-دامن-کلوش

برای دوخت این مدل دامن شما به یک پارچه با آهار متوسط نیاز دارید. پارچه هایی که آهار خیلی زیادی دارند، دامن شما را به شدت پف دار نشان می دهند. از طرفی پارچه هایی که آهار کمی دارند نمی توانند ظاهر خوبی به دامن پیراهن شما بدهند. پارچه وال خامه دوزی با آهار متوسط و خوبی که دارد برای دوخت مدل دامن کلوش بسیار مناسب است. از طرفی پارچه وال خامه دوزی کیفیت بالایی داشته و می تواند برای شما یک پیراهن زیبا با طول عمر بالا فراهم کند.بهترین پارچه ژاکارد برای عید

پیراهن های فانتزی کوتاه با پارچه وال خامه دوزی

خانم های جوان و دختران خوش سلیقه معمولا به دنبال یک استایل خاص و متفاوت از سایر افراد هستند. آن ها دوست دارند زمانی که برای شرکت در یک مراسم حاضر می شوند در بین دوستان خود بدرخشند. برای داشتن یک استایل متفاوت و شیک در قدم اول به خلاقیت بالا در طراحی لباس احتیاج دارید. شما باید بتوانید آنچه را که در ذهن دارید بر روی پارچه پیاده کنید. یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی بر روی زیبایی پیراهن شما دارد، دوخت نوارهای تزئینی مثل نوارهای چین دار است. این مدل از نوارها با خود پارچه تهیه شده و در بین درزهای لباس دوخته می شوند. از این نوارهای تزئینی بسته به سلیقه خود می توانید در سرشانه ها، کمری لباس، دکوپ، یقه و غیره بهره ببرید.

پیراهن-های-فانتزی-کوتاه-با-پارچه-وال-خامه-دوزی

توجه داشته باشید که برای اجرای ایده هایتان شما به پارچه ای احتیاج دارید که این امکان را به شما بدهد. به طور مثال برای دوخت نوارهای تزئینی چین دار پارچه شما نباید ایستایی زیادی داشته باشد. پارچه هایی با ایستایی متوسط و کم برای دوخت نوارهای تزئینی بسیار مناسب هستند. پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه هایی است که به فراوانی برای دوخت پیراهن های مجلسی استفاده می شود. این پارچه امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. به دلیل ایستایی متوسطی که پارچه وال خامه دوزی دارد، دست شما را برای دوخت نوارهای چین دار  باز می گذارد. دقت داشته باشید که پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه های فرم پذیر است.

پیراهن های شیک با دامن های چند طبقه

طراحان لباس برای خلق یک محصول خاص به تمام اجزای آن محصول و هارمونی آن ها توجه زیادی می کنند. شما نیز اگر می خواهید یک پیراهن زیبا و متفاوت داشته باشید باید به سبک آن ها عمل کنید. برای داشتن یک پیراهن مجلسی شیک باید به مدل های جدید و ترند توجه زیادی داشته باشید. یکی از جدیدترین پیراهن ها در حال حاضر پیراهن هایی هستند که در آن ها از دامن های چند طبقه استفاده شده است. دامن های چند لایه می توانند یک ظاهر جدید و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورند. می توانید این لایه ها را به شکل موازی یا مورب در نظر بگیرید. برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید از این چین ها و لایه ها در مچی پیراهن خود نیز بهره ببرید.

پیراهن-های-شیک-با-دامن-های-چند-طبقه

در قدم دوم چیزی که برای تولید این پیراهن های ترند احتیاج دارید، پارچه مناسب است. پارچه انتخابی شما باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا بتوانید از آن برای تولید این مدل لباس مجلسی استفاده کنید. یکی از این ویژگی ها آهار متوسط و یا کم است. پارچه هایی که آهار متوسطی دارند برای دوخت دامن های چند طبقه مناسب هستند. این پارچه ها یک ظاهر فانتزی را برای دامن پیراهنتان ایجاد می کنند.

پیراهن های کژوال و زیبا با آستین های کلوش

اگر طرفدار استایل های ساده و کژوال هستید این قسمت برای شما است. برای داشتن یک استایل ساده باید از پارچه های پرزرق و برق و اکسسوری های زیاد دوری کنید. بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل کژوال و در عین حال زیبا، پارچه هایی هستند که در آن ها از سوزندوزی و خامه دوزی استفاده شده است. این پارچه ها ظاهر مات و ساده ای دارند. اما در عین حال نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل می توانند برای استفاده در مهمانی ها و مراسم های شما مناسب باشند. پارچه وال خامه دوزی بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های ساده پسند و شیک پوش است. در کنار انتخاب پارچه باید مدل پیراهن مد نظر شما نیز ساده و مینیمال باشد. مدل های شلوغ استایل شما را از یک استایل کژوال و ساده دور می کند.

پیراهن-های-خاص-و-جذاب-با-آستین-کلوش

در این موارد بهتر است پیراهن خود را به شکل ماکسی و ساده طراحی کنید. این مدل پیراهن دوخت آسانی دارد و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. دامن های فون و پیله دار نیز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اگر قصد دوخت دامن های پیله دار را دارید، ترجیحا از پیله های کوچک و به تعداد کم استفاده کنید. در طراحی آستین ها نیز بهتر است از آستین های شلوغ دوری کنید. اگر قصد دارید برای طراحی پیراهنتان کمی ابتکار به خرج دهید، می توانید آستین های کلوش را امتحان کنید. آستین های کلوش در عین سادگی، ظاهر منحصر به فردی و زیبایی دارند. این مدل آستین در عین حال که زیبایی خاصی را به شما هدیه می دهد، از شلوغ شدن استایل شما جلوگیری می کند.

منبع : 6 مدل لباس مجلسي با پارچه وال خامه دوزي

afra بازدید : 24 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

با بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 آشنا شويد

با نزديک شدن به بهار، اولين چيزي که در بازار در مدل هاي جديد ارائه مي شود، مانتو است. مانتو در استايل خانم هاي ايراني يک آيتم اصلي به حساب مي آيد. به همين دليل انتخاب يک مدل و پارچه مناسب، مي تواند تاثير بسياري در استايل شما داشته باشد. يکي از پرفروش ترين پارچه هاي عيد در سالهاي اخير، پارچه ژاکارد بوده است. اين پارچه مدل هاي بسيار متنوعي دارد و مي تواند نظر هر خانمي را به خود جلب کند. يکي از پرفروش ترين مدل هاي اين پارچه، پارچه ژاکارد لمه گل ريز است. به طور کلي بايد گفت بهترين پارچه ژاکارد براي عيد، پارچه ژاکارد لمه است. در حقيقت اين پارچه يکي از پرفروش ترين پارچه هاي عيد به حساب مي آيد. اگر شما نيز براي انتخاب يکي از مدل هاي پارچه ژاکارد دچار سردرگمي شديد، بد نيست بيشتر با اين پارچه آشنا شويد.

پارچه ژاکارد لمه همانطور که از نامش پيداست، داراي الياف لمه است. در نتيجه اگر به پارچه هاي درخشان علاقه داريد، مي تواند بهترين پارچه ژاکارد براي عيد شما باشد. البته الياف لمه به کار رفته در تار و پود اين پارچه، بسيار ظريف و لطيف است. در نتيجه اين پارچه درخششي بسيار اندک و البته چشم نواز دارد. پارچه ژاکارد لمه گل ريز يکي از محبوب ترين مدل هاي اين نوع از ژاکارد به حساب مي آيد. اشکال ريز و ظريف گل ها به همراه بافت نامحسوس الياف لمه در ميانشان، يک پارچه فوق العاده براي شما مي سازد. اگر مايليد بيشتر با اين پارچه و قيمت پارچه ژاکارد لمه آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

با پارچه ژاکارد لمه بيشتر آشنا شويد

در بسياري از مواقع، اگر اهل خريد پارچه نباشيد و پارچه ها را نشناسيد، نمي توانيد تفاوت ميان مدل هاي مختلف پارچه ژاکارد را درک کنيد. ويژگي مشترک ميان همه مدل هاي پارچه ژاکارد، وجود طرح در بافت پارچه است. در واقع ژاکارد نام بافت اين پارچه است. طرح هايي که روي اين پارچه مي بينيد، در تار و پود ژاکارد تنيده مي شوند. به اين ترتيب شما مقاوم ترين پارچه طرحدار دنيا را در اختيار داريد که رنگ و طرح آن پس از مدتي از بين نرفته و پاک نمي شود. براي توليد انواع ژاکارد معمولا از الياف مصنوعي و ترکيبي استفاده مي شود. اما پارچه ژاکارد لمه از الياف ويسکوز تهيه مي شود. الياف ويسکوز گياهي هستند و ويژگي هاي مشابه الياف پنبه دارند. اين الياف ظاهري مات دارند و زماني که با الياف لمه ترکيب مي شوند، جلوه اي جذاب به پارچه مي دهند.

مدل هاي مختلفي از پارچه ژاکارد لمه را در بازار مشاهده خواهيد کرد. همانطور که اشاره شد، پارچه ژاکارد لمه گل ريز يکي از محبوب ترين طرح هاي اين پارچه است. با توجه به طرح و شکل پارچه، بعضي از اين مدل ها ممکن است فرمي برجسته داشته باشند. پارچه ژاکارد لمه ايستايي متوسطي دارد و در بعضي از مدل ها ممکن است داراي کشساني نيز باشد. اين پارچه زير دستي لطيف دارد و ممکن است در هنگام لمس روي پارچه، برجستگي طرح هاي آن را حس کنيد. زير دست قسمت داخل پارچه اما ممکن است اندکي زبر باشد و اين به دليل استفاده از الياف لمه و سيم در بافت آن است. در نتيجه براي دوخت بعضي از مدل هاي آن شايد نياز به آستر کشي داشته باشيد. قيمت پارچه ژاکارد لمه ترک معمولا از ساير مدل هاي آن بيشتر است.

پارچه ژاکارد لمه چه ويژگي هايي دارد؟

پارچه ژاکارد لمه را به عنوان بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 معرفي کرديم. براي اينکه بدانيد چرا اين پارچه بهترين پارچه عيد است، بد نيست به شکل جزئي با ويژگي هاي آن آشنا شويد. به همين دليل قصد داريم به صورت موردي به ويژگي هاي جذاب اين پارچه کاربردي بپردازيم. اگر هنوز در مورد قيمت پارچه ژاکارد لمه و خريد آن ابهامي داريد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

پارچه ژاکارد لمه تنوع بسياري دارد

اينکه يک پارچه صرفا زيبا باشد، کافي نيست، تنوع نيز مي تواند اهميت بسياري در انتخاب يک پارچه زيبا داشته باشد. پارچه ژاکارد لمه تنوع بسياري دارد و اين تنوع محدود به رنگ بندي نيست. شما مي توانيد طرح هاي بسيار زيبايي در ميان مدل هاي مختلف اين پارچه مشاهده نماييد. هر طرح از اين پارچه نيز در چند رنگ توليد مي شود تا شما بتوانيد بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 را پيدا کنيد. انتخاب يک طرح مناسب به شما کمک مي کند بتوانيد با اين پارچه مانتو مجلسي، رسمي و کژوال بدوزيد.

پارچه ژاکارد لمه درخشان است

بسياري از خانم ها براي دوخت لباس هاي مختلف به دنبال پارچه هاي براق و درخشان هستند. تا سالها تنها مي توانستيد در ميان پارچه هاي پولکي و سنگدوزي شده، پارچه هاي درخشان ببينيد. اما امروزه پارچه ژاکارد لمه گل ريز با داشتن الياف ظريف و درخشان، مي تواند اين نياز شما را به بهترين شکل ممکن رفع کند. اين پارچه با درخشندگي خاصي که دارد، گزينه اي عالي براي دوخت مانتوهاي شيک و رسمي است. در حقيقت به همين دليل به عنوان بهترين پارچه ژاکارد براي عيد شناخته مي شود. البته فراموش نکنيد الياف به کار رفته در اين پارچه يکي از فاکتورهاي موثر بر قيمت پارچه ژاکارد لمه است.

نگهداري از پارچه ژاکارد لمه آسان است

در انتخاب پارچه مانتويي، دوام و سهولت نگهداري از پارچه، يکي از مهمترين ويژگي ها است. انتخاب پارچه اي که مدام بايد نگران نخ کش شدن يا کثيف شدن آن باشيد، مي تواند يک روز ناراحت کننده را براي شما بسازد. به طور کلي پارچه هاي زيبا و نفيس در دسته پارچه هايي قرار دارند که بايد مراقب آنها باشيد. اما پارچه ژاکارد لمه شما را از هرگونه نگراني رها خواهد کرد. الياف ويسکوز به کار رفته در اين پارچه، به ندرت آلودگي ها را به خود جذب مي کنند. پارچه ژاکارد لمه مرغوب نيز ابدا بر اثر اصطکاک دچار پرزدهي نخواهد شد. نوع بافت و رنگ پارچه نيز به گونه اي است که در اثر شستشوي مداوم، تغييري در آن مشاهده نخواهيد کرد.

پارچه ژاکارد لمه کاربردي هاي مختلفي دارد

يکي ديگر از ويژگي هاي فوق العاده پارچه ژاکارد لمه، قابليت استفاده از آن براي دوخت مانتو، کت و پيراهن هاي متنوع است. شايد به همين دليل آن را بهترين پارچه ژاکارد براي عيد مي نامند. زيرا شما مي توانيد با اين پارچه هم لباس روزمره مانند مانتو بدوزيد هم در طراحي و دوخت کت و شلوار زنانه يا پيراهن هاي رسمي استفاده نماييد. همانطور که اشاره شد، اين پارچه ايستايي متوسط و رو به بالا دارد. در نتيجه مي توانيد به راحتي از آن براي دوخت لباس هاي مجلسي استفاده نماييد. بخصوص پارچه ژاکارد لمه گل ريز که براي دوخت لباس هاي مختلف مجلسي و حتي کژوال مناسب است.

اين پارچه آبرفت يا اتو رفت ندارد

يکي از دلايلي که معتقديم پارچه ژاکارد لمه، بهترين پارچه ژاکارد براي عيد است عدم آبرفت يا اتو رفت اين پارچه است. در واقع اين ويژگي ها باعث مي شود هر پارچه اي، تبديل به پارچه اي فوق العاده شود. عدم آبرفت و اتو رفت به اين معناست که پس از شستشو و اتو کشي، ابعاد پارچه مورد نظر شما تغيير نمي کند. در نتيجه نه نياز است متراژ بيشتري از اين پارچه تهيه کنيد و نه نگران تغيير سايز لباس دوخته شده خود باشيد.

دوام پارچه ژاکارد لمه بي نظير است

دوام يک پارچه مي تواند به فاکتورهاي مختلفي بستگي داشته باشد. اولين فاکتور، جنس الياف تشکيل دهنده پارچه است. فاکتور بعدي نوع بافتي است که پارچه با آن توليد شده است. در پارچه هاي طرحدار، جنس رنگ و نوع چاپ نيز مي تواند تاثير زيادي بر دوام نهايي پارچه داشته باشد. اما پارچه ژاکارد لمه با توجه به نوع بافت و طرح پارچه که درون الياف آن تنيده شده، دوامي فوق العاده دارد. الياف ويسکوز نيز شباهت بسياري به الياف پنبه دارند و دوامي فوق العاده براي شما به ارمغان خواهند آورد. اين پارچه بر اثر شستشو يا استفاده روزمره و فرسايش، تغيير فرم يا رنگ نخواهد داد.

اين پارچه ايستايي خوب و چروک پذيري اندکي دارد

اگر به دنبال بهترين پارچه ژاکارد براي عيد هستيد، حتما قصد پوشيدن آن در مهماني هاي مختلف را داريد. لباسي که براي مهماني تهيه مي کنيد، بايد ايستايي متوسط و رو به بالايي داشته باشد. در واقع تمام لباس هاي رسمي با پارچه هايي اينچنيني طراحي مي شوند. ايستايي مناسب پارچه باعث مي شود ظاهر شما رسمي، مرتب و آراسته به نظر برسد. علاوه بر اين پارچه ژاکارد لمه گل ريز، چروک پذيري اندکي نيز دارد. اين ويژگي به اين معناست که اين پارچه به سختي چروک مي شود و شما مي توانيد براي استفاده طولاني مدت روزمره از آن استفاده نماييد. هر چه الياف به کار رفته در پارچه شما کيفيت بالاتري داشته باشد، چروک پذيري آن کاهش مي يابد. البته همواره بايد در نظر داشته باشيد که مرغوبيت الياف تاثير زيادي بر قيمت پارچه ژاکارد لمه دارد.

با پارچه ژاکارد لمه گل ريز چي بدوزيم؟

حالا که با ويژگي هاي ايدئال پارچه ژاکارد لمه آشنا شديد، بد نيست با چند مدل لباسي که مي توانيد با اين پارچه بدوزيد نيز آشنا شويد. بهترين پارچه ژاکارد براي عيد براي در وهله اول براي دوخت مانتو مناسب است. مدل هاي متعددي از مانتوهاي بلند و کوتاه را مي توانيد با اين پارچه طراحي نماييد. البته مانتوهاي کتي و اورسايز، اولين و بهترين گزينه هستند. در واقع براي اينکه زيبايي طرح پارچه بيشتر نمايان شود، شما به يک مدل ساده نياز داريد. مخصوصا با در نظر گرفتن اين نکته که دوخت لباس هاي مدل دار و پر چين با پارچه طرحدار ممکن است استايل شما را شلوغ نشان دهد. مانتوهاي کتي فيت بدن نيز همچنان گزينه اي عالي براي دوخت با اين پارچه محسوب مي شوند. اگر به مانتوهاي بلند علاقه داريد، مدل هاي گشاد و جلو باز را به شما توصيه مي کنيم.

يکي از مزاياي پارچه ژاکارد لمه گل ريز، قابليت استفاده از آن در طراحي آستين و يقه هاي متنوع است. اگر به آستين هاي مدل دار که اين روزها ترند هستند علاقه داريد، اين پارچه گزينه اي فوق العاده براي شما خواهد بود. مي توانيد با آن مانتو يا لباس هاي مجلسي با آستين هاي پف دار، کلوش، لاله اي و فرانسوي طراحي کنيد. اين پارچه براي دوخت سارافون، پيراهن هاي کوتاه و بلند ماکسي و دامن هاي مجلسي مناسب است. گل هاي زيباي اين پارچه و ايستايي متوسطي که دارد، باعث مي شود لباس ساده شما جلوه اي صد چندان پيدا کند. اگر خانم ساده پسندي هستيد و به پارچه هاي جلسي پر زرق و برق علاقه نداريد، اين پارچه مي تواند انتخاب جذابي براي شما باشد. قيمت پارچه ژاکارد لمه در مقايسه با بسياري از پارچه هاي مجلسي، کاملا مقرون بصرفه است.

قيمت پارچه ژاکارد لمه چطور تعيين مي شود؟

همواره در هنگام خريد هر پارچه اي، قيمت آن مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسياري داشته باشد. قيمت پارچه ژاکارد لمه به فاکتورهاي متعددي بستگي دارد. با توجه به اينکه مدل پارچه ژاکارد لمه گل ريز طرفداران بيشتري دارد، گاهي ممکن است قيمت آن در مقايسه با ساير مدل ها بيشتر باشد. همانطور که اشاره شد، اين پارچه بهترين پارچه ژاکارد براي عيد است و معمولا از کشورهاي ديگر مانند ترکيه و چين وارد مي شود. در نتيجه کشور توليد کننده و زمان عرضه مي تواند بر قيمت پارچه ژاکارد لمه تاثير مستقيم داشته باشد. اما در نهايت، کيفيت و الياف به کار رفته در آن قيمت نهايي را مشخص مي کند.

منبع : با بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 آشنا شويد

afra بازدید : 16 دوشنبه 14 اسفند 1402 نظرات (0)

پارچه لينن

آشنايي با پارچه لينن سوزن دوزي و دو پارچه تابستاني ديگر

 بهترين پارچه هاي تابستاني بايد ويژگي هاي مشخصي داشته باشند تا بتوان از آنها در موقعيت هاي مختلف استفاده کرد. در حقيقت کاربردي بودن نيز به اندازه سبک و خنک بودن اين پارچه هاي اهميت دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي 3 پارچه جذاب و فوق العاده براي روزهاي گرم بهار و تابستان بپردازيم.

لباس هاي سبک و رنگارنگ تابستان، يکي از جذابيت هاي اين فصل دوست داشتني هستند. با فرارسيدن روزهاي گرم افراد به دنبال پارچه هايي مي گردند که بتوانند تمام روز بپوشند و نگران تعريق زياد و گرما نباشند. از آنجايي که در روزهاي گرم تنها مي شود يک لايه لباس بر تن کرد، زيبايي آن نيز اهميت بسياري دارد.

بهترين پارچه هاي تابستاني بايد ويژگي هاي مشخصي داشته باشند تا بتوان از آنها در موقعيت هاي مختلف استفاده کرد. در حقيقت کاربردي بودن نيز به اندازه سبک و خنک بودن اين پارچه هاي اهميت دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي 3 پارچه جذاب و فوق العاده براي روزهاي گرم بهار و تابستان بپردازيم. اگر مايليد با پارچه لينن سوزن دوزي، پارچه شانتون نخي و پارچه وال خامه دوزي بيشتر آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما سودمند خواهد بود.

پارچه لينن سوزن دوزي، جذاب ترين پارچه تابستان

پارچه لينن

پارچه لينن يکي از محبوب ترين پارچه هاي تابستان است. اين پارچه با تنوع فوق العاده اي که دارد، مي تواند توجه هر شخص با هر سليقه اي را به خود جلب کند. اگر طرفدار استايل مينيمال هستيد، انواع لينن ساده براي شما مناسب است. اما اگر مايليد با يک مانتو يا شوميز خاص تغييري در استايل ساده خود ايجاد کنيد، خريد پارچه لينن سوزن دوزي بهترين گزينه براي شما خواهد بود. اين پارچه نيز تنوع بسياري در طرح و رنگ دارد.

شما مي توانيد از مدل هاي سنتي آن که طرح هاي اسليمي و رنگارنگ دارد، در استايل روزمره و کژوال استفاده نماييد. مدل هايي که در طراحي آن از انواع الياف لمه و پولک و آينه استفاده شده است، براي محيط هاي رسمي کاملا مناسب هستند.

در حقيقت طرح هاي دوست داشتني پارچه لينن سوزن دوزي، به شما اين امکان را مي دهد که در هر فضايي از پوشيدن آن لذت ببريد. علاوه بر اين، براي دوخت لباس هاي مختلف نيز کاملا مناسب است.

بسته به جسارت و خلاقيتي که در پوشيدن لباس داريد، مي توانيد از اين پارچه براي دوخت انواع پيراهن، مانتو و شلوار استفاده کنيد. سارافون هاي مجلسي اورسايز و کفتان نيز جزو لباس هايي هستند که با پارچه لينن سوزن دوزي مي توانيد طراحي کنيد. به طور کلي اگر استايلي کژوال، ساده و راحت داريد، مدل هاي مختلف اين پارچه تمام نيازهاي شما را برطرف خواهد کرد.

ويژگي هاي پارچه لينن سوزن دوزي

اگر قصد خريد پارچه لينن سوزن دوزي را داريد، آشنايي با ويژگي هاي منحصر به فرد آن به شما کمک مي کند انتخاب بهتري داشته باشيد.

سبک با تنفس پذيري بالا

معمولا پارچه هاي سوزن دوزي وزن بالايي دارند. اما پارچه لينن بسيار سبک و خنک است. در واقع نوع بافت پارچه لينن به صورتي است که هوا به راحتي از ميان الياف آن عبور مي کند. اين دو ويژگي فوق العاده باعث شده است اين پارچه به عنوان پرفروش ترين پارچه تابستاني شناخته شود. اگر در روزهاي گرم نگران تعريق زياد هستيد، اين پارچه مي تواند بهترين انتخاب شما باشد.

تنوع خيره کننده

در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي با دنيايي از طرح و رنگ مواجه خواهيد شد. در توليد اين پارچه فريبنده از الياف مختلفي استفاده مي شود. در نتيجه مي توان گفت هم در طرح و هم در نوع الياف سوزن دوزي به کار رفته، تنوع بي نظيري دارد. اين تنوع مي تواند استايل شما را دگرگون کند و به شما امکان طراحي و دوخت لباس هاي خلاقانه اي را بدهد.

پارچه لينن سوزن دوزي، بادوام و مقاوم

پارچه لينن سوزن دوزي

پارچه هاي داراي الياف طبيعي معمولا دوام بالايي دارند. لينن نيز از اين قاعده مستثني نيست و شما به راحتي مي توانيد اين پارچه را به دفعات بشوييد و از کيفيت بافت آن لذت ببريد. البته پارچه لينن سوزن دوزي به دليل دارا بودن تزئينات و الياف ظريف، نياز به نگهداري بيشتري دارد. به عنوان مثال، براي مراقبت از سوزن دوزي هاي اين پارچه بهتر است آن را به صورت دستي بشوييد. اگر قصد شستشوي آن در ماشين لباسشويي را داريد، بايد لباس را پشت و رو کنيد.

لطيف و ضد حساسيت

اگر پوست حساسي داريد، لينن براي روزهاي گرم بهترين دوست شما است. اين پارچه با دارا بودن الياف طبيعي، کاملا ضد حساسيت است. در هنگام لمس اين پارچه نيز خواهيد ديد که زيردستي برجسته اما کاملا لطيف دارد. البته الياف به کار رفته در سوزن دوزي هاي اين پارچه مي تواند اندکي در ميزان لطافت آن موثر باشد.

پارچه شانتون نخي، ساده اما کاربردي

احتمالا تا به حال بارها نام پارچه شانتون نخي را شنيديد. اين پارچه يکي از محبوب ترين پارچه ها براي دوخت مانتوهاي سبک تابستاني است. بافتي شبيه به پارچه هاي کنفي و لينن دارد اما بسيار لطيف تر و نازک تر از اين پارچه ها است. در واقع به همين دليل استفاده از آن براي دوخت مانتو و شلوارهاي ساده طرفداران بسياري دارد.

اين پارچه زير دستي بسيار نرم و لطيف دارد. کيفيت پارچه شانتون نخي معمولا در گرو ميزان الياف طبيعي به کار رفته در آن است. زيرا همه مدل هاي پارچه شانتون داراي ميزاني الياف مصنوعي و پلي استر هستند. اما آنچه شانتون نخ را از ساير مدل ها متمايز مي کند، درصد بالاي الياف پنبه اي به کار رفته در آن است.

پارچه شانتون نخي

پارچه شانتون نخي کاملا ساده و تک رنگ است. اما با توجه به رنگ هاي به کار رفته در آن ممکن است شانتون دو نخ يا سه نخ نيز باشد. در حقيقت در توليد بعضي از مدل هاي اين پارچه از دو يا سه نخ با رنگ هاي مشابه استفاده مي شود. ترکيب رنگ اين نخ ها به شکل چشمگيري، به زيبايي اين پارچه مي افزايند.

بد نيست بدانيد، از اين پارچه دوست داشتني مي توانيد براي دوخت لباس هاي مختلفي استفاده کنيد. پارچه شانتون نخي براي دوخت انواع مانتو، شوميز و شلوار مناسب است. از آنجايي که مي توان به راحتي روي اين پارچه گلدوزي انجام داد، شما مي توانيد يک مانتو ساده با آن طراحي کنيد و با اضافه کردن چند گلدوزي کوچک يک مانتوي خاص داشته باشيد.

ويژگي هاي پارچه شانتون نخي

اگر به دنبال پارچه اي ساده و شيک براي دوخت مانتويي خنک و تابستاني هستيد، خريد پارچه شانتون نخ براي شما مناسب خواهد بود. آشنايي با ويژگي هاي اين پارچه پرکاربرد، مي تواند به شما کمک کند تجربه خريد بهتري داشته باشيد.

پارچه شانتون نخي، سبک و خنک

مهمترين ويژگي پارچه هاي تابستاني، وزن اندک و تنفس پذيري بالاي آنها است. پارچه شانتون نخي نيز از اين قاعده مستثني نيست و بسيار سبک و خنک است. در واقع به همين دليل به عنوان يکي از محبوب ترين پارچه ها براي دوخت مانتو تابستاني شناخته مي شود.

رنگبندي فوق العاده

اگر طرفدار استايل رسمي هستيد، به يک پارچه ساده و تک رنگ براي روزهاي گرم نياز خواهيد داشت. پارچه شانتون نخي با داشتن رنگبندي متنوع به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد از آن در استايل هاي مختلفي استفاده کنيد. با توجه به الياف و بافت اين پارچه، انواع پارچه شانتون چاپي نيز در بازار موجود است. اين پارچه طرحدار نيز طرفداران بسياري داشته و براي دوخت لباس هاي خنک ايده آل به نظر مي رسد.

بادوام و ماندگار

همانطور که اشاره شد، پارچه شانتون نخي حاوي درصد کمي الياف مصنوعي نيز هست. ترکيب الياف نخ و پلي استر يک پارچه باکيفيت و مقاوم مي سازد. در نتيجه شما مي توانيد يک مانتوي دوخته شده با اين پارچه را به راحتي در استايل روزمره خود استفاده نماييد و به دفعات بشوييد. بافت اين پارچه پرز نمي دهد و گلوله گلوله نمي شود. طرح و رنگ شانتون چاپي نيز بر اثر استفاده و شستشو تغيير پيدا نخواهد کرد.

چروک پذيري اندک

يکي از ويژگي هايي که پارچه شانتون نخي را به گزينه اي فوق العاده براي استفاده روزمره در روزهاي گرم تبديل کرده، مقاومت آن در برابر چين و چروک است. به همين دليل شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت مانتوهاي رسمي و اداري استفاده کنيد و نگران چروک شدن آن در طي روز نباشيد. البته اين پارچه به سرعت نيز اتو کشي شده و مشکلي از اين بابت نيز نخواهيد داشت.

ايستايي جذاب پارچه شانتون نخي

اين پارچه مانند ساير پارچه هاي نخي و تابستاني، ايستايي متوسطي دارد. در حقيقت ايستايي خاص و جذاب اين پارچه يکي از ديگر ويژگي هايي است که آن را به گزينه اي فوق العاده براي دوخت مانتو روزمره تبديل کرده است. ايستايي پارچه شانتون کمک مي کند بتوانيد ايرادهاي اندامي خود را بپوشانيد.

کاربردي در همه فصول

به عنوان آخرين ويژگي اجازه دهيد اشاره کنيم که اين پارچه براي تمام فصل هاي سال مناسب است. يک مانتو يا شوميز شانتون را مي توانيد به راحتي در تمام روزهاي فصل تابستان بپوشيد. در فصول سرد نيز مي توانيد با پوشيدن آن زير لباس هاي گرم، از تعريق بيش از حد جلوگيري نماييد.

پارچه وال خامه دوزي، مطابق مد روز

همانطور که از نام اين پارچه پيداست، زمينه آن از پارچه وال تهيه شده است. پارچه وال يکي از قديمي ترين و پرطرفدارين پارچه هاي نخي در سراسر جهان محسوب مي شود. در توليد اين پارچه از الياف نخ و پنبه استفاده مي شود.

در نتيجه بسيار سبک و لطيف است. سوزن دوزي هاي سطح اين پارچه معمولا با کمک ماشين هاي پيشرفته به شکل متقارن يا نامتقارني ايجاد مي شود. الياف سوزن دوزي ها نيز معمولا پلي استر و يا پنبه است. اين سوزن دوزي ها دوام بالايي دارند و به رنگ زمينه پارچه هستند. در واقع پارچه وال خامه دوزي در بيشتر موارد يک پارچه تک رنگ است که سوزن دوزي هاي برجسته روي آن، زيبايي اش را صد چندان کرده است.

پارچه وال خامه دوزي

البته سوزن دوزي هاي چند رنگ با رنگ هاي متضاد نيز روي اين پارچه انجام مي شود. به اين مدل پارچه وال خامه دوزي، خامه دوزي مولتي کالر نيز گفته مي شود. با توجه به طرح سوزن دوزي شده، حفره هايي نيز روي اين پارچه ايجاد مي شود. اين حفره ها تزئيني بوده و تنفس پذيري اين پارچه را به شکل چشمگيري افزايش مي دهد.

جذب رطوبت پارچه پارچه وال خامه دوزي نيز بسيار بالاست و شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس هاي خانگي نيز استفاده نماييد. انواع مانتوهاي بهاره، پيراهن هاي کژوال و شوميز را نيز مي توانيد با اين پارچه زيبا و مد روز، طراحي کنيد.

ويژگي هاي پارچه وال خامه دوزي

ويژگي هاي پارچه وال خامه دوزي

اين پارچه به عنوان يکي از پارچه هاي ترند سالهاي اخير شناخته مي شود. اگر به دنبال پارچه اي مناسب براي دوخت يک مانتو بهاره شيک يا شوميز کاربردي هستيد، قيمت پارچه وال خامه دوزي مي تواند براي شما مناسب باشد. در ادامه قصد داريم به بررسي ويژگي هاي اين پارچه بپردازيم تا بتوانيد انتخاب دقيق تري داشته باشيد.

متنوع و کاربردي

پارچه وال خامه دوزي از نظر طرح و رنگ، تنوع بي نظيري دارد. در حقيقت اين پارچه بسيار ساده و همزمان بسيار شيک و ظريف است. به همين دليل مي توانيد از آن براي طراحي لباس هاي مختلف مناسب استايل نيمه رسمي و کژوال استفاده کنيد.

دوام فوق العاده

پارچه هاي نخ و پنبه معمولا تا سالها کيفيت روز اول خود را از نظر بافت و رنگ حفظ مي کنند. البته ممکن است بخشي از خامه دوزي هاي اين پارچه اندکي حساس باشد، اما با مراقبت صحيح مي توانيد از آنها نيز به خوبي محافظت کنيد. به طور کلي، پشت و رو شستن چنين لباس هايي، تاثير بسياري در افزايش عمر مفيد آنها دارد.

سبک و زيبا

معمولا پارچه هاي خامه دوزي شده اندکي سنگين هستند. اما پارچه وال خامه دوزي به دليل جنس بسيار سبک زمينه و خامه دوزي هاي بسيار ظريف، کاملا سبک است. به همين دليل شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس هاي راحتي خانگي نيز استفاده نماييد. البته فراموش نکنيد، ممکن است به آستري از جنس وال ساده براي دوخت لباس هاي راحتي نياز داشته باشيد.

ضد حساسيت با چروک پذيري متوسط

پارچه وال خامه دوزي به حدي سبک، نرم و لطيف است که مي توانيد از آن براي دوخت لباس کودک نيز استفاده کنيد. در حقيقت اگر پوست حساسي داريد، اين پارچه بهترين گزينه براي شما محسوب مي شود. چروک پذيري پارچه وال نيز متوسط و در بعضي موارد بسيار است. اما نياز به نگراني نيست، زيرا به راحتي اتو مي شود. علاوه بر اين، اگر پس از شستشو به صورت صاف آويزان شود، نياز به اتو کشي نخواهد داشت.

منبع : آشنايي با پارچه لينن سوزن دوزي و دو پارچه تابستاني ديگر

afra بازدید : 21 شنبه 12 اسفند 1402 نظرات (0)

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت

مانتو اصلی ترین آیتم استایل خانم های ایرانی به حساب می آید. در سالهای اخیر مدل های جدیدی به بازار عرضه شد و مانتو کتی یکی از پرطرفدارترین مدل ها بود. در حقیقت سال ها کت های بلند به همراه شلوارهای ست، مورد استفاده خانم ها بود. مخصوصا خانم هایی که به استایل رسمی علاقه داشتند، از این ست های مرتب و شیک استقبال می کردند. اما با گذر زمان، مدل های مختلفی از مانتو کتی زنانه به بازار عرضه شد. در ابتدا این مانتوها فرم کلاسیک کت را داشتند. ساده، با یقه های انگلیسی بزرگ و دکمه دار که اندکی قد آنها بلندتر شده بود. این کت ها هم با شلوار پارچه ای و هم شلوار جین ست می شدند. اما با گذر زمان، کم کم این کت ها جای خود را با مدل های راحت تر عوض کردند.

در حقیقت در سال های اخیر با مد شدن استایل های کژوال و راحت و ترند شدن کت های اورسایز، نمونه ای جدید از مانتو کتی زنانه مورد توجه قرار گرفت. این مانتوها معمولا گشاد، اورسایز با یقه ها و آستین خاص و متفاوت طراحی و به بازار عرضه شدند. استایل راحت این مانتوها و این امکان که می شود آنها را با شلوار و حتی دامن های مختلف پوشید، باعث شده است به یک مد طولانی مدت تبدیل شوند. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه بپردازیم. پارچه هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، محدود به فصلی خاصی نیستند. شما می توانید از این پارچه ها هم در استایل روزمره و هم برای دوخت مانتو کتی زنانه مجلسی استفاده نمایید.

7 پارچه فوق العاده برای دوخت مانتو کتی زنانه جدید

مانتوهای کتی معمولا برش ساده ای دارند. مدل های اورسایز مانتو کتی زنانه برای خانم ها با هر فرم اندامی مناسب است. پارچه هایی که در ادامه قصد داریم به شما برای دوخت مانتو کتی زنانه پیشنهاد کنیم را در فصول مختلف می توانید بپوشید. با توجه به ایستایی و طرح پارچه، هر کدام از این پارچه ها می توانند بهترین انتخاب برای استایل مجلسی یا روزمره شما باشند. در ادامه بیشتر به هر یک از این پارچه ها، ویژگی ها و کارکردشان می پردازیم.

پارچه ژاکارد برای مانتو کتی زنانه

اولین و پرفروش ترین پارچه ای که می توانیم به شما برای دوخت یک مانتو کتی زنانه شیک معرفی کنیم، پارچه ژاکارد است. این پارچه مدل های مختلفی دارد و یکی از اولین گزینه هایی است که می توانید برای دوخت یک مانتو کتی زیبا در نظر داشته باشید. تنوع بالای این پارچه، به شما این امکان را می دهد که از آن برای دوخت مانتوهای مجلسی، رسمی و حتی روزمره استفاده نمایید. یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد تا این حد برای دوخت مانتوهای کتی توصیه می شود، ایستایی آن است. تمام مدل های این پارچه فارغ از میزان ضخامت، ایستایی کتی دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده، هر مدلی از این پارچه را که مایل بودید، تهیه کنید.

پارچه-ژاکارد-برای-مانتو-کتی-زنانه

پارچه ژاکارد یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است. از نظر طرح، رنگ و دوام می توانید مطمئن باشید هیچ پارچه ای با آن رقابت نخواهد کرد. به همین دلیل نه تنها در طراحی مانتو کتی زنانه کاربرد دارد، بلکه می توانید با آن کت، شلوار و پیراهن نیز بدوزید. طرح های این پارچه درون الیاف آن تنیده شده است، به همین دلیل ظاهری بسیار متفاوت در مقایسه با سایر پارچه های طرحدار دارد. زیر دست این پارچه معمولا لطیف است مگر اینکه در بافت آن از الیاف لمه استفاده شده باشد. البته انواع ژاکارد پفکی ممکن است بافتی لطیف اما برجسته داشته باشند. بسیاری از مدل های این پارچه دو رو هستند و این ویژگی می تواند بر زیبایی نهایی کار شما بیفزاید. شستشوی اغلب مدل های این پارچه نیز دشواری چندانی ندارد و به راحتی به صورت دستی یا ماشینی شسته می شود.

مانتو کتی زنانه خنک با پارچه لینن

مانتو کتی زنانه برای هر فصلی مناسبی است. به همین دلیل شما می توانید با هر پارچه ای که تا حدی ایستایی مناسب داشته باشد این مانتو را بدوزید. اگر به استایل رسمی و مرتب در فصل گرم علاقه دارید اما نمی دانید چه پارچه و چه مدل مانتویی برای شما مناسب است، به شما مانتو کتی زنانه خنک با پارچه لینن را پیشنهاد می کنیم. پارچه لینن پرفروش ترین پارچه موجود در بازار است که استفاده از آن محدودیت ندارد. در واقع شما می توانید در تمام فصول سال از لباس های لینن خود استفاده نمایید. اما بیشترین کاربرد لباس های لینن، در فصول گرم است. این پارچه با داشتن الیاف طبیعی یک گزینه ایدئال و بی رقیب برای روزهای گرم تابستان محسوب می شود.

مانتو-کتی-با-پارچه-لینن

پارچه لینن زیر دستی لطیف اما برجسته دارد. به این صورت که شما می توانید تار و پود برجسته آن را با چشم دیده و لمس نمایید. این پارچه بافتی ساده دارد و با الیاف پنبه طبیعی تولید می شود. در نتیجه جریان هوا به سادگی از میان این الیاف عبور می کنند. در حقیقت پارچه لینن با تنفس پذیری بالایی که دارد شناخته می شود. الیاف این پارچه ضد حساسیت بوده و با پوست شما مهربان است. وزن اندک و خنکی این پارچه می تواند تضمین کننده این نکته باشد که می توانید در فصول گرم نیز یک کت راحت و کاربردی داشته باشید. رنگ های مشکی و بژ پارچه لینن جزو پرطرفدارترین رنگ های این پارچه است. البته اگر به استایل های رنگارنگ و خاص علاقه دارید هم تنوع رنگ این پارچه می تواند نظر شما را جلب نمایید.

پارچه مخمل سوزن دوزی، انتخابی شیک

زمانی که صبحت از مانتو کتی زنانه می شود، بیشتر خانم ها یک پارچه نفیس را تصور می کنند. البته که این تصور کاملا صحیح است. ما قصد داریم در این مطلب به معرفی پارچه های کاربردی، روزمره و نفیس برای دوخت مانتو کتی زنانه بپردازیم. پارچه مخمل سوزن دوزی در دسته پارچه های نفیس قرار می گیرد. اگر مایلید سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، یک مانتو کتی با این پارچه تنها چیزی است که در استایل خود به آن نیاز دارید. پارچه مخمل سوزن دوزی همانطور که از نامش پیداست، زمینه ای از پارچه مخمل دارد. روی سطح این پارچه طرح های بسیار چشم نوازی با الیاف مختلف سوزن دوزی می شود. به این ترتیب یکی از خاص ترین پارچه های موجود در بازار تولید می شود.

پارچه-مخمل-سوزن-دوزی،-انتخابی-شیک

یک مانتو کتی زنانه با این پارچه را می توانید هم در بهار و هم در پاییز بپوشید. برای این کار تنها نیاز دارید یک آستر مناسب انتخاب کنید. به طور کلی پارچه مخمل سوزن دوزی ایستایی کتی دارد. اما برای اینکه کت شما جلوه بهتری بر تن داشته باشد، می توانید از پارچه های مختلفی برای آستر کشی آن استفاده نمایید. زیر دست این پارچه ممکن است در بعضی قسمت ها به دلیل وجود الیاف مختلف کمی زبر باشد. یکی از دلایل دیگری که نیاز دارید این پارچه را آستر کشی نمایید، همین نکته است. این پارچه فاخر می تواند استایل شما را به طور کلی دگرگون نماید. مخصوصا اگر یک خانم خوش پوش و طرفدار استایل رسمی باشید.عمده فروشی پارچه

پارچه کرپ مازراتی، انتخابی ساده و کاربردی

در ادامه معرفی پارچه هایی که می توانید از آن ها برای دوخت مانتو کتی زنانه استفاده کنید، قصد داریم به پارچه کرپ مازراتی بپردازیم. می توان گفت این پارچه اولین انتخاب هر طراحی است که قصد دارد انواع کت های زنانه را تولید نماید. همه مانتوهای کتی و کت و شلوارهای زنانه را با پارچه کرپ می شناسند. همانطور که می دانید، پارچه کرپ انواع مختلفی دارد. اما پارچه کرپ مازراتی یکی از پرفروش ترین پارچه های برای دوخت انواع مانتوهای زنانه است. یکی از دلایلی که این پارچه را تا این حد پرطرفدار ساخته، قیمت مناسب آن است. علاوه بر این، پارچه کرپ مازراتی تنوع فوق العاده ای در رنگبندی دارد. حتی شما می توانید مدل های طرحدار این پارچه را نیز در بازار مشاهده کنید.

پارچه-کرپ-مازراتی،-انتخابی-ساده-و-کاربردی

پارچه کرپ مازراتی دوام فوق العاده ای نیز دارد. از آنجایی که این پارچه معمولا برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، مهم است که بتوانید در طول هفته بارها آن را بشویید. این پارچه بر اثر شستشو و استفاده مداوم نه تغییر رنگ می دهد و نه گلوله گلوله می شود. علاوه بر همه این ویژگی های فوق العاده، چروک پذیری این پارچه نیز اندک است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از چروک شدن های مدام، این پارچه را برای دوخت مانتو کتی زنانه انتخاب کنید.

پارچه کتان گاباردین، پارچه ای ایدئال برای انواع کت

پارچه کتان گاباردین به اندازه پارچه کرپ مازراتی برای دوخت انواع مانتو و کت های زنانه طرفدار دارد. البته جلوه، ایستایی و ویژگی های این دو پارچه کاملا با هم متفاوت است. در نتیجه اگر به دنبال ظاهری رسمی و شیک هستید، پارچه کتان گاباردین برای شما انتخاب بهترین خواهد بود. علاوه بر مدل های مختلفی از مانتو کتی زنانه، می توانید با این پارچه شلوار نیز بدوزید. در حقیقت پارچه کتان گاباردین اغلب برای دوخت کت و شلوارهای زنانه ست استفاده می شود. مخصوصا اگر مایلید استایلی کاملا رسمی و مناسب محل کار داشته باشید.

پارچه-کتان-گاباردین،-پارچه-ای-ایدئال-برای-انواع-کت

پارچه کتان گاباردین دوام بسیاری بالایی دارد. به همین دلیل در طولانی مدت نه رنگ پارچه تغییر می کند و نه بافت آن دچار آسیب می شود. بسته به الیاف به کار رفته در پارچه کتان گاباردین شما، این پارچه می تواند کاملا سبک و خنک باشد. پارچه کتان گاباردین با الیاف پنبه ای، تنفس پذیری مناسبی دارد. شما می توانید در تمام طول روز این پارچه را بر تن داشته باشید و نگران تعریق خود نباشید. البته مدل های پشمی پارچه کتان گاباردین، برای فصول سرد مناسب تر است.

پارچه کشمیر برای مانتو کتی پاییزه

گفتیم که پوشیدن مانتو کتی زنانه محدودیت فصلی ندارد. در واقع شما می توانید برای تمام فصول سال از این مدل در استایل خود بهره ببرید، مشروط بر اینکه یک پارچه مناسب انتخاب نمایید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم یک پارچه فوق العاده و جذاب برای فصل پاییز و حتی زمستان به شما پیشنهاد کنیم. پارچه کشمیر یک انتخاب بی نقص برای مانتو کتی پاییزه شما خواهد بود. یکی از ویژگی های جذاب این پارچه، تنوع بی نظیر آن در طرح و رنگ است. در واقع پارچه کشمیر چهارخونه مخصوص روزهای سرد پاییز و زمستان است. ترکیب رنگ منحصر به فرد این پارچه به شما کمک می کند بتوانید استایلی مطابق مد روز و مناسب فصل سرد داشته باشید.

پارچه-کشمیر-برای-مانتو-کتی-پاییزه

همانطور که می دانید، پارچه کشمیر در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد. در نتیجه بسیار لطیف بوده و گرمایی کاملا مناسب برای شما در پاییز فراهم می کند. پارچه کشمیر در مقایسه با سایر پارچه های پشمی کاملا سبک است. الیاف درجه یک به کار رفته در آن نیز حساسیت یا خارشی برای شما ایجاد نمی کنند. در نتیجه نیازی به آستر کشی این پارچه ندارید. اما می توانید با اضافه کردن یک لایه آستر مناسب، یک مانتو کتی زنانه گرم و مطبوع با پارچه کشمیر برای روزهای سرد داشته باشید. این پارچه به راحتی در هر استایلی قابل استفاده است و ظاهری متفاوت برای شما می سازد.

مانتو کتی زنانه متفاوت با پارچه شانل

قصد داشتیم در این مطلب به شما بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه را معرفی کنیم. یکی از خاص ترین و جذاب ترین پارچه های این لیست، پارچه شانل است. این پارچه پاییزه که در سال های گذشته به شدت مورد استقبال طراحان قرار گرفته است، پارچه شانل یا شنل نامیده می شود. آنچه که در نگاه اول شاید نظر شما را به این پارچه جلب نماید، ظاهر متفاوت آن است. این پارچه از الیاف پشم و پلی استر تولید می شود. اما باید بدانید ظاهری کاملا متفاوت با تمام پارچه های پشمی یا پاییزه دارد. بافت این پارچه تار و پودی است و می توانید الیاف آن را به راحتی مشاهده کنید. زیر دست آن نیز بسیار لطیف است مگر در بافت آن از الیاف لمه استفاده شده باشد.

مانتو-کتی-زنانه-متفاوت-با-پارچه-شانل

پارچه شانل اندکی حساس بوده و باید آن را از اجسام تیز دور نگه دارید. اما رنگبندی فوق العاده و ایستایی آن، باعث می شود نتوانید آن را در میان پارچه های پاییزه نادیده بگیرید. این پارچه ایستایی متوسطی دارد و می توانید با اضافه کردن آستر مناسب، یک مانتو کتی زنانه بسیار شیک و متفاوت با آن برای خود طراحی نمایید. برای شستشوی این پارچه خاص بهتر است از خشکشویی و مراکز تخصصی کمک بگیرید. هرچند می توانید آن را به تنهایی درون ماشین لباسشویی نیز قرار دهید. این پارچه خاص و جدید می تواند استایلی منحصر به فرد برای شما بسازد.

منبع : بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت

afra بازدید : 17 سه شنبه 08 اسفند 1402 نظرات (0)

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

چکيده : با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است.

طبق آمارها، پارچه لينن در صدر پرفروش ترين پارچه هاي جهان قرار دارد. اين پارچه فوق العاده در دوخت لباس و حتي اکسسوري منزل جايگاه ويژه اي دارد. ويژگي هاي منحصر به فرد پارچه لينن باعث شده است استفاده از آن محدود به هيچ فصلي نباشد.

اما معمولا از اين پارچه طبيعي بيشتر در فصول گرم استفاده مي شود. دليل آن نيز نوع بافت و الياف به کار رفته در اين پارچه است. البته ما در اين مطلب قصد نداريم به پارچه لينن بپردازيم. در ادامه اين مطلب شما قرار است با يک مدل ويژه از پارچه لينن آشنا شويد.

پارچه لينن سوزندوزي هندي آن پارچه خيره کننده اي است که شما در اين مطلب با آن آشنا خواهيد شد. در نتيجه اگر قصد خريد پارچه لينن سوزن دوزي را داريد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما ضروري است.

با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است.

پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است. اين پارچه تنوع فوق العاده اي در طرح و رنگ دارد. اين تنوع به طور کامل دست طراحان براي ابراز خلاقيت هاي مختلف باز مي گذارد.

اگر به دنبال يک پارچه زيبا و چشمگير براي دوخت مانتو خود هستيد، خريد پارچه لينن سوزن دوزي را به شما توصيه مي کنيم. در ادامه نيز چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي به شما معرفي خواهيم کرد. به اين ترتيب مي توانيد در بهار و تابستان امسال، در هر جمعي بدرخشيد.

پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست

اگر چندان اهل خياطي و خريد پارچه نباشيد، احتمالا پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، اين سوال براي شما پيش مي آيد که پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست و چه ويژگي هايي دارد. به همين دليل ما قصد داريم پيش از هر چيز، شما را بيشتر با اين پارچه و ويژگي هاي آن آشنا کنيم.

به اين ترتيب مي تواند تجربه خريد بهتري را داشته باشيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همانطور که از نامش مشخص است، زمينه اي از پارچه لينن ساده يا نچرال دارد. اين پارچه از الياف طبيعي پنبه توليد مي شود. در نتيجه بسيار سبک است.

اگر با دقت به زمينه پارچه لينن سوزندوزي هندي نگاه کنيد، مي توانيد تار و پود پارچه زمينه را ببينيد. در گذشته، طرح هاي روي پارچه لينن سوزندوزي هندي با دست انجام مي شد. در واقع اولين نمونه هاي اين پارچه، لينن گلدوزي شده است.

امروزه اما با استفاده از دستگاه هاي بزرگ و پيشرفته، کار سوزن دوزي روي پارچه لينن انجام مي شود. به طور کلي پارچه لينن لطيف است اما در هنگام لمس، زير دستي برجسته دارد. در پارچه لينن سوزندوزي هندي به دليل سوزن دوزي ها، اين برجستگي ها بيشتر حس مي شوند.

پارچه لينن کاملا طبيعي بوده و يک پارچه ضد حساسيت به حساب مي آيد. در نتيجه شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس کودک نيز استفاده نماييد. تنها کافي است اين پارچه را از يک فروشگاه معتبر تهيه کنيد و در مورد کيفيت پارچه لينن سوزندوزي هندي اطمينان حاصل کنيد.

ايستايي اين پارچه متوسط است، در نتيجه مي توانيد از آن در طراحي لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. بيشترين کاربرد اين پارچه در دوخت مانتو است. در ادامه قصد داريم به طور جزئي به ويژگي هاي تکرار نشدني اين پارچه زيبا بپردازيم.

با ويژگي هاي پارچه لينن سوزندوزي هندي آشنا شويد

در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد بدانيد ممکن است قيمت آن اندکي زياد به نظر برسد. اما با توجه به زيبايي هاي ظاهري اين پارچه، براي طراحي چندين مدل مانتو لينن سوزن دوزي دست شما کاملا باز است.

زيرا اين پارچه نياز به آستر کشي ندارد و به راحتي با ساير پارچه هاي نخي و ساده ترکيب مي شود. پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، بد نيست بيشتر با ويژگي هاي آن آشنا شويد. به اين ترتيب مي دانيد از پارچه مورد نظر خود بايد چه انتظاراتي داشته باشيد.

پارچه لينن سوزندوزي سبک است

يکي از مهمترين ويژگي هايي که بايد در هنگام خريد پارچه در نظر داشته باشيد، وزن آن است. مانتو روزمره شما، مخصوصا در فصول گرم، بايد سبک باشد. به اين ترتيب احساس خنکي و راحتي بيشتري خواهيد داشت.

 اين پارچه جاذب رطوبت است

به طور معمول تعريق در فصول گرم افزايش پيدا مي کند. براي حل اين مشکل، نياز به پارچه اي داريد که به سرعت رطوبت را به خود جذب کند. پارچه لينن سوزندوزي را حتي اگر بشوييد، مي بينيد که در فصول گرم به سرعت خشک مي شود.

پارچه لينن سوزندوزي دوام زيادي دارد

معمولا پارچه هاي داراي سوزندوزي و تزئينات را بايد با احتياط بشوييد. اما پارچه لينن سوزندوزي دوام بسيار بالايي دارد و براي مراقبت و شستشوي آن نياز به رعايت نکته خاصي نداريد. تنها کافي است اين پارچه را به صورت پشت و رو بشوييد. حتي مي توانيد از ماشين لباسشويي نيز براي شستشوي اين پارچه استفاده کنيد.

اين پارچه ضد حساسيت است

پارچه هاي نفيس و کار شده، معمولا داراي الياف مصنوعي و پلي استر هستند. پيدا کردن يک پارچه زيبا با الياف طبيعي مي تواند بسيار دشوار باشد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همان پارچه اي است که به آن نياز داريد.

پارچه لينن سوزندوزي ايستايي مناسبي دارد

به طور کلي پارچه لينن ايستايي اندک و متوسطي دارد. اما در طراحي پارچه لينن سوزندوزي هندي، به دليل استفاده از الياف لمه و اضافه شدن طرح به پارچه، ايستايي آن افزايش پيدا مي کند. در نتيجه مدل هاي متنوعي از مانتو لينن سوزن دوزي را در بازار مشاهده مي کنيد.

اين پارچه بسيار کاربردي است

يکي از نشانه هايي که يک پارچه کاربردي است، قابليت استفاده از آن در طراحي لباس هاي مختلف است. شما مي توانيد از پارچه لينن سوزندوزي هندي در طراحي انواع کت، مانتو، دامن، سارافون و پوست استفاده نماييد. حتي مي توانيد با اين پارچه شوميزهاي جذابي نيز بدوزيد.

نکات خريد پارچه لينن سوزندوزي

با مراجعه به بازار ممکن است در ميان انبوه مدل هاي و قيمت هاي اين پارچه، اندکي گيج شويد. در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد در نظر داشته باشيد اين پارچه ممکن است با کيفيت هاي مختلفي در بازار موجود باشد. انتخاب يک پارچه بي نقص با جنس عالي و ظاهر زيبا، نياز به در نظر داشتن نکاتي دارد. در ادامه ما قصد داريم خريد پارچه لينن سوزن دوزي را براي شما آسان تر کنيم.

به آبرفت پارچه توجه کنيد

پارچه هاي داراي الياف طبيعي معمولا در اثر شستشو تغييراتي در ابعاد خود دارند. به همين دليل توصيه مي شود در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي، در مورد آبرفت و اتو رفت اين پارچه اطلاعات کسب کنيد.

در مورد کيفيت پارچه سوال بپرسيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي جزو ترندهاي اين روزها است. در نتيجه ممکن است با مراجعه به بازار، با قيمت هاي متفاوتي از اين پارچه رو به رو شويد. توصيه مي شود پيش از خريد، در مورد کيفيت پارچه مورد نظر خود از فروشنده سوال کنيد.

معمولا مدل هاي ارزان قيمت اين پارچه داراي الياف پلي استر هستند. الياف مصنوعي به کار رفته در اين پارچه مي تواند به ميزان زيادي در زيبايي ظاهري و ويژگي هاي آن تاثير بگذارد.

به الياف سوزن دوزي دقت کنيد

نکته ديگري که بايد در زمان خريد پارچه لينن سوزندوزي هندي به ياد داشته باشيد، توجه به الياف به کار رفته در سوزن دوزي هاي آن است. الياف ابريشم و لمه اي که در طراحي اين پارچه به کار مي رود، کيفيت بالايي داشته و درخشان است.

اما ممکن است مدل هاي ارزان قيمتي از اين پارچه را در بازار مشاهده کنيد که از الياف بي کيفيت در طراحي آن استفاده شده است. اين الياف به سرعت پرز مي دهند، نخ کش مي شوند و زيبايي ظاهري لباس شما را از بين مي برند.

شايد به آستر نياز داشته باشيد

با توجه به کاربردي که پارچه لينن سوزندوزي هندي مي تواند براي شما داشته باشد، ممکن است به آستر نياز داشته باشيد. به طور معمول از اين پارچه براي دوخت مانتو استفاده مي شود. رنگ هاي روشن و تيره اين پارچه در طراحي مانتو سايه نمي اندازد. اما اگر قصد دوخت لباس با اين پارچه را داريد، از پارچه هاي نخي براي آستر کشي آن استفاده نماييد.

طرح مناسب استايل خود انتخاب کنيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي طرح هاي بسيار متنوعي دارد. از انواع سوزن دوزي هاي سنتي گرفته تا مدل هاي سنتي و حتي فانتزي را مي توانيد در ميان آن ها مشاهده نماييد. از آنجايي که مدل مانتو لينن سوزن دوزي در استايلتان اهميت زيادي دارد، توصيه مي کنيم در هنگام انتخاب طرح پارچه دقيق تر عمل کنيد. طرح هاي سنتي، شلوغ و پولکي و آينه دوزي شده براي استايل رسمي و مجلسي مناسب تر است. براي استايل کژوال از طرح هاي هندسي و فانتزي استفاده نماييد.

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

همانطور که اشاره کرديم، تنوع بالاي پارچه لينن سوزن دوزي اين امکان را به شما مي دهد که از آن در طراحي لباس هاي مختلف استفاده نماييد. از آنجايي که بيشترين کاربردي اين پارچه در دوخت مانتو است، قصد داريم در ادامه به چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي اشاره کنيم. اين مدل ها براي خانم ها در هر سني کاملا مناسب است.

مانتو کتي مجلسي با پارچه لينن سوزندوزي

يکي از پرطرفدارترين مانتوهاي زنانه در سال هاي اخير، مدل هاي کتي بوده است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از بهترين پارچه هاي موجود در بازار براي دوخت اين مدل مانتو است. شما مي توانيد اين آيتم کاربردي را با تغيير در جزئيات، در مراسم هاي مختلف بپوشيد.

آستين کلوش، يقه هاي بزرگ و برگردان، قد کت و … جزئياتي هستند که مي توانيد با کم و زياد کردن هر کدام يک مدل مانتو لينن سوزن دوزي منحصر به فرد داشته باشيد. اگر قصد داريد از اين مانتو در محيط هاي رسمي و مجلسي استفاده کنيد، به شما طرح هاي شلوغ و پر زرق و برق را توصيه مي کنيم.

کراپ کت کژوال

معمولا تصور مي شود پارچه لينن سوزندوزي هندي براي استايل کژوال و استفاده روزمره مناسب نيست. اما اگر يک طرح پارچه مناسب انتخاب کنيد، مي توانيد با اين پارچه يک کراپ کت بسيار جذاب داشته باشيد. در سال هاي اخير، کت هاي کوتاه و نيم تنه با عنوان کراپ کت تبديل به ترند شدند.

اين کت ها را مي توانيد در استايل کژوال همراه با شلوار جين، بگ و دامن بپوشيد. توصيه مي شود از رنگ هاي به کار رفته در سوزن دوزي هاي اين پارچه براي انتخاب رنگ ساير آيتم هاي استايل خود الهام بگيريد.

مانتوهاي بلند با پارچه لينن سوزندوزي هندي

مانتوهاي بلند همواره طرفداران خود را دارند. مخصوصا اگر قد بلندي داريد، اين مانتوها کمک مي کند کشيده تر به نظر برسيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي با وزن کمي که دارد، گزينه اي عالي براي دوخت مانتوهاي بلند و سبک تابستاني است.

البته با توجه به طراحي شلوغ و پر و نقش نگار اين پارچه، توصيه نمي شود براي تمام قسمت هاي يک مانتو بلند از آن استفاده نماييد. مي توانيد تنها يک قسمت يا فقط جلوي مانتو را با پارچه لينن سوزندوزي هندي طراحي کنيد. اين پارچه انتخابي عالي براي استفاده به عنوان خرجکار نيز محسوب مي شود. پس از ترکيب آن با پارچه هاي ديگر غافل نشويد.

مانتو عروسکي دخترانه

دختر خانم هاي جوان و نوجوان معمولا در انتخاب مانتو دچار مشکل مي شوند. پيدا کردن مدلي شيک، شاد و رنگارنگ ممکن است همواره اندکي دشوار باشد. به همين دليل ما خريد پارچه لينن سوزندوزي را توصيه مي کنيم. اين پارچه با فرم پذيري بالا و قابليت ترکيب با پارچه هاي مختلف، به شما امکان اجرا طرح هاي شاد و فانتزي را مي دهد.

آستين هاي فانتزي و مدل دار يکي از راه هايي است که شما مي توانيد با استفاده از آن، يک مانتو دخترانه شيک داشته باشيد. دامن هاي چين دار و چند طبقه نيز در دسته همين جزئيات جذاب به حساب مي آيند و شما مي توانيد با استفاده از آنها، ظاهري متفاوت به مانتو کژوال و دخترانه خود بدهيد.

منبع : 4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

afra بازدید : 16 شنبه 05 اسفند 1402 نظرات (0)

شوميز سفيد با پارچه شانتون نخ را اين شکلي بپوشيد + ايده استايل

همه خانم ها براي داشتن يک استايل زيبا و خاص زمان زيادي را صرف مي کنند. آن ها معتقدند مي توانند با داشتن ظاهري زيبا، با اعتماد به نفس بيشتري در جامعه ظاهر شوند. اما اينکه اين افراد چه نکاتي را در استايل خود رعايت مي کنند که مي توانند نتيجه دلخواه را دريافت کنند، سوالي است که ممکن است ذهنتان را درگير کند. براي داشتن استايل هاي زيبا نيازي نيست که تعداد لباس زيادي داشته باشيد. بلکه بايد در کمد لباستان آيتم هاي کاربردي را جاي دهيد. رنگ لباس نيز در ميزان کاربردي بودن آن تاثير دارد. رنگ هاي خنثي به راحتي با ساير رنگ ها ترکيب مي شوند. يکي از آيتم هايي که مي توانيد از آن در استايل هاي زيادي استفاده کنيد، شوميز است. از طرفي يکي از رنگ هاي خنثي و کاربردي، سفيد است. در نتيجه شوميز سفيد يکي از واجبات کمد شما است.

در استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد براي خود فراهم کنيد هيچ محدوديتي نداريد. از شوميز سفيد مي توانيد در استايل هاي اسپرت، مجلسي، کژوال و غيره بهره ببريد. کافي است يکي از اين شوميزها را در کمد خود داشته باشيد تا از هر آيتم اضافي بي نياز شويد. اگر مي خواهيد يک شوميز کاربردي و باکيفيت داشته باشيد به غير از مدل شوميز خود بايد به جنس پارچه آن نيز اهميت دهيد. پارچه هايي که کيفيت و دوام بالايي داشته باشند، طول عمر بيشتري دارند. يکي از پارچه هايي که به دليل کيفيت و دوام بالا براي دوخت شوميز بسيار استفاده مي شود، پارچه شانتون نخ است. از اين پارچه مي توانيد براي دوخت شوميز خود استفاده کنيد و صاحب يک شوميز کاربردي و باکيفيت شويد. در ادامه اين مطلب با بهترين استايل هايي که مي توانيد از شوميز سفيد در آن ها استفاده کنيد، آشنا خواهيم شد.

آشنايي مختصر با پارچه شانتون نخ

يکي از کاربردي ترين پارچه ها در فصل بهار و تابستان پارچه شانتون است. اما در بين پارچه هاي شانتون، مرغوب ترين آن ها پارچه شانتون نخ است. از اين پارچه براي دوخت انواع لباس هاي بهاره و تابستانه استفاده مي شود. درصد بالايي از الياف اين پارچه را پنبه تشکيل مي دهد. به همين دليل اين پارچه ويژگي پارچه هاي طبيعي را نيز دارد. بافت پارچه شانتون نخ درشت است. به همين دليل اين پارچه تنفس پذيري بالايي دارد. پارچه شانتون نخ زير دست بسيار نرم و لطيفي دارد. از اين رو مي تواند از پوست شما به راحتي محافظت کند. پارچه شانتون نخ چروک پذيري نسبتا کمي دارد. از طرفي اگر اين پارچه چروک شود، اتوپذيري آن بسيار راحت است. بهتر است اين پارچه را با درجه متوسط اتوکشي کنيد تا باعث خراب شدن آن نشود.

آشنايي-مختصر-با-پارچه-شانتون-نخ

مهم ترين ويژگي پارچه شانتون نخ خنک بودن آن است. از اين رو يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. وزن پايين اين پارچه از ويژگي هاي منحصر به فرد آن است. پارچه شانتون نخ در برابر شستشو بسيار مقاوم است. از اين رو در برابر خراب شدن و پرزدهي بسيار مقاوم است. پارچه شانتون نخ به دليل درصد بالاي پنبه اي که دارد ممکن است کمي آبرفت داشته باشد. از اين رو بهتر است قبل از شستشو آبرفت اين پارچه را چک کنيد. ايستايي پارچه شانتون نخ کم است. از اين رو مي توانيد از آن براي دوخت مانتو، شوميز و شلوار بهره ببريد.

چرا بايد از شوميز سفيد شانتون نخ در استايل خود استفاده کنيم؟

شوميز سفيد به راحتي با ديگر آيتم هاي استايل شما ست مي شود. در نتيجه يکي از واجب ترين و کاربردي ترين لباس هاي کمد شما شوميز سفيد است. پارچه شانتون نخ نيز از الياف مرغوبي تهيه شده و به همين دليل از ايجاد بوي بد در لباس شما جلوگيري مي کند. ست کردن آن نيز بسيار راحت است. پس در نتيجه اين آيتم براي هر خانم شيک پوشي ضروري است.

زيباترين استايل ها با شوميز سفيد

شوميز سفيد را مي توانيد به راحتي با هر سليقه و نظري که داريد ست کنيد. در ادامه زيباترين استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد داشته باشيد را بررسي خواهيم کرد.

از زيبايي شلوار جين و شوميز سفيد شوکه خواهيد شد

يکي از ساده ترين و راحت ترين استايل هايي که مي توانيد در آن از شوميز سفيد استفاده کنيد، ست کردن اين شوميز با شلوار جين است. ترکيب شوميز سفيد و شلوار جين مي تواند براي شما يک استايل کژوال زيبا را فراهم کند. از اين استايل مي توانيد براي شرکت در مهماني هاي خودماني بهره ببريد. همچنين مي توانيد با استفاده از يک کت و يا مانتو آن را به يک استايل خاص براي استفاده روزمره خود تبديل کنيد. اين ترکيب مي تواند به عضو ثابت تيپ و استايل شما تبديل شود.

از-زيبايي-شلوار-جين-و-شوميز-سفيد-شوکه-خواهيد-شد

شوميزهاي فانتزي يکي از بهترين انتخاب ها براي ست شدن با شلوارهاي جين هستند. استفاده از پارچه شانتون نخ يکي از هوشمندانه ترين انتخاب ها است. پارچه شانتون نخ بسيار خنک است. از اين رو براي دوخت شوميزهاي بهاره و تابستانه بسيار مناسب است. پارچه شانتون نخ آهار زيادي ندارد. به همين دليل مي توانيد با اين پارچه مدل شوميزهاي لخت و ريزش دار را طراحي کرده و بدوزيد. به راحتي مي توانيد اين شوميز سفيد و شلوار جين را با کفش هاي اسپرت و صندل هاي فانتزي ست کنيد.

از اورال هاي زيبا و خاص غافل نشويد

يکي از آيتم هاي ترند و پرفروش اين روزهاي دنياي مد، اورال ها هستند. از اين اورال ها مي توانيد براي ساخت استايل هاي متنوعي استفاده کنيد. بيشترين استفاده از اورال ها براي ساخت استايل هاي کژوال است. اگر شما نيز جزو افراد ساده پسند هستيد، اين قسمت براي شما است. اورال ها ظاهر ساده و در عين حال جذابي دارند. ست کردن اين اورال ها با شوميز سفيد، يک اتنخاب بي نظير براي ايام عيد و مهماني هاي خانوادگي است. به راحتي مي توانيد اين ست زيبا را با کفش هاي پاشنه بلند و صندل هاي زنانه ست کنيد و از زيبايي استايل خود لذت ببريد.

از-اورال-هاي-زيبا-و-خاص-غافل-نشويد

پارچه شانتون نخ ويژگي هايي دارد که آن را به يک پارچه ايدئال براي دوخت اين شوميزهاي زنانه تبديل مي کند. يکي از اين ويژگي ها چروک پذيري بسيار کم اين پارچه است. از اين رو مي توانيد مطمئن باشيد شوميز سفيدي که در زير اين اورال ها مي پوشيد، چروک نمي شود. به همين دليل شوميز شما ظاهر خود را مي تواند در زمان طولاني حفظ کند. بافت زيباي اين پارچه به تنهايي مي تواند زيبايي استايل شما را چند برابر کند. شوميز سفيدي که با اين پارچه تهيه مي کنيد جذابيت بيشتري نسبت به ساير شوميزهاي سفيد دارد. اما زيبايي پارچه شانتون نخ شوميز متفاوتي را براي شما تهيه خواهد کرد.مدل لباس مجلسی پولکی

شوميز سفيد را با دامن ست کنيد

دامن يکي از لباس هايي است که در کمد لباس همه خانم ها پيدا مي شود. در نتيجه يکي از ساده ترين و راحت ترين استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد براي خود تهيه کنيد، ترکيب اين شوميزها با دامن است. از آنجايي که رنگ سفيد به راحتي با ساير رنگ ها ترکيب مي شود در انتخاب رنگ دامن دست شما باز است. در نتيجه مي توانيد از هر دامني با هر جنس پارچه اي که داريد استفاده کنيد. بهتر است رنگ دامن خود را کمي تند و جيغ انتخاب کنيد. با اين کار استايل شما رنگ و بوي تازه اي مي گيرد و توجه مخاطب را بيشتر به سمت شما جلب مي کند.

شوميز-سفيد-را-با-دامن-ست-کنيد

اگر از پارچه شانتون نخ براي دوخت شوميز خود استفاده کنيد، دست شما در انتخاب مدل باز است. مي توانيد بسته به سليقه خود شوميز خود را جذب و يا اورسايز طراحي کنيد. شوميزهاي اورسايز براي شما يک استايل اسپرت و شوميزهاي جذب استايل مجلسي تري را براي شما فراهم مي کنند. پارچه شانتون نخ بافت درشتي دارد. از اين رو بهتر است از آن براي مدل هاي اورسايز بيشتر استفاده کنيد. اگر قصد دوخت مدل هاي آهاردار را داريد، بهتر است از آسترکشي براي شوميز خود استفاده کنيد. ست کردن شوميز سفيد و دامن بسيار راحت است. بسته به سليقه خود مي توانيد از کفش هاي اسپرت و يا پاشنه بلند بهره ببريد.

شلوارهاي فاق بلند استايل شما را متحول مي کنند

براي داشتن يک استايل زيبا نياز به صرف هزينه هاي گزاف نداريد. برخلاف تصور اکثريت افراد جامعه براي داشتن يک استايل جذاب تنها بايد خلاقيت بالايي داشته باشيد و از آيتم هاي جديد استقبال کنيد. يکي از آيتم هايي که مي تواند استايل شما را متحول کند و دست شما در طراحي آن باز مي باشد، شلوار است. شلوارهاي زيادي وجود دارد که مي توانيد از آن ها در استايل خود استفاده کنيد. اما اگر به دنبال يک استايل لوکس و فاخر هستيد، بهتر است شلوارهاي فاق بلند را امتحان کنيد. اين شلوارها در عين حال که استايل زيبايي را براي شما فراهم مي کند، باعث لاغرتر به نظر رسيدن شما مي شود.

شلوارهاي-فاق-بلند-استايل-شما-را-متحول-مي-کنند

شلوارهاي پيله دار و فاق بلند يکي از بهترين انتخاب ها براي خانم ها خوش پوش است. يکي از آيتم هاي فوق العاده و پرطرفدار براي ترکيب شدن با اين شلوارها شوميز سفيد است. شوميز سفيد به تنهايي مي تواند استايل شما را تکميل کند و باعث زيباتر به نظر رسيدن آن شود. شلوارهاي فاق بلند به دليل کمري بلندي که دارند باعث باريک تر به نظر رسيدن کمر شما مي شود. به همين خاطر بهتر است از شوميز هاي اورسايز و گشاد در کنار آن استفاده کنيد. پارچه شانتون نخ به دليل تنفس پذيري بالايي که دارد، بهترين انتخاب براي روزهاي گرم سال است. به دليل چروک پذيري کم مي توانيد با خيال راحت از يک شوميز سفيد شانتون نخ در کنار شلوار فاق بلند در روزهاي گرم سال استفاده کنيد.

منبع : شوميز سفيد با پارچه شانتون نخ را اين شکلي بپوشيد + ايده استايل

afra بازدید : 18 سه شنبه 01 اسفند 1402 نظرات (0)
پارچه کرپ تنوع بالايي دارد. انواع مدل هاي اين پارچه را مي توانيد در بازار مشاهده کنيد. حتي بعضي از مدل هاي پارچه کرپ، طرحدار هستند که اين ويژگي دست طراح را براي خلاقيت بيشتر کاملا باز مي گذارد. يکي از مدل هاي لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته اين پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزي يا ژاپن نيز شناخته مي شود.

پارچه کرپ، پارچه آشنايي براي خانم ها است. بسياري از طراحان و توليد کنندگان پوشاک در طراحي لباس هاي مختلف، به پارچه کرپ علاقه بسياري دارند. يکي از دلايل اين توجه و علاقه، ويژگي هاي منحصر به فرد اين پارچه است که به راحتي در پارچه ديگري پيدا نمي شود. به عنوان مثال، پارچه کرپ تنوع بالايي دارد. انواع مدل هاي اين پارچه را مي توانيد در بازار مشاهده کنيد. حتي بعضي از مدل هاي پارچه کرپ، طرحدار هستند که اين ويژگي دست طراح را براي خلاقيت بيشتر کاملا باز مي گذارد. يکي از مدل هاي لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته اين پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزي يا ژاپن نيز شناخته مي شود.

در ادامه اين مطلب قصد داريم شما را بيشتر با پارچه کرپ کنزو اندونزي آشنا کنيم. به اين ترتيب اگر قصد خريد پارچه براي دوخت لباس هاي رسمي روزمره را داريد يا حتي به دنبال يک پارچه مجلسي ساده هستيد، مي توانيد با تسلط بيشتري خريد خود را انجام دهيد. در ادامه قصد داريم چندين مدل لباس مجلسي کرپ کنزو را نيز به شما پيشنهاد دهيم. در نتيجه اگر قصد خريد پارچه کرپ کنزو مشکي را داريد، مطالعه ادامه اين مطلب به شما کمک مي کند اطلاعاتي در مورد ويژگي ها، نگهداري و ايده دوخت آن بيابيد.

پارچه کرپ کنزو را بيشتر بشناسيد

پارچه کرپ کنزو اندونزي يکي از پرفروش ترين مدل هاي پارچه کرپ است. اين پارچه به دليل ظاهر ساده و کاربردي و دوام زيادي که دارد، براي دوخت لباس هاي مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرد. پارچه کرپ کنزو اندونزي را مي توانيد در دو مدل ساده و کرپ کنزو لمه در بازار مشاهده کنيد. از نظر ظاهري اين پارچه با ساير مدل هاي پارچه کرپ يک تفاوت فاحش دارد. بافت اين پارچه به شکل کجراه است در واقع روي سطح آن خطوط بسيار ظريفي را به صورت کج مشاهده مي کنيد. حتي شما مي توانيد اين خطوط را با دست نيز لمس کنيد. رنگ هاي روشن پارچه کرپ کنزو اندونزي ممکن است کمي سايه بيندازند. شايد به همين دليل است که خريد پارچه کرپ کنزو مشکي طرفداران بيشتري دارد.

به طور معمول در توليد اين پارچه از الياف ترکيبي بسيار مرغوب استفاده مي شود. اگر در ميان اين الياف، رشته هاي لمه نيز به کار رفته باشد، درخششي اندک به پارچه مي بخشد. الياف لمه در زيبايي ظاهري پارچه تاثير دارند اما در هنگام لمس روي اين پارچه ممکن است کمي زبري حس نماييد. البته به طور کلي زير دست اين پارچه نرم و لطيف است. در بسياري از موارد نيز در قسمت داخلي آن کجراه يا الياف زبر لمه حس نمي شود و در نتيجه به هيچ گونه آستري نياز نخواهيد داشت. زيرا اين پارچه با پوست شما مهربان است. البته در صورت نياز، براي افزايش ايستايي در طراحي مدل لباس مجلسي کرپ کنزو، مي توانيد از آستر مناسب استفاده نماييد. ايستايي اين پارچه در حالت عادي، متوسط و اندکي ريزش دار است. با آستر کشي مي توانيد جلوه بيشتري به آن ببخشيد.

پارچه کرپ کنزو اندونزي چه ويژگي هايي دارد؟

گفتيم خريد پارچه کرپ کنزو مشکي طرفداران بسياري دارد. يقينا اگر اين پارچه را نشناسيد اين سوال براي شما پيش مي آيد که چرا اين پارچه تا اين حد شناخته شده و پرطرفدار است. قبل از اينکه به بررسي چند مدل لباس مجلسي کرپ کنزو بپردازيم، قصد داريم بيشتر در مورد ويژگي هاي اين پارچه صحبت کنيم. به اين ترتيب شما مي توانيد با خيال آسوده تري براي خريد پارچه کرپ کنزو اندونزي اقدام نماييد. آشنايي با اين ويژگي ها، به شما کمک مي کند با فاکتورهاي موثر در تعيين قيمت پارچه کرپ کنزو اندونزي نيز بيشتر آشنا شويد.

پارچه کرپ کنزو در برابر چروک مقام است

يکي از ويژگي هاي که پارچه کرپ کنزو اندونزي را تبديل به پارچه اي پرفروش کرده است، مقاومت آن در برابر چروک شدن است. بسياري از خانم ها در هنگام خريد پارچه کرپ کنزو مشکي اعلام مي کنند که به دنبال پارچه اي هستند که در طولاني مدت چروک نمي شود. از آنجايي که مانتو و شلوار روزمره يا حتي لباس مجلسي را ساعت هاي طولاني بر تن داريد، اين ويژگي مي تواند تضمين کننده آراستگي استايل شما باشد.

اين پارچه ظاهر جذابي دارد

پارچه کرپ کنزو اندونزي ساده است و به صورت تک رنگ به بازار عرضه مي شود. بر روي آن نيز مي توانيد خطوط کجراه بسيار ظريفي مشاهده نماييد. تمام اين ويژگي هاي ظاهري به علاوه ايستايي متوسطي که اين پارچه دارد، باعث شده است در طراحي لباس مجلسي يا لباس هاي رسمي کاربرد زيادي داشته باشد. در واقع خانم هاي طرفدار استايل کلاسيک که به پارچه هاي ساده و ماندگار علاقه دارند، مشتري اصلي اين پارچه هستند.

کيفيت پارچه کرپ کنزو اندونزي معروف است

پارچه هاي معدودي در بازار وجود دارد که با اين تعريف که «اين پارچه مرگ ندارد»، شناخته مي شوند. پارچه کرپ کنزو اندونزي در دسته اين پارچه ها قرار مي گيرد. شما مي توانيد به طور مداوم و حتي براي سالها اين پارچه را بشوييد و نگراني بابت تغيير رنگ يا بافت آن نداشته باشيد. اين پارچه به هيچ عنوان دچار پرزدهي نمي شود. به همين دليل اگر قصد دوخت مانتو روزمره را داريد، به شما خريد پارچه کرپ کنزو مشکي را پيشنهاد مي کنيم.

اين پارچه آبرفت و اتو رفت ندارد

يکي ديگر از ويژگي هايي که مي تواند شما را براي خريد يک پارچه مصمم کند، عدم آبرفت و اتو رفت آن است. يک پارچه باکيفيت که از الياف مرغوب تهيه شده باشد، معمولا دچار آبرفت و اتو رفت نمي شود. پارچه کرپ کنزو اندونزي نيز در دسته اين پارچه ها قرار مي گيرد. اين پارچه پس از شستشو دچار تغيير ابعاد نمي شود. اتو کشي و قرار گرفتن در مجاورت دماي بالا نيز تغييري در اندازه آن ايجاد نخواهد کرد.

نگهداري از پارچه کرپ کنزو اندونزي آسان است

يکي از نگراني هايي که ممکن است در هنگام خريد پارچه کرپ کنزو مشکي داشته باشيد، نگهداري و نحوه شستشوي آن است. پارچه کرپ کنزو اندونزي دچار رنگدهي نمي شود، در برابر سايش نيز کاملا مقاوم است. به اين ترتيب براي نگهداري يا شستشوي آن نياز نيست چندان نگران باشيد، اين پارچه را مي توانيد با دماي آب معتدل و يک شوينده ملايم، در ماشين لباسشويي قرار دهيد. در ادامه قصد داريم بيشتر به چندين مدل لباس مجلسي کرپ کنزو بپردازيم.

4 مدل لباس مجلسي کرپ کنزو شيک

پارچه کرپ کنزو اندونزي پارچه اي بسيار کاربردي و جذاب است. با اين پارچه مي تواند مدل هاي مختلفي از مانتو، شلوار و شوميز را براي خود طراحي نماييد. اما در ادامه قصد داريم 4 مدل لباس مجلسي کرپ کنزو به شما معرفي کنيم که با آنها در هر جمعي بدرخشيد.

کت و شلوار مجلسي با پارچه کرپ کنزو

يکي از محبوب ترين لباس هايي که خانم ها براي مجالس و مهماني هاي خود انتخاب مي کنند، کت و شلوار است. کت و شلوار زنانه يک انتخاب بسيار امن و مناسب براي هر خانمي با هر سايز و سني است. در واقع يک کت و شلوار مجلسي با يک طرح مناسب، استايلي کشيده، شيک و باوقار براي شما مي سازد. کت و شلوار مجلسي استايلي کلاسيک براي شما فراهم مي کند و مي توانيد مطمئن باشيد هرگز قديمي نمي شود. مخصوصا اگر آن را با پارچه اي ساده و جذاب مانند پارچه کرپ کنزو طراحي نماييد. پارچه کرپ کنزو ايستايي فوق العاده براي دوخت کت و شلوار مجلسي دارد. مخصوصا اگر براي کت آن يک آستر مناسب انتخاب نماييد.

زماني که صحبت از کت و شلوار مجلسي مي شود، بايد خلاقانه تر به طرح ها نگاه کنيد. در طراحي کت و شلوار مجلسي دست شما کاملا براي اضافه کردن اکسسوري و يا انتخاب يقه و آستين هاي مدل دار و پيچيده باز است. يقه هاي رومي، آستين يک طرفه، آستين پفي و ... بي نهايت جزئيات متنوع وجود دارد که مي توانيد با اضافه کردن آنها به مدل کت و شلوار ساده خود، جلوه اي درخشان ببخشيد. استفاده از انواع سنگ دوزي و سنجاق سينه را نيز در تنوع بخشيدن به اين لباس جذاب را از ياد نبريد.

کت و دامن کلاسيک

يک مدل لباس مجلسي کرپ کنزو که به اندازه کت و شلوار مجلسي محبوب و پرکاربرد است، کت و دامن است. بسياري از خانم ها، شلوار را ظريف و زنانه نمي دانند و براي مهماني ها و مجالس، دامن را مي پسندند. کت و دامن مجلسي در نگاه اول اغلب براي خانم هاي ميانسال مناسب به نظر مي رسد. دامن هاي تقريبا بلند تا زير زانو و کت هاي بلند براي پوشاندن معايب اندامي انتخاب خوبي هستند. اين کت و دامن ها معمولا با سنگ دوزي، پولک دوزي و دانتل تزئين مي شوند. اما اگر به عنوان يک خانم جوان مايليد کت و دامن بپوشيد، مدل هاي بسيار متنوعي مي توانيد با پارچه کرپ کنزو اندونزي براي خود طراحي کنيد.

همانطور که گفتيم، در طراحي کت دست شما کاملا باز است و مي توانيد با تغيير در جزئيات، کت هاي بسيار خاصي براي خود طراحي نماييد. يقه کرواتي، آستين هاي کلوش، کت هاي کمر دار و ... بي نهايت مدل هاي مختلف وجود دارد که مي توانيد در اين استايل به کار ببريد. البته اين بار در طراحي دامن نيز مي توانيد کاملا خلاقانه عمل نماييد. دامن هاي ماکسي بلند و بسيار کوتاه دو مدل پرطرفدار در طراحي کت و دامن زنانه است. شما مي توانيد با توجه به علايق خود، به اين دامن ها چاک يا اکسسوري اضافه کنيد. دامن هاي A LINE نيز مي تواند گزينه مناسبي براي خانم هايي باشد که دامن هاي آزاد و راحت را براي استايل خود مي پسندند.

پيراهن مجلسي بلند با پارچه کرپ کنزو

يکي ديگر از بيشترين مصارف پارچه کرپ کنزو اندونزي در طراحي پيراهن هاي مجلسي بلند است. اين پيراهن ها که با نام پيراهن ماکسي مجلسي نيز شناخته مي شوند، بيشترين تنوع را در ميان لباس هاي مجلسي به خود اختصاص مي دهند. به طور کلي، اين پيراهن هاي بلند و راسته مي تواند شما را لاغر و کشيده نشان دهد. اگر مايليد توجه مخاطب را به بالا تنه خود جلب کنيد، به شما مدل هاي دکلته را پيشنهاد مي کنيم. اگر اضافه وزن داريد و حس مي کنيد بازوهاي شما چندان ظريف نيست، با اضافه کردن آستين مي توانيد لاغرتر به نظر برسيد. ايستايي متوسط و اندکي ريزش دار پارچه کرپ کنزو اندونزي، به شما کمک مي کند بتوانيد آستين هاي شنلي و کلوش را نيز در طراحي هاي خود در نظر بگيريد.

در حقيقت بيشترين تغييري که شما مي توانيد با اعمال آن پيراهن هاي متفاوتي براي خود طراحي کنيد، تغيير در مدل يقه و دامن اين پيراهن هاي مجلسي پرطرفدار است. اضافه کردن چاک هاي بلند يک طرفه، سنگ دوزي هاي پراکنده و ترکيب اين پارچه با پارچه هاي مختلفي مانند کرپ حرير، پولکي و ساتن مي تواند جلوه اي منحصر به فرد به ظاهر لباس شما بدهد. تغيير قد دامن را نيز جدي بگيريد، مخصوصا اگر پاهاي کشيده و بلندي داريد، يک پيراهن ماکسي کوتاه از جنس کرپ به بهترين شکل بر تن شما مي نشيند و شما را کشيده تر نشان مي دهد.

سرهمي مجلسي زنانه کرپ

در هنگام خريد پارچه کرپ کنزو مشکي، فراموش نکنيد که اين پارچه مي تواند گزينه اي عالي براي دوخت سرهمي مجلسي زنانه باشد. سرهمي ها لباس هايي تقريبا جديدي در ميان لباس هاي مجلسي زنانه هستند. به همين دليل يک مدل ساده از اورال زنانه، مي تواند استايل مجلسي درخشاني براي شما بسازد. با اندکي خلاقيت در طراحي اين الگوي ساده، مدل هاي مختلفي از يک لباس مجلسي خاص را خواهيد داشت. اگر يک يقه اي پوشيده و آستين بلند براي آن در نظر بگيريد، اين لباس مي تواند استايلي با حجاب براي مهماني هاي مختلف به شما هديه دهد.

به اين لباس مي توانيد آستين هاي بلند، شنلي و کلوش را اضافه کنيد. مدل هاي دکلته اورال زنانه مي تواند نگاه هر کسي را به سمت شما جلب نمايد. براي انتخاب قسمت شلوار اين لباس نيز کاملا دست شما باز است و انواع شلوارهاي اسليم و پاچه گشاد را مي توانيد به آن اضافه نماييد.

منبع : آشنايي با پارچه کرپ کنزو و 4 مدل لباس مجلسي کرپ

afra بازدید : 13 یکشنبه 29 بهمن 1402 نظرات (0)

با لباس هاي ترند بهار 2024 آشنا شويد؛ بهار 1403 چي مده

با نزديک شدن به سال نو، بسياري از برندها و طراحان به سراغ معرفي جديدترين طرح هاي خود رفتند. بهار 2024 يا 1403 بسيار نزديک است. بسياري از طراحان و خانم هاي طرفدار مد نيز کنجکاو هستند که با جديدترين لباس هاي ترند بهار 2024 آشنا شوند. اين لباس هاي جديد و جذاب مي توانند تغييرات بسياري در استايل شما ايجاد کنند. مخصوصا اگر در پوشيدن لباس هاي مختلف جسارت و اندکي سليقه داشته باشيد. در ميان لباس هاي ترند بهار 2024 دنيايي از رنگ و طرح را مي بينيد. البته نگران نباشيد، طراحان براي طرفداران استايل ساده و مينيمال نيز گزينه هايي در نظر داشتند. تنها کافي است در ميان ترندها، چيزي که مطابق سليقه شماست را پيدا کنيد.

براي داشتن يک استايل جذاب در بهار 1403، نياز نيست حتما خريدهاي متعددي داشته باشيد. تنها کافي است با دقت بيشتري به کمد لباس هاي خود نگاهي بيندازيد. به اين ترتيب مي توانيد با ترکيب رنگ ها و لباس هاي مختلف، استايلي مطابق با لباس هاي ترند بهار 2024 براي خود طراحي نماييد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي جذاب ترين لباس هايي که در فشن شوهاي معروف سال 2023 رونمايي شده، بپردازيم. اين مجموعه لباس هاي فوق العاده براي بهار 2024 به طرفداران معرفي شده و شما با الهام گرفتن از آنها مي توانيد استايلي خاص خود داشته باشيد. اگر اين سوال براي شما مطرح است که بهار امسال چي مده، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

لباس هاي ترند بهار 2024 را لايه لايه بپوشيد

لايه لايه پوشيدن لباس ها يکي از ترفندهاي بسيار کاربردي براي داشتن استايلي شيک در فصول سرد است. اما امسال طراحان اين استايل لباس پوشيدن را براي بهار در نظر گرفتند. شما مي توانيد با ترکيب لايه هاي مختلفي از لباس هاي خنک، استايلي شيک و مطابق مد روز داشته باشيد. اين ترند بهار 2024 براي دختر خانم هاي جوان که به پوشيدن لباس هاي خاص علاقه دارند، مناسب تر است. شما مي توانيد براي اين استايل از شلوارهاي بگ گشاد، مانتو، شوميزو جليقه استفاده کنيد. ترکيب اين آيتم هاي ترند به صورت لايه لايه، مي تواند ظاهري بسيار متفاوت و جذاب براي شما بسازد. مخصوصا اگر از دامن هاي رنگارنگ و مختلف در اين استايل بهره ببريد.

لباس-هاي-ترند-بهار-2024-را-لايه-لايه-بپوشيد

تنها نکته اي که بايد در زمان اجراي اين ترند بهار 2024 به خاطر داشته باشيد، انتخاب پارچه مناسب است. شما مي توانيد به راحتي در فصول گرم به سبک لايه لايه لباس بپوشيد. تنها بايد به خاطر داشته باشيد که اين لباس ها بايد تنفس پذيري بالايي داشته باشند. تنفس پذيري بالا اين امکان را به شما مي دهد که بتوانيد بدون اينکه احساس گرما کنيد يا تعريق بيشتري داشته باشيد، لباس هاي چند لايه بپوشيد. به همين دليل معمولا پارچه لينن براي تابستان طرفداران بسياري دارد. اين پارچه تنفس پذيري فوق العاده اي داشته و از تعريق بيشتر شما جلوگيري مي کند.

از لباس هاي گلدار غافل نشويد

يکي از ترندهاي بامزه و جذاب بهار 1403، لباس هاي گلدار است. پارچه هاي گلدار را مي توانيد در رنگ ها و مدل هاي مختلف تهيه کنيد. اين تنوع فوق العاده در طرح و پارچه، به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد از اين ترند بهار 2024 کمال استفاده را ببريد. به عنوان مثال، يکي از فوق العاده ترين پارچه هاي گلداري که مي توانيد در بازار مشاهده کنيد، پارچه ژاکارد است. اين پارچه از نظر تنوع طرح، رنگ، بافت و ايستايي بي نظير است. شما مي توانيد از مدل هاي مختلف اين پارچه در استايل رسمي استفاده نماييد. بيشترين کاربرد پارچه ژاکارد گلدار در طراحي مانتو و کت زنانه است. اين پارچه مي تواند يک استايل رسمي و مطابق مد روز براي شما بسازد. حتي در استايل مجلسي نيز مي توانيد از اين پارچه استفاده نماييد.

از-لباس-هاي-گلدار-غافل-نشويد

اگر استايل کژوالي دارد، اين ترند بهار براي شماست. پارچه هاي نخي گلدار جزو بهترين انتخاب هاي شما خواهند بود. با اين پارچه مي توانيد انواع مانتو، پيراهن هاي راحتي و شوميز را طراحي کنيد. بهترين پارچه ها براي اين ترند بهار جذاب و رنگارنگ، پارچه نخي طرحدار يا پارچه وال خامه دوزي پرينت است.

کمي رنگ کرمي اضافه کنيد

يکي از رنگ هايي که در ميان کالکشن برندهاي معروف در سال جديد خواهيد ديد، رنگ کرمي است. البته اين رنگ در انگليسي با عنوان رنگ کره اي شناخته مي شود. رنگي بين ليمويي و زرد پاستلي که بسيار روشن، خاص و درخشان است. همانطور که مي دانيد، رنگ زرد منبع انرژي محسوب مي شود. اگر به رنگ زرد علاقه داريد اما در استفاده از آن مردد هستيد، به شما اين رنگ از طيف ليمويي را توصيه مي کنيم. اين رنگ را مي توانيد با رنگ هاي متعددي ست کنيد. يکي از رنگ هاي پرطرفداري که با اين کرمي روشن ست مي شود، رنگ سفيد است.

کمي-رنگ-کرمي-اضافه-کنيد

اگر به دنبال رنگي متفاوت اما محتاطانه هستيد، رنگ کرمي روشن مي تواند براي شما مناسب باشد. مخصوصا اگر به استايل مينيمال و ساده علاقه داريد. زيرا مي توانيد به اين ترتيب يک رنگ روشن، ساده و جديد به استايل خود اضافه کنيد. فراموش نکنيد، رنگ کرمي مي تواند براي استايل مهماني و مجالس رسمي نيز انتخاب خوبي باشد. اگر به رنگ سفيد يا بژ علاقه داريد، مي توانيد از اين رنگ براي اکسسوري هاي خود بهره ببريد.خرید پارچه خامه دوزی

لباس هاي ترند بهار 2024 را به سبک مردانه بپوشيد

يکي از ترندهاي سال هاي اخير که به شدت مورد توجه دختران جوان بود، استفاده از آيتم هاي مردانه و اورسايز بود. به اين ترتيب استايلي متفاوت و راحت که مطابق مد روز است را بر تن اين دختران نوجوان مي بينيد. البته اين استايل و ترند بهار 2024 طرفداران زيادي ندارد. زيرا بسياري از خانم ها ترجيح مي دهند با پوشيدن لباس هاي زنانه، ظرافت خود را بيشتر به رخ بکشند. اما اگر شما طرفدار استايل اورسايز هستيد، الهام گرفتن از استايل مردانه مي تواند جلوه اي متفاوت به ظاهر شما بدهد.

لباس-هاي-ترند-بهار-2024-را-به-سبک-مردانه-بپوشيد

براي داشتن اين استايلي مطابق مد روز و ترند بهار 2024، به لباس خاصي نياز نداريد. يک کت و شلوار اورسايز مي تواند کافي باشد. کفش هاي لوفر، اکسسوري هاي مانند پاپيون، کروات و کلاه نيز انتخاب هاي خوبي خواهند بود. فراموش نکنيد، استفاده از کيف هاي زنانه کوچک، کفش پاشنه دار و گوشواره، تناقض بسيار جذابي در اين استايل ايجاد مي کند.

بازگشت لباس هاي کوتاه را جدي بگيريد

در ادامه بررسي ترند بهار 2024 بايد بگوييم اگر به خاطر داشته باشيد، سالها پيش لباس هاي کوتاه مد بودند. فرقي نمي کرد چه لباسي، هر لباسي به صورت کوتاه مطابق مد روز بود. مانتوهاي کوتاه، شلوارهاي کوتاه، روسري هاي کوچک آيتم هاي اصلي استايل روزمره بودند. براي مهماني نيز انواع دامن هاي کوتاه، پيراهن هاي کوتاه و حتي شلوارک ها طرفداران بسياري داشتند. لباس هاي کوتاه يکي از ترندهاي بهار 1403 است. در نتيجه اگر قصد داريد مانتو يا کتي براي استايل روزمره خود انتخاب کنيد، حتما مدل هاي کوتاه آن را انتخاب کنيد. در واقع به همين دليل است که کراپ کت ها در سال اخير به يکي از پرفروش ترين مدل هاي کت زنانه تبديل شدند.

بازگشت-لباس-هاي-کوتاه-را-جدي-بگيريد

اگر قصد حضور در مهماني را داريد، ما به شما پيراهن هاي ماکسي کوتاه را پيشنهاد مي کنيم. اگر قد بلند و پاهاي کشيده اي داريد، دامن هاي کوتاه نيز انتخابي عالي براي شما هستند. حتي مي توانيد شلوارک هاي مجلسي را طراحي کنيد. اين دامن يا شلوارک هاي کوتاه را مي توانيد با انواع کت، کراپ کت و نيم تنه بپوشيد.

لباس هاي ترند بهار 2024 ، جين هستند

لباس-هاي-ترند-بهار-2024،-جين-هستند

لباس هاي جين همواره مد هستند. اين يک حقيقت غيرقابل انکار است. اگر همکنون به سراغ کمد لباس خود برويد، مي بينيد که حداقل يک لباس جين داريد. در سال هاي اخير انواع دامن و کت جين نيز در مدل هاي مختلف به بازار عرضه شد. امروز اين لباس هاي متنوع جين را مي توانيد به عنوان ترند بهار 2024 در استايل خود جا دهيد. هم مي توانيد آيتم هاي اصلي مانند شلوار يا مانتو را با پارچه جين تهيه کنيد و هم مي توانيد سر تا پا جين بپوشيد. استايل مونوکروم جين مي تواند انتخابي جذاب و متفاوت براي خانم هاي خوش سليقه باشد. براي چنين استايلي تنها به يک شلوار يا شوميز جين نياز داريد. دامن جين را نيز مي توانيد با کراپ کت ست نماييد.

در بهار 2024 ، طلايي بپوشيد

يکي از خاص ترين رنگ هايي که به بهانه لباس هاي ترند بهار 2024 مي توانيد در سال جديد بپوشيد، رنگ طلايي است. به طور کلي، اين رنگ لوکس مورد توجه خانم هايي است که طرفدار استايل رسمي هستند. اگر شما همواره استايل کژوال ساده و بي حاشيه اي داشتيد، وقت آن رسيده با اضافه کردن اين رنگ خيره کننده، استايل خود را عوض کنيد. به خانم هاي طرفدار استايل کلاسيک و رسمي توصيه مي کنيم از لباس هايي استفاده کنند که در طرح آنها از رنگ طلايي استفاده شده است. به اين ترتيب مي توانيد استايلي مطابق مد روز و سليقه شيک و رسمي خود داشته باشيد.

در-بهار-2024،-طلايي-بپوشيد

اما اگر در انتخاب لباس جسور هستيد و مايليد آشنايي خود را با لباس هاي ترند بهار 2024 به رخ بکشيد، مي توانيد يک آيتم کاملا طلايي انتخاب کنيد. يک شلوار، دامن، شوميز يا مانتو با پارچه طلايي، مي تواند سبک خاص شما را در لباس پوشيدن به ديگران نشان دهد. اين رنگ يکي از بهترين رنگ هايي است که مي توانيد با رنگ سال 2024 ست کنيد. اما اگر در مورد ست کردن آن همچنان سردرگم هستيد، رنگ هاي مشکي، سفيد و بژ نيز کاملا مناسب ترکيب با رنگ هاي طلايي هستند. با چنين استايلي چشم هر بيننده اي را به خود جلب خواهيد کرد.

از پارچه هاي ريش ريش استفاده کنيد

در پايان بررسي لباس هاي ترند بهار 2024 که مي تواند استايل عيد 1403 شما را جذاب تر از هميشه نمايد، قصد داريم به پارچه هاي ريش ريش بپردازيم. يکي از طرح هايي که در مدل هاي مختلف مي توانيد در جديدترين کالکشن برندهاي معروف ببينيد، استفاده از پارچه هاي ريش ريش در مدلسازي لباس است. البته براي داشتن يک لباس متناسب با اين ترند بهاري جذاب، نياز به پارچه خاصي نداريد. شما مي توانيد با پارچه هاي مختلف اين طرح را روي لباس خود ايجاد کنيد. علاوه بر اين، خرجکارهاي متنوعي در بازار موجود است که مي توانيد از آنها استفاده نماييد. ريسه هاي ريش ريش جذاب يکي از متفاوت ترين خرجکارهايي است که در حاشيه لباس و آستين شما قابل استفاده است. به اين ترتيب مي توانيد يک مانتو ساده را به مانتويي خاص و حتي مجلسي تبديل کنيد.

از-پارچه-هاي-ريش-ريش-استفاده-کنيد

با انتخاب يک پارچه مناسب يا استفاده خلاقانه از اين ريسه هاي ريش ريش، مي توانيد لباس هاي مختلفي براي خود طراحي نماييد. انواع پيراهن هاي بلند و کوتاه مجلسي با اين طرح قابل اجرا هستند. اين خرجکار متفاوت را حتي مي توانيد در طراحي شلوار و شوميز نيز استفاده نماييد. به اين ترتيب لباس خاص و متفاوت، مطابق با ترند بهار 2024 خواهيد داشت.

سخن پاياني

با نزديک شدن به ايام عيد 1403، شور و شوق خاصي در دنياي مد و طراحي لباس مي بينيد. بسياري از طراحان لباس از ترندهاي روز الهام مي گيرند. اين ترندها معمولا آيتم هاي پر تکرار و پرطرفدار دنياي فشن هستند. اگر اخبار فرش قرمزها و فشن شوهاي مختلف را پيگيري نماييد، با اين ترندها آشنا خواهيد شد. به همين دليل سعي شد در اين مطلب با بررسي جديدترين محصولات برندهاي مشهور، شما را با جذاب ترين لباس هاي ترند بهار 2024 آشنا کنيم. به اين صورت مي توانيد به سرعت با لباس هايي که براي عيد 1403 مد شده است آشنا شويد. الهام گرفتن از اين ترندها استايلي خاص و فوق العاده براي شما خواهد ساخت.

منبع : با لباس هاي ترند بهار 2024 آشنا شويد؛ بهار 1403 چي مده

afra بازدید : 17 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد

روزهاي عيد و بهار و فصل تابستان را پيش رو داريم و بسياري از خانم ها و البته طراحان لباس به دنبال پارچه اي جذاب براي اين روزها هستند. پارچه وال قدمتي طولاني دارد و به عنوان يکي از ساده ترين پارچه هاي توليد شده از پنبه شناخته مي شود. اين پارچه پرطرفدار در سال هاي اخير دوباره به بازار بازگشته است و طرفداران بسياري پيدا کرده است. البته پارچه وال ساده مورد نظر ما نيست، بلکه پارچه اي که اين روزها به شدت با استقبال رو به رو شده است، پارچه وال خامه دوزي است. پارچه وال ساده در اختيار دستگاه هاي پيشرفته قرار مي گيرد و تبديل به پارچه اي شيک، متفاوت و جديد مي شود.

پارچه وال خامه دوزي زمينه اي از پارچه وال دارد و روي آن طراحي هاي برجسته جذابي مي بينيد. اين طراحي ها معمولا هم رنگ با رنگ پارچه زمينه هستند. در بعضي از مدل ها نيز از 2 يا 3 رنگ اصلي استفاده مي شود. که به آن پارچه وال خامه دوزي مولتي کالر گفته مي شود. جديدا نيز يک مدل جديدتر از پارچه وال خامه دوزي به بازار عرضه شده است. پارچه خامه دوزي پرينت يک مدل بسيار جديد و متفاوت در ميان پارچه هاي نخي به حساب مي آيد. شما مي توانيد از اين پارچه زيبا براي دوخت لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به اين سوال بپردازيم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد. اگر در مورد قيمت پارچه وال خامه دوزي نيز کنجکاو هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

با پارچه خامه دوزي پرينت بيشتر آشنا شويد

در پاسخ به اين سوال که پارچه خامه دوزي پرينت چيست، بايد بگوييم اين پارچه زير مجموعه پارچه وال است. البته در دسته پارچه هاي نخي طرحدار نيز قرار مي گيرد. در حقيقت ابتدا پارچه وال ساده در اختيار مراکز چاپ پارچه قرار مي گيرد. در اين مراکز با استفاده از فناوري چاپ سابليميشن پارچه هاي سفيد و ساده مانند يک کاغذ وارد دستگاه مي شوند. طي فرآيندي، طرح مورد نظر روي پارچه چاپ مي شود. در چاپ سابليميشن طرح مورد نظر با حرارت و فشار زياد روي پارچه چاپ مي شود. به اين ترتيب رنگ ها به الياف پارچه نفوذ مي کنند و دوام و کيفيت بالايي دارند. شما مي توانيد با خيالي آسوده، اين پارچه را به دفعات بشوييد و از کيفيت آن لذت ببريد. پس از اين مرحله، پارچه خامه دوزي پرينت در اختيار دستگاه هاي مخصوصي که کار دوخت خامه دوزي ها را روي پارچه برعهده دارند، قرار مي گيرد.

خامه دوزي شباهت بسياري به گلدوزي دارد. پارچه خامه دوزي پرينت به دليل داشتن زمينه اي طرحدار، معمولا خامه دوزي هايي به رنگ زمينه اصلي پارچه دارد. زيرا طراحان قصد دارند طرح خامه دوزي به شکل واضحي روي پارچه نمايان شود. اين خامه دوزي ها مي توانند به شکل قرينه يا نامنظم بر سطح پارچه دوخته شوند. در بعضي از مدل ها مي بينيد که حفره هايي متناسب با طرح خامه دوزي روي پارچه ديده مي شود. اين حفره هاي تزئيني جذابيت بسياري به پارچه شما مي دهند. به اين ترتيب، در پاسخ به سوال پارچه خامه دوزي پرينت چيست بايد گفت پارچه خامه دوزي پرينت يکي از جذاب ترين پارچه هايي است که مي توانيد براي استايل بهار و تابستان خود استفاده نماييد. اين پارچه تنفس پذيري بالايي دارد. زير دست آن نيز بسيار نرم و لطيف است. هر چند در هنگام لمس يقينا مي توانيد الياف برجسته خامه دوزي را حس کنيد.

پارچه وال خامه دوزي چه ويژگي هايي دارد؟

اگر همچنان اين سوال براي شما مطرح است که پارچه خامه دوزي پرينت چيست، بد نيست بيشتر با اين پارچه آشنا شويد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي ويژگي هاي اين پارچه بپردازيم. اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد يا در مورد قيمت پارچه وال خامه دوزي کنجکاو هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

پارچه وال خامه دوزي پرينت تنوع بالايي دارد

به طور کلي پارچه وال خامه دوزي تنوع بسياري در طرح و رنگ دارد. البته اين پارچه معمولا زمينه ساده اي دارد و خامه دوزي هاي آن نيز با رنگ پارچه هماهنگ است. اما تنوع رنگي بسياري بالايي دارد و مي توانيد هر رنگي که ميخواهيد را در ميان رنگ هاي آن مشاهده کنيد. با ورود پارچه وال خامه دوزي پرينت اين تنوع بيشتر از هميشه شد. پارچه هاي طرحدار جذابي را مي توانيد در ميان مدل هاي مختلف اين پارچه ببيند.

پارچه وال خامه دوزي بسيار سبک است

يکي از ويژگي هايي که يک پارچه را به گزينه اي مناسب براي پوشيدن در روزهاي گرم تبديل مي کند، وزن پارچه است. پارچه وال خامه دوزي وزن اندکي دارد و نوع بافت آن به گونه اي است که به آساني جريان هوا را از خود عبور مي دهد. در واقع اين پارچه تنفس پذيري بسيار بالايي دارد و فوق العاده خنک است. اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد، بايد بدانيد اين پارچه با اين رنگ يکي از پرفروش ترين پارچه هاي تابستان است.

اين پارچه دوام بالايي دارد

اين مطلب را با اين پرسش آغاز کرديم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست. بايد گفت اين پارچه يکي از بادوام ترين پارچه هاي تابستاني است. اينکه بتوانيد يک پارچه مناسب براي استفاده روزمره در تابستان پيدا کنيد که دوام بالايي داشته باشد، اهميت بسياري دارد. زيرا معمولا لباس هاي روزمره تابستان را بايد به صورت مداوم بشوييد. اين پارچه بر اثر شستشو نه تغيير رنگ مي دهد و نه گلوله گلوله مي شود.

پارچه وال خامه دوزي بسيار کاربردي است

يکي ديگر از ويژگي هاي فوق العاده پارچه وال خامه دوزي اين است که مي توانيد با آن لباس هاي مختلفي طراحي نماييد. همين ويژگي باعث شده است خريد پارچه خامه دوزي مشکي در ميان ساير پارچه هاي تابستاني، رکورد داشته باشد.

پارچه وال خامه دوزي ضد حساسيت است

اگر پوست حساسي داريد و به دنبال يک پارچه پنبه اي مي گرديد، ما به شما پارچه وال خامه دوزي را توصيه مي کنيم. نمونه هاي مرغوب اين پارچه لطيف و دوست داشتني با پوست شما مهربان است. الياف طبيعي به کار رفته در آن ضد حساسيت بوده و جاذب رطوبت است. حتي شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت لباس کودک نيز بهره ببريد.

با پارچه خامه دوزي پرينت چي بدوزيم؟

اگر تا اين قسمت مطلب پاسخ سوال خود را مبني بر اينکه پارچه خامه دوزي پرينت چيست گرفتيد و قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي يا هر طرح و رنگ ديگري را داريد، در ادامه قصد داريم به شما بگوييم چه لباس هايي را مي توانيد با اين پارچه نماييد.

مانتو کتي با پارچه وال خامه دوزي

يکي از پرکاربردترين مانتوهايي که خانم ها در فصول گرم بر تن مي کنند، مانتوهاي کتي و اورسايز است. پارچه وال خامه دوزي يکي از بهترين گزينه ها براي طراحي اين مدل مانتو است.

مانتو دخترانه با پارچه خامه دوزي پرينت

مانتوهاي دخترانه معمولا چند لايه با چين هاي متعدد هستند. پارچه خامه دوزي پرينت پارچه اي زيبا و رنگارنگ براي طراحي چنين مانتويي است.

پيراهن هاي ساحلي و راحتي

يکي از بهترين لباس هايي که مي توانيد با پارچه خامه دوزي پرينت براي فصل گرم بدوزيد، پيراهن هاي بلند ساحلي است. اين مدل پيراهن هم در منزل و هم در سفرها مي تواند استايل راحت و شيکي براي شما بسازد.

پيراهن نيمه رسمي

اگر اندکي خلاقيت در طراحي لباس داشته باشيد، پيراهن هايي که با اين پارچه دوخته مي شود، براي مهماني هاي دوستانه نيز کاملا مناسب خواهد بود. انواع پيراهن هاي ماکسي و پرنسسي را مي توانيد با اين پارچه بدوزيد. اين پارچه براي دوخت دامن و نيم تنه نيز کاملا مناسب است.

قيمت پارچه وال خامه دوزي چگونه تعيين مي شود؟

در ابتداي اين مطلب به اين پرسش پرداختيم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست. در ادامه نيز اشاره کرديم که اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد، بايد بدانيد بهترين انتخاب ممکن براي طرفداران اين رنگ است. زيرا مشکي پرفروش ترين رنگ پارچه وال خامه دوزي محسوب مي شود. در پايان نيز قصد داريم به فاکتورهاي موثر بر قيمت پارچه وال خامه دوزي بپردازيم. يکي از مهمترين معيارها در تعيين قيمت پارچه وال خامه دوزي، جنس آن است. هرچند پارچه وال اصل از پنبه توليد مي شود اما مدل هايي با کيفيت کمتر نيز در بازار قابل مشاهده هستند. اما اين پارچه هاي ارزان با الياف مصنوعي ترکيب شدند و در نتيجه تنفس پذيري کمتري دارند.

فاکتور مهم ديگري که مي تواند بر قيمت پارچه وال خامه دوزي تاثير بگذارد، کشور توليد کننده اين پارچه است. پارچه هاي وارداتي از چين يا ترکيه معمولا قيمت بالايي دارند. اين قيمت بالا به دليل هزينه گمرک و البته قيمت دلاري اين پارچه ها است. به طور کلي، در هنگام خريد سعي کنيد قيمت پارچه وال خامه دوزي معيار اصلي شما نباشد. به دنبال يک پارچه اصل و باکيفيت بگرديد تا بتوانيد براي طولاني مدت از پوشيدن آن لذت ببريد و نگران تغيير رنگ يا ظاهر آن نباشيد.

منبع : پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد

afra بازدید : 17 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

8 مدل کت و شلوار مجلسي با پارچه ساتن آمريکايي + عکس

داشتن يک استايل جذاب و زيبا مي تواند تاثير زيادي در اعتماد به نفس شما داشته باشد. از اين رو بهتر است براي داشتن ظاهري زيبا زمان بيشتري را صرف کنيد. يکي از آيتم هايي که مي توانيد در کمد لباس خانم ها پيدا کنيد، ست هاي کت و شلوار است. کت و شلوار در استايل هاي زيادي کاربرد دارد. اگر از پارچه درست و مناسبي براي دوخت کت و شلوار استفاده شود، مي توانيد از آن در استايل هاي مجلسي نيز استفاده کنيد. امروز و در اينجا قصد داريم شما را با چند مدل کت و شلوار مجلسي که در آن ها از پارچه ساتن آمريکايي استفاده شده است، آشنا کنيم. اگر به داشتن استايل هاي لوکس و مدرن علاقه داريد، خواندن اين متن به شما کمک زيادي خواهد کرد.

علت استفاده از ساتن آمريکايي براي دوخت کت و شلوار

پارچه ساتن آمريکايي يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. علت اين استقبال و فروش بالاي اين پارچه به ويژگي هاي منحصر به فرد آن باز مي گردد. پارچه ساتن آمريکايي يکي از با کيفيت ترين و مرغوب ترين پارچه ها براي دوخت پيراهن، دامن و کت و شلوار است. به همين دليل از اين پارچه در استايل هاي مجلسي استفاده زيادي مي شود.

مدل هاي کت و شلوار زنانه با پارچه ساتن آمريکايي

در ادامه قصد داريم شما را با زيباترين مدل کت و شلوارهايي که مي توانيد با اين پارچه بدوزيد آشنا کنيم. پس با ما همراه باشيد.

مدل کت و شلوار مجلسي با يقه انگليسي

اگر بخواهيم از پرفروش ترين مدل کت و شلوار مجلسي اسم بياوريم قطعا کت هايي که در آن ها از يقه انگليسي استفاده شده، بهترين انتخاب است. سادگي و درعين حال زيبايي اين مدل کت و شلوار مجلسي باعث درخشش شما در جمع دوستانتان خواهد شد. ست کردن اين آيتم زيبا بسيار راحت است. مي توانيد از يک شوميز ساده در استايل خود بهره ببريد. بهتر است رنگ پارچه شوميز خود را از بين رنگ هاي خنثي و يا رنگ هايي که با پارچه کت و شلوار شما همخواني دارد انتخاب کنيد. کفش هاي پاشنه بلند بهترين انتخاب براي تکميل استايل شما هستند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-با-يقه-انگليسي

تنها نکته اي که بايد به آن توجه داشته باشيد پارچه انتخابي شما است. پارچه اي که براي دوخت مدل کت و شلوار مجلسي خود انتخاب مي کنيد بايد ويژگي هاي منحصر به فردي داشته باشد. يکي از ويژگي هاي مهم اين پارچه زيبايي ظاهري آن است. اگر قصد داريد از اين پارچه در استايل هاي مجلسي استفاده کنيد بهتر است به سراغ پارچه هايي برويد که درخشندگي خوبي دارند. يکي از پارچه هاي مجلسي و درخشان که براي دوخت کت و شلوار مناسب مي باشد، پارچه ساتن آمريکايي است. پارچه ساتن آمريکايي در عين حال که زيبايي خيره کننده اي دارد از آهار خوبي نيز برخوردار است. به همين دليل براي دوخت کت يقه انگليسي و شلوارهاي راسته بسيار مناسب است.

کت هاي کراپ با پارچه ساتن آمريکايي

يکي از جديدترين مدل کت هايي که اين روزها در دنياي مد و فشن طرفدار پيدا کرده، کراپ کت است. کراپ کت به سبب ظاهر فانتزي و خاصي که دارد مورد توجه دختران و خانم هاي جوان قرار گرفته است. برندهاي لباس و مزون هاي بزرگ نيز به خوبي به اين موضوع را مي دانند. از اين رو در طي سال هاي گذشته سعي کردند که آيتم کراپ کت را در بين محصولات خود قرار دهند. زيبايي اين مدل کت و شلوار مجلسي مي تواند هر کسي را براي خريد اين ست زيبا مجاب کند.

کت-هاي-کراپ-با-پارچه-ساتن-آمريکايي

اين مدل کت و شلوار مجلسي به دليل ظاهر خاص و متفاوتي که دارد به تنهايي مي تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. پس تنها موردي که بايد براي آن وقت صرف کنيد انتخاب پارچه است. پارچه هاي زيادي در بازار وجود دارد که مي توانيد از آن ها براي دوخت کراپ کت بهره ببريد. اما دقت کنيد که تمام آن ها نمي توانند ظاهر مجلسي و لوکسي را براي شما رقم بزنند. يکي از بهترين انتخاب ها براي دوخت اين مدل کت و شلوار مجلسي پارچه ساتن آمريکايي است. پارچه ساتن آمريکايي ايستايي مناسب براي دوخت اين مدل کت را دارد. از طرفي ظاهر نيمه براق و زيباي اين پارچه مي تواند استايل شما به زيباترين شکل ممکن نشان دهد.

مدل کت و شلوار مجلسي و ژورنالي

اگر از مدل هاي تکراري و هميشگي خسته شديد، اين قسمت براي شما است. مدل هاي ژورنالي و خاص هميشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. بسياري از خانم ها دوست دارند با تيپ و استايلي متفاوت از سايرين در مراسم ها حاضر شوند. اگر شما نيز جزو اين دسته از افراد هستيد، بهتر است مدل کت و شلوار مجلسي و ژورنالي را اين بار امتحان کنيد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-و-ژورنالي

دوخت اين مدل کت و شلوارها نياز به مهارت بالايي دارد. اگر شما در هنر خياطي مبتدي هستيد بهتر است از پارچه هايي استفاده کنيد که دوخت آسان تري دارند. پارچه ساتن آمريکايي يکي از پارچه هايي است که شما را در زمان دوخت به زحمت نمي اندازد. پس بهتر است براي دوخت اين مدل کت و شلوار مجلسي پارچه ساتن آمريکايي را امتحان کنيد. از طرفي پارچه ساتن آمريکايي جزو پارچه هاي آهاردار محسوب مي شود. به همين دليل مي تواند مدل هاي پفکي را به بهترين شکل نشان دهد.عمده فروشي پارچه

کت و شلوارهاي پاپيون دار با پارچه ساتن آمريکايي

يکي از اکسسوري هايي که کت و شلوار شما را مي تواند از حالت يکنواخت و ساده خارج کند و به آن ظاهر مجلسي تر بدهد، پاپيون است. پاپيون هاي پارچه اي مي توانند ظاهر و فرم استايل شما را زيباتر کنند. اگر شما هم جزو دسته افرادي هستيد که به استايل هاي ساده و کژوال علاقه داريد و در عين حال ترجيح مي دهيد از يک آيتم خاص براي زيباتر ساختن مدل کت و شلوار مجلسي خود استفاده کنيد، بهتر است يک بار اين پاپيون ها را امتحان کنيد.

کت-و-شلوارهاي-پاپيون-دار-با-پارچه-ساتن-آمريکايي

از اين آيتم بسته به سليقه خود مي توانيد در کت خود بهره ببريد. براي مثال مي توانيد در قسمت سر آستين ها، روي جيب ها و يا کمري کت خود استفاده کنيد. پارچه ساتن آمريکايي نه تنها براي دوخت کت و شلوار که براي دوخت اين پاپيون هاي تزئيني نيز بسيار مناسب است. از آنجايي که  پارچه ساتن آمريکايي يک پارچه آهاردار محسوب مي شود، مي تواند فرم پاپيون لباس شما را به بهترين شکل نشان دهد. همچنين اين پارچه چروک پذيري بسيار کمي دارد. از اين رو هيچ نگراني بابت خراب شدن و چروک شدن پاپيون هاي لباس شما وجود نخواهد داشت.

کت هاي کاربردي با شلوارهاي بگ

انتخاب يک مدل کت و شلوار مجلسي کاملا بستگي به سليقه و نظر شخص شما دارد. مدل کت هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد از آن ها در استايل خود بهره ببريد. اما براي قسمت شلوار انتخاب مدل کمي دشوار است. پيدا کردن مدل شلواري که در عين زيبايي بتواند استايل مجلسي شما را نيز حفظ کند کار راحتي نيست. اما در اين ميان مدل شلوارهايي وجود دارند که به فراواني در بين محصولات برندهاي برتر دنيا آن ها را مي بينيد. يکي از اين شلوارها، شلوار بگ است. همانطور که مي دانيد اين روزها شلوار بگ در بين جوانان طرفدار زيادي پيدا کرده است. اين شلوار مي تواند مدل کت و شلوار مجلسي شما را به زيباترين شکل نشان دهد.

ترکيب-زيباي-کت-هاي-کژوال-و-شلوارهاي-بگ

دوخت شلوارهاي بگ کار بسيار راحتي است. اما پارچه ساتن آمريکايي کار شما را راحت تر هم مي کند. کافي است از اين پارچه براي دوخت مدل کت و شلوار مجلسي خود استفاده کنيد تا متوجه خوش دوختي آن بشويد. زيبايي شلوارهاي بگ با ايستايي پارچه ساتن آمريکايي چندين برابر مي شود.

کت و شلوار مجلسي دوبل، همه پسند و زيبا

همانطور که گفته شد مدل هاي ساده و يقه انگليسي در بين مدل هاي کت و شلوار طرفدار زيادي دارد. اما طراحان لباس ترجيح مي دهند با کمي خلاقيت اين مدل ساده را به يک مدل متفاوت تر تبديل کنند. براي مثال مدل کت را به شکل دوبل طراحي مي کنند. همين ترفند ساده مي تواند در چشم مخاطب استايل فرد را زيباتر جلوه دهد. دوخت اکسسوري هاي متفاوت نيز يکي ديگر از ترفندهايي است که طراحان لباس به آن علاقه زيادي نشان مي دهند. آن ها به خوبي مي دانند اين اکسسوري ها چقدر مي تواند نظر مخاطب را به سمت محصولات آن ها جلب کند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-همه-پسند-و-زيبا

پارچه ساتن آمريکايي براي دوخت يک مدل کت و شلوار مجلسي و خاص گزينه بسيار مناسبي است. با اکسسوري هاي متنوع مي توانيد اين کت و شلوار را تزئين کنيد. پارچه ساتن آمريکايي به راحتي نخ کش نمي شود به همين دليل به آساني با اکسسوري هاي مختلف ترکيب مي شود.

اکسسوري مجلسي با ساتن آمريکايي

دوخت اکسسوري هاي تزئيني و خاص مي توان براي شما يک مدل کت و شلوار زيبا و متفاوت را فراهم کند. دقت داشته باشيد مي توانيد براي اين اکسسوري ها از پارچه مکمل استفاده کنيد. اگر پارچه اصلي کت و شلوار شما ايستايي لازم براي دوخت اکسسوري را ندارد، بهتر به سراغ پارچه هايي برويد که امکان دوخت مدل هاي مختلف را به شما مي دهد و دست شما را در اين زمينه باز مي گذارد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-و-اکسسوري-هاي-ساتن-آمريکايي

يکي از بهترين پارچه ها براي دوخت اکسسوري پارچه ساتن آمريکايي است. اين پارچه بسيار خاص و متفاوت است. از اين رو مي توانيد آن را به هر شکلي که دوست داريد فرم بدهيد. پس مي توانيد مطمئن باشيد اين پارچه امکان دوخت مدل هاي مختلف را به شما مي دهد. از طرفي آهار مناسب اين پارچه فرم نهايي اکسسوري دوخته شده را به خوبي حفظ مي کند و از اجازه خراب شدن و دفرمه شدن را به آن نمي دهد. پارچه ساتن آمريکايي به راحتي شسته مي شود و بعد از شستشو چروک زيادي بر روي آن ايجاد نمي شود. از اين رو نگراني از بابت خراب شدن مدل کت و شلوار مجلسي خود نخواهيد داشت.

مدل کت و شلوار مجلسي با آستين هاي خاص

آستين يکي از مهم ترين و اصلي ترين قسمت هاي لباس است. مدل آستين تاثير زيادي در زيباتر ديده شدن مدل کت و شلوار مجلسي شما خواهد داشت. از اين رو بهتر است نهايت خوش سليقگي خود را براي اين قسمت به کار ببريد. داشتن آستين هاي زيبا و خاص نياز به کمي خلاقيت و ايده پردازي دارد. پس بهتر است در انتخاب مدل و پارچه دقت لازم را داشته باشيد تا بتوانيد از نتيجه مورد نظر را از آن ها دريافت کنيد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسي-با-آستين-هاي-خاص

براي اينکه بتوانيد مدل آستين دلخواه خود را بر روي پارچه پياده کنيد بايد به جنس پارچه دقت داشته باشيد. پارچه هاي زيادي در بازار وجود دارند. اما همه آن ها اجازه دوخت مدل هاي خاص و ژورنالي را به شما نمي دهند. پارچه ساتن آمريکايي يکي از پارچه هايي است که دست شما را براي دوخت انواع مدل هاي آستين باز مي گذارد. با اين پارچه مي توانيد تمامي مدل هايي که مد نظر داريد را بر روي مدل کت و شلوار مجلسي خود پياده کنيد و از زيبايي آن لذت ببريد.

منبع : 8 مدل کت و شلوار مجلسي با پارچه ساتن آمريکايي + عکس

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 4,884
  • بازدید کلی : 9,159