loading...
injust
afra بازدید : 24 شنبه 07 بهمن 1402 نظرات (0)

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد
 
 

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

اگر به دنبال پارچه اي هستيد که ظاهري شيک داشته باشد و درعين حال بتواند پرستيژ و استايل شما را به بهترين شکل در جمع دوستانتان حفظ کند، بهتر است مستقيما به سراغ پارچه هاي ژاکارد برويد. يکي از پارچه هاي لوکس و پرفروش حال حاضر، پارچه ژاکارد است. زيبايي و شکوه اين پارچه براي همه ما آشکار است. از مدل هاي طرحدار و رنگي گرفته تا جديدترين پارچه ژاکارد مشکي، همگي طرفداران مخصوص به خود را دارند. با پارچه ژاکارد مي توانيد بهترين استايل ها را براي خود بسازيد و از بابت زيبايي نتيجه کار خيالتان راحت باشد. يکي از آيتم هايي که به فراواني در پشت ويترين فروشگاه ها مي بينيد، مدل کت و شلوار ژاکارد است. امروز و در اينجا قصد داريم شما را با انواع مدل کت و شلوار ژاکارد و قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي آشنا کنيم. پس با ما همراه باشيد.

پارچه ژاکارد چگونه توليد مي شود؟

پارچه ژاکارد چگونه توليد مي شود؟

در دنياي امروز پارچه هاي طرحدار زيادي را مي توانيم پيدا کنيم. اما هيچ کدام از آن ها نمي توانند جاي پارچه ژاکارد را پر کنند. علت آن نيز به وضوح مشخص است. طرح هاي روي اين پارچه ها اکثرا چاپي است و با دستگاه بر روي پارچه زمينه چاپ شده است. اما پارچه ژاکارد اينگونه نيست و تمامي طرح ها در زمان دوخت بين پارچه اصلي بافته مي شوند. براي توليد اين پارچه از ماشين مخصوص بافندگي استفاده مي شود. پارچه ژاکارد نخستين بار در فرانسه توسط ماري ژاکارد با دستگاه مخصوص بافندگي بافته شد.

الياف پارچه ژاکارد را بهتر بشناسيد

پارچه ژاکارد از الياف مختلفي تهيه مي شود. براي تهيه پارچه هاي ژاکارد معمولا از بهترين الياف استفاده مي شود. از اينرو اين پارچه جزو پارچه هاي باکيفيت و مرغوب در بازار است. بيشترين اليافي که در اين پارچه به کار مي رود پنبه، کتان، پشم، ابريشم و پلي استر است.

آشنايي با ويژگي هاي پارچه ژاکارد

قبل از آنکه به سراغ مدل کت و شلوار ژاکارد برويم، لازم است اطلاعات نسبي در مورد اين پارچه پيدا کنيد. با اين اطلاعات مي توانيد راحت تر براي خريد پارچه ژاکارد تصميم بگيريد.

ايستايي پارچه ژاکارد، شما را شگفت زده مي کند

ايستايي پارچه، در کاربرد آن نقش زيادي دارد. بعضي مدل لباس ها نياز به پارچه خشک با ايستايي بالا دارند و بعضي مدل ها پارچه هاي لخت و ريزش دار براي مناسب تر است. پارچه ژاکارد جزو پارچه هاي خشک و آهاردار طبقه بندي مي شود. به همين جهت بيشترين استفاده از اين پارچه براي دوخت مدل کت و شلوار ژاکارد است.

دوام و کيفيت پارچه ژاکارد، نقطه قوت آن است

پارچه ژاکارد را مي توان در بين پارچه هاي با کيفيت و بادوام طبقه بندي کرد. کيفيت اين پارچه به راستي مثال زدني است. کافي است چند نکته ساده را براي مراقبت از اين پارچه رعايت کنيد، تا بتوانيد سال هاي سال از آن بهره ببريد.

از تنوع پارچه ژاکارد غافل نشويد

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

پارچه ژاکارد تنوع بي نظيري در طرح و رنگ دارد. کافي است به غرفه اين پارچه در فروشگاه سري بزنيد. به خوبي متوجه تنوع فوق العاده آن خواهيد شد. تنوع پارچه ژاکارد نه تنها در طرح هاي اين پارچه، که در رنگ نيز بي نظير است. پارچه هاي تک رنگ و نقش برجسته ژاکارد طرفداران زيادي دارد. يکي از بيشترين تقاضاها براي اين پارچه، جديدترين پارچه ژاکارد مشکي است. از اين رو جديدترين پارچه ژاکارد مشکي در تمامي فروشگاه هاي پارچه جايگاه بخصوصي دارد.

با خريد يک پارچه صاحب دو پارچه شويد

برخي از پارچه هاي ژاکارد موجود در بازار به صورت دو رو بافته مي شوند. به عبارتي هر دو طرف آن قابل استفاده است. اصولا طرح ها و حتي رنگ هاي دو طرف با هم متفاوت است. اگر پارچه ژاکاردي با اين ويژگي را خريداري کنيد دست شما در طراحي لباستان بسيار باز است. مي توانيد از هر دو سمت پارچه براي دوخت لباستان استفاده کنيد. با اينکار ديگر نيازي به پارچه خرجکار و پارچه دوم نداريد. پس مطمئنا در هزينه هاي شما صرفه جويي خواهد شد.

قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي را از ما بخواهيد

بعد از آشنايي با ويژگي هاي اين پارچه مطمئنا در ذهن شما سوال هايي راجب قيمت اين پارچه ايجاد مي شود. شايد تصور کنيد پارچه اي که اين همه خصوصيات فوق العاده دارد بايد قيمت بالايي نيز داشته باشد. اما بايد به شما بگويم که، قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي نسبت به خصوصيان آن بسيار مناسب و منطقي است. اگر بخواهيد از مدل هاي آماده و دوخته شده پارچه ژاکارد، که در بازار موجود است استفاده کنيد، هزينه هاي زيادي را بايد متقبل شويد. اما بعد از ديدن قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي متوجه خواهيد شد که با خريد اين پارچه و دوخت آن چقدر مي توانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

از پارچه ژاکارد براي توليد چه محصولاتي استفاده مي شود؟

از پارچه ژاکارد براي توليد چه محصولاتي استفاده مي شود؟

پارچه ژاکارد به علت کيفيت بالا و نقش هاي خاصي که دارد، فعالان مد و فشن جايگاه ويژه اي براي آن قائل هستند. از اينرو ميزان استفاده از اين پارچه براي توليد پوشاک بسيار زياد است. اما استفاده از پارچه ژاکارد محدود به توليد لباس نمي شود. پارچه ژاکارد به دليل بافت منحصر به فرد و محکمي که دارد، براي ديزاين منزل نيز به فراواني استفاده مي شود. در ادامه موارد استفاده از اين پارچه را بهتر مي شناسيم.

  • مانتو
  • کت
  • دامن
  • شلوار
  • شوميز
  • شکت
  • تزئينات منزل
  • دکوراسيون
  • کوسن مبل
  • رومبلي
  • روتختي

موارد گفته شده تنها بخشي از استفاده هاي پارچه ژاکارد است.

4 مدل کت و شلوار ژاکارد

بعد از معرفي پارچه ژاکارد و آشنايي با خصصويات اين پارچه، حال نوبت به بررسي چند مدل کت و شلوار ژاکارد که کاربرد زيادي مي تواند در استايل شما داشته باشد مي رسد. همانطور که گفته شد، بيشترين مقدار استفاده از اين پارچه براي دوخت مدل هايي است که نياز به آهار بالايي دارند. يکي از نکات مهم و کليدي در زمان خريد پارچه براي کت و شلوار توجه به آهاردار بودن آن پارچه است. پارچه هايي که ريزش زيادي دارند، براي دوخت کت و شلوار گزينه مناسبي نيستند. اما پارچه هايي که خشک و آهار دار باشند براي دوخت کت و شلوار به فراواني استفاده مي شوند. پارچه ژاکارد نيز به دليل آهار نسبتا بالايي که دارد براي دوخت کت و شلوار يک گزينه ايدئال است.

کراپ کت و شلوارهاي بگ با پارچه ژاکارد

بهتر است کار خود را با کراپ کت هاي جذاب و شلوار هاي بگ آغاز کنيم. همانطور که مي دانيد صنعت مد و فشن هر روز در حال تغيير است. براي اينکه بتوانيد متناسب با مد حرکت کنيد بايد دائما در حال بروز شدن باشيد. پس اگر بخواهيم شما را از آخرين ترند روز دنيا مطلع کنيم بايد بگوييم که يکي از پرفروش ترين و پرمخاطب ترين ست ها در حال حاضر کت هاي کراپ و شلوارهاي بگ هستند. از آنجايي که قد اين کت ها کوتاه است ممکن است قد شما را کوتاه تر نشان دهد. پس بايد در کنار اين کت ها از شلواري استفاده کنيد که بتواند خطاي ديد ايجاد کند و شما را بلندتر نشان دهد. بهترين گزينه براي ست شدن با اين کراپ کت ها، شلوارهاي بگ و گشاد هستند. اين شلوارها ازقسمت کمر تا ساق پا به شکل مستقيم و صاف دوخته مي شوند. اما چيزي که اين ست جذاب را هيجان انگيزتر مي کند، پارچه آن است. پارچه ژاکارد يکي از بهترين گزينه ها براي دوخت اين ست زيبا است. ايستايي بي نظير اين پارچه براي دوخت شلوارهاي بگ فوق العاده است و باعث صاف ايستادن فرم آن مي شود.

کت هاي بلند و شلوارهاي مام استايل با پارچه ژاکارد

اگر به دنبال يک ست کاربردي براي مراسم هاي مختلط و رسمي هستيد، کت هاي بلند مي توانند به شما کمک زيادي بکنند. از آنجايي که قد اين کت ها بلند است، استفاده از شلوارهاي گشاد در کنار آن ها شکل زيبايي را ايجاد نمي کند. پس بهتر است براي ست کرد اين کت هاي بلند آيتم ديگري را در نظر بگيريم. براي مثال يکي از مدل شلوارهايي که با اين کت ها به خوبي ست مي شود و طراحان لباس آن را پيشنهاد مي کنند، شلوارهاي مام استايل هستند. شلوارهاي مام استايل فاق بلندي دارند و مخروطي شکل هستند. به همين دليل مي توانند شما را بلند تر نشان دهند. همچنين اين شلوارها کمي آزاد طراحي مي شوند و با شلوارهاي چسبان متفاوت هستند.

منبع : با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 4,802
  • بازدید کلی : 9,077